Здравейте,
Видях, че има подобна тема, но мисля, че проблема при мен е малко по-различен и за да не спамя там пускам нова.
Преди месец взех моя WJ и веднага установих, че не загрява добре. Сменихме термостата в сервиз Мерцедес и пичовете там ми казаха, че и виското ми е заминалао - бил изгорял електромагнитният съединител. Аз не го приех на доверие, но последните дни го поразчоплих и установих, че май наистина е заминал.
Всъщност установих, че има захранване на релето, установих, че кабелите, които захранват печката са ОК. Освен това бях сменил бушона, за да видя дали на студено няма да се оправи и бушонът беше изгорял. Освен това пробвах да захраня печката отделно само за да видя дали електромагнита цъка, но искрата, която хвърляше беше като сопол и не успях да чуя нещо да "цъка". После измерих съпротивлението на тази бобина (защото предполагам, че е бобина) - беше < 0.1 Ома, което според мен означава, че има късо.
В сервиза на Мерцедес ми казаха, че не се предлагал само съединителя, а цялата печка - струвала 1400 лева. 2-ра употеба - 700 лева. Тези цифри ми се струват малко височки. При условие, че има начин тази джага да се разглоби и евентуално да се ремонтира, ми се струва че си струва да се опита. Още повече, че тази "технология" се използва и при климатиците и при охлажданията и т.н. все ми се струва, че ще може да се направи нещо за по-малко от 700 лева... Ето снимки на въпросният агрегат:
Видях, че има подобна тема, но мисля, че проблема при мен е малко по-различен и за да не спамя там пускам нова.
Преди месец взех моя WJ и веднага установих, че не загрява добре. Сменихме термостата в сервиз Мерцедес и пичовете там ми казаха, че и виското ми е заминалао - бил изгорял електромагнитният съединител. Аз не го приех на доверие, но последните дни го поразчоплих и установих, че май наистина е заминал.
Всъщност установих, че има захранване на релето, установих, че кабелите, които захранват печката са ОК. Освен това бях сменил бушона, за да видя дали на студено няма да се оправи и бушонът беше изгорял. Освен това пробвах да захраня печката отделно само за да видя дали електромагнита цъка, но искрата, която хвърляше беше като сопол и не успях да чуя нещо да "цъка". После измерих съпротивлението на тази бобина (защото предполагам, че е бобина) - беше < 0.1 Ома, което според мен означава, че има късо.
В сервиза на Мерцедес ми казаха, че не се предлагал само съединителя, а цялата печка - струвала 1400 лева. 2-ра употеба - 700 лева. Тези цифри ми се струват малко височки. При условие, че има начин тази джага да се разглоби и евентуално да се ремонтира, ми се струва че си струва да се опита. Още повече, че тази "технология" се използва и при климатиците и при охлажданията и т.н. все ми се струва, че ще може да се направи нещо за по-малко от 700 лева... Ето снимки на въпросният агрегат:
Коментар