Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

    Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
    120 коня двигателя не стига ли ?
    Ами то на тия с по-слабите двигатели, доколкото знам, и други работи са им слаби. И се чупят ...
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #47
      Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
      Ами то на тия с по-слабите двигатели, доколкото знам, и други работи са им слаби. И се чупят ...
      Там е работата че другите работи на всички са едни и същи. И на тея с по-слабите двигатели по-малко се чупят...
      Обаче пък 120 коня си е жива УАЗ-ка, за какво ти е...
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #48
        Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Там е работата че другите работи на всички са едни и същи.
        В сравнение с Рубикона? По-горе имам предвид, че евтините Вранглери нямат това:

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Рубикон е комплектация за Вранглер от TJ насам (сиреч YJ няма). Включва друга раздатка, други мостове с блокажи, по-високо окачване и други благинки.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #49
          Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

          Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
          В сравнение с Рубикона? По-горе имам предвид, че евтините Вранглери нямат това:
          А, разбрах те сега. Имах впредвид че дали е с 2.5 или с 4.0 двигател мостовете са едни и същи...Остави се, ами те на практика са същите и при далеч по-голям и тежък Гранд Чероки 5.2 например. Ето затова един Вранглер 2.5 е доста безпроблемна машина (ако не прекалиш с тунинга), но пък е умрял от към динамика и енергонаситеност...
          Говорим за Вранглер YJ и Гранд ZJ да не си вадите генерални изводи за всичко и всички.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #50
            Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

            мостовете при класовете / спорт / и / сахара / са дана-35 независимо дали е 2.4 или 4.0 двигатела . 2.5 и 4.2 са двигателите на y j а там /рубикон / НЯМА . TJ / рубикон / е с двигател 4.0 имостове дана 44 за справки jeep.com От 2007 се предлага V 3.8 а за европа има и дизелова оферта за справки балканстар . А относно темата моя рубикон аз / по мое мнение / го намирам като идеален за разходки в гората за справки / до сега / 2 / две / хард разходки и 3 /три / посещения на рио-де......

            Коментар


            • #51
              Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

              малка корекция - JEEP TJ - стандартния, сахара и спорт през целия период на продажби - '97 - '06 са се предлагали и в комплектация с Д44 срещу допълнително $$$. малко хора обаче са си ги поръчвали така защото просто не им трябва, така че е много трудно, но не и невъзможно да се намери употребяван TJ с Д44. аз лично познавам поне трима "късметлии"с такива мостове.

              и по темата - вранглер '91 - '92 за 4-5 К евро си е чиста загуба на ресурси - ИМХО. амортизиран, ръждясал и морално остарял - реалната цена на това чудо е около и под $1000. голЕма работа че може да се ъпгрейдва до обезумяване. с риск да стана досаден но за тези и по малко жълтички може да се купи FJ/BJ 40, който също да се упгрейдва до пълно умопомрачение и е много по добър като изходна база:
              шасито не гние като на вранглера, мостовете са аналог на Д60 - напрактика вечни и с 4.10 пр.ч., мотор, скорости, раздатка - в пъти по добри. плюс че е класика, а врангелчето - конфекция.

              ЛИЧНО МНЕНИЕ
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #52
                Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                Дай линк към това FJ/BJ 40 ? Като новак кодовите названия не значат нищо за мен, дай снимчица, мобиле ...
                VW Touareg V10, 5000cc

                Коментар


                • #53
                  Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                  Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
                  Дай линк към това FJ/BJ 40 ? Като новак кодовите названия не значат нищо за мен, дай снимчица, мобиле ...
                  Това е модел на Тойота. Стар и прочут.

                  Ето и картинки
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #54
                    Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                    Митко, лесно ти е на тебе в Канадско (Щатско is too damn close).. Опитай се тука да намериш читав TLC *J40, който да го докараш цял до гаража за разумни пари...

                    Коментар


                    • #55
                      Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                      Видях мостовете на Вранглер с HEMI 5.7 480кс и получих леко умопомрачение.
                      Явно за някои хора офроуда не е "без път" а "без земя под гумите".

                      Коментар


                      • #56
                        Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        колега, остави тия Вранглери...
                        вземи си това, направи му един лифт 3" , едни 35" гуми и си карай...
                        http://www.autoscout24.be/nl-be/deta...73&id=78493785

                        упс... точно тая има нужда от ремонт "4x4 ne marche pas" =не работи 4х4...
                        но не се знае колко сериозен ще е...
                        може да е хъб и т.н.

                        и това става след тунинг за 5000Е: http://www.autoscout24.be/nl-be/deta...42&id=73741140

                        Аиде сега от начало Тедо няма начин да си взема дизелова кокошарка Карал съм много модели на Тойота и някак си не ми дават този кеф не казвам че не са добри коли просто на мен са ми скучни както за тунинговане така и за юркане Аз за нашите цели от Вранглер съм се отказал отдавна Доста време съм карал този модел на Джип и съм решил да пробвам нещо друго Ако си карал на състезание в БГ щеше да разбереш че Вранглера е с малко къса база за този вид каране Въпреки това не ми пречи да имам един за съжеление си стои разглобен но за него имам други планове

                        40ската е много добър автомобил но повечето който съм виждал са били в пъти по изгнили и от наи гнилия Вранглер които съм виждал Другото е че няма много части за тях а ако тръгне да се прави става същото трябват много мане

                        Много малко хора знаят че има една компания дето прави реплика на 40ската Която е с мотор осмак РК Атлас -2 и яко обурудване Изпуснахме една такава на един търг и още не мога да си го простя
                        Само че и там важи лафа.... Кеф цена няма
                        www.tlcicon.com ВИЖТЕ САИТА СТРУВА СИ САМО ДЕТО ПОСЛЕ ЧОВЕК СЕ ЧУВСТВА МАЛКО ЗЛЕ
                        Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 09-03-07, 16:00.

                        Коментар


                        • #57
                          Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                          Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                          малко Оф-тРопик
                          има един Врангел - бургаззка рагистрация, порядачно лифтван.
                          Седи от сума време на паркинга на Уетището - Терминал 1.
                          Някой заглеждал ли го е ?
                          Да знаееме го този Вранглер преди време го тунинговахме доста прилично С окачване на Currie Enterprises Гуми 35 анити рок щанги охладители на автомата буфери и прагове лебедка както и защитен рол -кеидж Момчето дето го кара работи и живее в чужбина

                          Коментар


                          • #58
                            Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                            За летищния, всеки ден го заглеждам.... Грамотното изпълнение си личи от далече. Вчера му разглеждах праговете.

                            Коментар


                            • #59
                              Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение


                              Много малко хора знаят че има една компания дето прави реплика на 40ската Която е с мотор осмак РК Атлас -2 и яко обурудване Изпуснахме една такава на един търг и още не мога да си го простя
                              Само че и там важи лафа.... Кеф цена няма
                              www.tlcicon.com ВИЖТЕ САИТА СТРУВА СИ САМО ДЕТО ПОСЛЕ ЧОВЕК СЕ ЧУВСТВА МАЛКО ЗЛЕ
                              за последното си прав . дъвкахме го тоя икон преди година време тука със Савата и не можахме да се разбереме
                              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                              Коментар


                              • #60
                                Re: Wrangler Rubicon добра идея ли е за гората?

                                Първоначално публикуван от vatito Преглед на мнение
                                мостовете при класовете / спорт / и / сахара / са дана-35 независимо дали е 2.4 или 4.0 двигатела . 2.5 и 4.2 са двигателите на y j а там /рубикон / НЯМА . TJ / рубикон / е с двигател 4.0 имостове дана 44 за справки jeep.com От 2007 се предлага V 3.8 а за европа има и дизелова оферта за справки балканстар . А относно темата моя рубикон аз / по мое мнение / го намирам като идеален за разходки в гората за справки / до сега / 2 / две / хард разходки и 3 /три / посещения на рио-де......
                                Да върна дискусията пак на Вранглера че стана за темата на Тойота. Та колегата не е много точен с двигателите на YJ, защото след 1989 вече не е с 4.2 двигател с карбуратор и ~121кс а си е с правилния 4.0 инжекцион 178-188кс. Проблемът е че този двигател вече става достатъчно силен че да среже дифа на задния мост ако не е Дана 44. И най-често това се случва като се кара на включено двойно по асфалт.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X