Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

    Да ви се похваля с какви гуми се сдобих днес

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00010.jpg
Прегледи:2
Размер:135.2 КБ
ID:5246592

    Коментар


    • #32
      От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

      Първоначално публикуван от dimitar.stoianov Преглед на мнение
      Да ви се похваля с какви гуми се сдобих днес

      [ATTACH=CONFIG]293234[/ATTACH]
      Нищо не се отваря.
      ________________________________________________________________________________________
      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

      Коментар


      • #33
        От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00010.jpg
Прегледи:2
Размер:135.2 КБ
ID:5246732

        Коментар


        • #34
          От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

          Днес монтирах новите гумите на джантите и реших да му направя някои тест въпреки че отзад беше висококоло 1м от земята до подкалника а отпред е около 77см и останах изумен от качествата на големият ход на окачването (за сега само от зад) и тези агресивни гуми . Ето и малко снимкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00060.jpg
Прегледи:1
Размер:158.5 КБ
ID:5249372Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00049.jpg
Прегледи:1
Размер:112.7 КБ
ID:5249373Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00059.jpg
Прегледи:1
Размер:138.3 КБ
ID:5249374Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00055.jpg
Прегледи:1
Размер:192.2 КБ
ID:5249375Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00061.jpg
Прегледи:1
Размер:174.3 КБ
ID:5249376Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00051.jpg
Прегледи:2
Размер:122.9 КБ
ID:5249377

          Коментар


          • #35
            От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

            Колега, добре ти се "чупи" задния мост, но за да ти работи окачването, трябва да постигнеш същото и с предния, а там ситуацията е малко по-сложна! Не е лошо да помислиш за дисконектори на биалетите. Като искаш големи ходове в гората - караш с разкачена стабилизираща щанга, а като се върнеш на асфалта ги закачаш (дисконекторите) и се прибираш спокойно със скорост по-голяма от 30-40 км/ч., иначе си е тегава или рискована работа...

            Поздрави

            Коментар


            • #36
              От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

              колеги покажете го туй животно дисконектора, да видиме какво представлява и възможно ли е да си направим заводската биалетка в откачаща се такава. Мерси предварително
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #37
                От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                Заповядай колега! Имай предвид, че разликата в ходовете със закачена и откачена стабилизираща щанга е чувствителна и като гледам какви размери гуми се коментират, със сигурност ще се наложи "шев и кройка" на калниците, защото трябва място да се прибере някъде гумата нагоре (за да може съответно другата да слезе надолу)...!!! Абе важното е да си изкараш весело!

                Поздрави
                Прикачени файлове
                Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 07-02-11, 10:16.

                Коментар


                • #38
                  От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                  А със стандартното окачване има ли смисъл да правя такива биалетки, смисъл ще се увеличи ли хода на предния мост, че ми се завъртяха едни идейки за рязане + тръбички та да го докарам до подобен тип разкачаща се биалетка.
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #39
                    От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                    Какво значи "стандартното окачване"..?! Не сменяш пружини и амове (отпред), а само подлагаш за да повдигнеш джипката ли...?!! Ако е това, значи говорим за "body lift"- т.е. повдигаш само купето, без да увеличаваш ходовете на окачването, което си е т.нар. кафеджийски тунинг! Рискуваш да загубиш ходовете на окачването надолу - амортисьорите се разтягат!!! Не е лошо да погледнеш тази тема, защото като гледам се върви по пътя който и аз се наложи да измина... : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=96474

                    Коментар


                    • #40
                      От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                      Ами за момента дори и кафеджийски тутинг не правя, всичко си е заводско, скоро може би ще сложа пружини и амове от 4 литров черок (не знам дали са по дълги и дали са с по голям ход, просто такива изпадат) Въпроса беше дали в заводското му състояние и само с откачащи се биалетки ще се увеличи хода на предния мост, или да не се занимавам с дивотии
                      Мерси за темата, сега ще я прегледам.
                      I'm not Lost, I'm Discovering !

                      088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                      Коментар


                      • #41
                        От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                        Сега те разбрах! Ако подложиш само на пружините ще разтегнеш амовете и все едно не си направил нищо! Джипа ще стане с по твърдо окачване от лагерна количка и ще ти изпадат пломбите в устата (карах така 6 месеца, вярвай ми) и по-скоро рано от колкото късно ще започне да се разбива всичко по ред на номерата... А ако тръгнеш да подлагаш и на амовете ще навлезеш в една доста мъглива област с оглед на, това че от към моста това ще е доста трудно, а от към купето поне според мен доста несигурно! При всички случаи ще става дума за неизпитана промяна на оригиналната конструкция и съвестен и разбиращ майстор надали ще се навие на подобен подход, защото риска да стане беля не е никак малък! Абе ако ставаше с 5 лева работата, офф роуда щеше да е най-масовия спорт, ама не става така! Козата си сака пръч... Моя съвет е да смениш амовете (предни и задни) и пружините, за да ти е мирна главата! Ако лифта е в рамките на 3 инча, геометрията на оригиналните носачи и щанги ще остане в приемливи граници (заводски е заложен известен резерв - като почнеш да разглабяш ще видиш), а и кастора ще ти е О.К. Моя го търкалям здраво и до момента нищо не е мръднало, много съм доволен от постигнатия резултат! Що се отнася до частите които смяташ да използваш (от 4 литровия) - нито са по-здрави, нито по-дълги (амове и пружини), а и със сигурност са уморени така, че серьозно се замисли за закупуването на нови части и задължително се консултирай с някой който се е занимавал с тази работа и в гаража, а не само пред компа..!!

                        Поздрави

                        Коментар


                        • #42
                          От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                          Амовете са същите можеби на 4 литровия ще са малко по твърди.
                          Като сложиш пружини от 4 литров на 2.1 се получава лифт около 2 на , на 4 литровия пружините са доста по твърди поради много по тежкия могор .

                          Коментар


                          • #43
                            От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                            Първоначално публикуван от павле Преглед на мнение
                            Амовете са същите можеби на 4 литровия ще са малко по твърди.
                            Като сложиш пружини от 4 литров на 2.1 се получава лифт около 2 на , на 4 литровия пружините са доста по твърди поради много по тежкия могор .
                            Заводското окачване и на двата модела е еднакво. За твърдостта на пружините не съм сигурен, защото когато правих лифта на моя джип - също обсъждахме вариант с пружини от 4L защото на мен ми трябваха подсилени заради лебедката... Пламен-Кинекса тогава ми каза, че разликата в теглото между моя мотор (2,5 TD на VM) и четири литровия е нищожна, защото моя е със чугунен блок, а шестака с алуминиев така, че това трябва да се провери (теглото на френския и американския мотор)...!!! Но дори и да е така (да са по-твърди), то дължината им е еднаква със сигурност и като се вземе предвид умората (не се знае как е каран донора и в какво състояние са пружините) на метала на пружините, надали ще се получи желания ефект и пак ще се отиде на варианта с подлагане, което ще обезмисли упражнението! Същото се отнася и за амовете! И да са по-твърди, не са по-дълги и реален лифт няма да се получи, а само по-твърда возия..!!! Готов съм да заложа каса бира и 50 кюфтета за твърдението си...!!

                            П.П. Държа да подчертая, че аз говоря за лифт на окачването, а не на купето, като при това минимум се запазват оригиналните ходове на окачването, като е желателно щом се предприема подобно упражнение те (ходовете) да се увеличат, а това може да се случи единствено с по-дълги пружини и амове! Смятам, че всичко останало е за пред кафето и ученичките, и е несерьозно да се коментира тук...

                            Поздрави
                            Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 08-02-11, 15:56.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                              Сбърка.4 литровия е чугунен отвсякъде.
                              Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

                              Коментар


                              • #45
                                От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ

                                Възможно е! Но не съм сбъркал аз в такъв случай..!! Въпреки грешката продължавам да твърдя горенаписаното...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X