Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Свий
X
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Нищо не се отваря.Първоначално публикуван от dimitar.stoianov Преглед на мнениеДа ви се похваля с какви гуми се сдобих днес
[ATTACH=CONFIG]293234[/ATTACH]________________________________________________________________________________________
Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Днес монтирах новите гумите на джантите и реших да му направя някои тест
въпреки че отзад беше висококоло 1м от земята до подкалника а отпред е около 77см
и останах изумен от качествата на големият ход на окачването (за сега само от зад) и тези агресивни гуми . Ето и малко снимки
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Колега, добре ти се "чупи" задния мост, но за да ти работи окачването, трябва да постигнеш същото и с предния, а там ситуацията е малко по-сложна! Не е лошо да помислиш за дисконектори на биалетите. Като искаш големи ходове в гората - караш с разкачена стабилизираща щанга, а като се върнеш на асфалта ги закачаш (дисконекторите) и се прибираш спокойно със скорост по-голяма от 30-40 км/ч., иначе си е тегава или рискована работа...
Поздрави
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
колеги покажете го туй животно дисконектора, да видиме какво представлява и възможно ли е да си направим заводската биалетка в откачаща се такава. Мерси предварителноI'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Заповядай колега!
Имай предвид, че разликата в ходовете със закачена и откачена стабилизираща щанга е чувствителна и като гледам какви размери гуми се коментират, със сигурност ще се наложи "шев и кройка" на калниците, защото трябва място да се прибере някъде гумата нагоре (за да може съответно другата да слезе надолу)...!!! Абе важното е да си изкараш весело!
ПоздравиПоследно редактирано от Марто (Мартин Христов); 07-02-11, 10:16.
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
А със стандартното окачване има ли смисъл да правя такива биалетки, смисъл ще се увеличи ли хода на предния мост, че ми се завъртяха едни идейки за рязане + тръбички та да го докарам до подобен тип разкачаща се биалетка.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Какво значи "стандартното окачване"..?! Не сменяш пружини и амове (отпред), а само подлагаш за да повдигнеш джипката ли...?!! Ако е това, значи говорим за "body lift"- т.е. повдигаш само купето, без да увеличаваш ходовете на окачването, което си е т.нар. кафеджийски тунинг! Рискуваш да загубиш ходовете на окачването надолу - амортисьорите се разтягат!!! Не е лошо да погледнеш тази тема, защото като гледам се върви по пътя който и аз се наложи да измина... : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=96474
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Ами за момента дори и кафеджийски тутинг не правя, всичко си е заводско, скоро може би ще сложа пружини и амове от 4 литров черок (не знам дали са по дълги и дали са с по голям ход, просто такива изпадат) Въпроса беше дали в заводското му състояние и само с откачащи се биалетки ще се увеличи хода на предния мост, или да не се занимавам с дивотии
Мерси за темата, сега ще я прегледам.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Сега те разбрах! Ако подложиш само на пружините ще разтегнеш амовете и все едно не си направил нищо! Джипа ще стане с по твърдо окачване от лагерна количка и ще ти изпадат пломбите в устата (карах така 6 месеца, вярвай ми) и по-скоро рано от колкото късно ще започне да се разбива всичко по ред на номерата... А ако тръгнеш да подлагаш и на амовете ще навлезеш в една доста мъглива област с оглед на, това че от към моста това ще е доста трудно, а от към купето поне според мен доста несигурно! При всички случаи ще става дума за неизпитана промяна на оригиналната конструкция и съвестен и разбиращ майстор надали ще се навие на подобен подход, защото риска да стане беля не е никак малък! Абе ако ставаше с 5 лева работата, офф роуда щеше да е най-масовия спорт, ама не става така! Козата си сака пръч...
Моя съвет е да смениш амовете (предни и задни) и пружините, за да ти е мирна главата! Ако лифта е в рамките на 3 инча, геометрията на оригиналните носачи и щанги ще остане в приемливи граници (заводски е заложен известен резерв - като почнеш да разглабяш ще видиш), а и кастора ще ти е О.К. Моя го търкалям здраво и до момента нищо не е мръднало, много съм доволен от постигнатия резултат! Що се отнася до частите които смяташ да използваш (от 4 литровия) - нито са по-здрави, нито по-дълги (амове и пружини), а и със сигурност са уморени така, че серьозно се замисли за закупуването на нови части и задължително се консултирай с някой който се е занимавал с тази работа и в гаража, а не само пред компа..!!
Поздрави
Коментар
-
От: Лифт на JEEP CHEROKEE XJ
Заводското окачване и на двата модела е еднакво. За твърдостта на пружините не съм сигурен, защото когато правих лифта на моя джип - също обсъждахме вариант с пружини от 4L защото на мен ми трябваха подсилени заради лебедката... Пламен-Кинекса тогава ми каза, че разликата в теглото между моя мотор (2,5 TD на VM) и четири литровия е нищожна, защото моя е със чугунен блок, а шестака с алуминиев така, че това трябва да се провери (теглото на френския и американския мотор)...!!! Но дори и да е така (да са по-твърди), то дължината им е еднаква със сигурност и като се вземе предвид умората (не се знае как е каран донора и в какво състояние са пружините) на метала на пружините, надали ще се получи желания ефект и пак ще се отиде на варианта с подлагане, което ще обезмисли упражнението! Същото се отнася и за амовете! И да са по-твърди, не са по-дълги и реален лифт няма да се получи, а само по-твърда возия..!!! Готов съм да заложа каса бира и 50 кюфтета за твърдението си...!!Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеАмовете са същите можеби на 4 литровия ще са малко по твърди.
Като сложиш пружини от 4 литров на 2.1 се получава лифт около 2 на , на 4 литровия пружините са доста по твърди поради много по тежкия могор .
П.П. Държа да подчертая, че аз говоря за лифт на окачването, а не на купето, като при това минимум се запазват оригиналните ходове на окачването, като е желателно щом се предприема подобно упражнение те (ходовете) да се увеличат, а това може да се случи единствено с по-дълги пружини и амове! Смятам, че всичко останало е за пред кафето и ученичките, и е несерьозно да се коментира тук...
ПоздравиПоследно редактирано от Марто (Мартин Христов); 08-02-11, 15:56.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар