Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Да върна дискусията пак на Вранглера че стана за темата на Тойота. Та колегата не е много точен с двигателите на YJ, защото след 1989 вече не е с 4.2 двигател с карбуратор и ~121кс а си е с правилния 4.0 инжекцион 178-188кс...
    Добре де Дима, какво не му е хубаво на карбураторния? На мен ми звучи добре, макар, че е само 120-130к.с...

    Коментар


    • #62
      Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

      Ами ти си представи - 4.2 и 120кс...Теглото го има, тежи точно върху предния мост, а мощността е като на 2.5 който е доста по-назад и е много по-близо до оптималното разпределение по оси. Е, вярно че тягата е по-солидна и все пак е смешно. Да не говорим че тоя карбуратор се смята за капризен и патили го заменят кой с каквото намери. Доколкото знам от Митко, при тях продават китове за преработка в инжекцион (използват чаркове от GM). Но най-хитрия вариант май си остава замяната на цялата глава и всичко останало с такава от 4.0. Ако не се лъжа камуфлажния мутант от снимките на Митко е с такъв двигател.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #63
        Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

        Има доста спорове за това колко коня е АМС-258in Tози модел мотор се изпоузва още през 1972 при Вагонер и CJ тия години казват че е 115кс а до 1990 155кс През времето мощността му се подобрява и обикновено според зависи кои къде какво е чел възникват тези спорове Този вид агрегат се слага до 1990г Това че е карбураторен не е толкова зле има много фирми които предлагат редица подобрения На нашия Вранглер 1988г му сложихме карбуратор от фирмата Холей и други малки подобрения вследствие на което се превърна в чудовище имам и снимки на преработките ама не ми се търсят Същото е и при АМС-242 създаден още през средата на 60те в различните години е от 87г-177кс до 2000г-195кс Има даже средни години през които е по слаб заради екологии и разход на гориво Направен добре 4.2 литровия мотор е доста добър за разходки и тн.За друсане и другия 4.0 е тежък... 2.5 е доста по добре за това но е по слаб Теглото на този мотор понякога обаче помага или щади колата но мен лично не ме кефи.......Направен 4.2 или 4.0 при нащо каране 15-20кс едва ли имат толкова значение Ако за нещо трябва да се сменя главата то е да се сложи алуминиева такава за по ниско тегло и др. На които му се правят щуротии обаче слага алуминиев осмак
        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 10-03-07, 15:42.

        Коментар


        • #64
          Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

          аз махнах 2.5 и сложих 4.2 - разликата е огромна...кадето съм излизал едва, едва на 1 бавна с пълна газ сега излизам на 3 без газ :-) поне за това за което го използвам е перфектен.....а на тези машини понякога им трябва и малко тегло
          ------------------------------------
          тел. O878 9ЧЧ 999

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X