Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Троопер 3.0 въпрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Троопер 3.0 въпрос

    Здравейте колеги
    Четох много из форума но не намерих кои уплътнения трябва да подменя на дюзата ако пълни нафта в маслото и трябва ли да разглобя самата дюза и има ли в нея също О-ринг за смяна. Ако някой има идея моля да сподели. Благодаря предварително

  • #2
    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...B0-trooper-3-0 - прочети тази тема .

    Коментар


    • #3
      Прочетох я но не разбрах от о-ринга на дюзата или от о-ринга на бренера пропуска нафтата и на двете ли трябва да заменя или само на дюзата? Нафта в антифриза не ми вкарва затова питам да си спестя малко главоболия

      Коментар


      • ivcho.vd
        ivcho.vd коментира
        Редактиране на коментар
        уплътнение разделяни течности симптоми

        1.между втулката и главата на цил.блок гориво и охлаждаща течност гориво в охлаждаща течност
        увеличаване нивото на охл.течност
        миризма на гориво в охл.течност
        отлагания на примеси в системата за
        охлаждане


        2.между дюза и втулка гориво и масл.система прелив на гориво в картера
        смазване увеличаване нивото на маслото
        теч на масло от уплътненията на
        двигателя

        3.вътре в дюза упл.плунжер(движеща се част) гориво-масл.система за масло в линията за охлаждане на картера
        впръскване гориво масло във всмукателния колектор

        4.другата вътре в дюзата(неподвижна част) гориво и масл.система двигателя работи на постъпващата от
        смазване вентилацията смес


        Точка 2 и 4.
        Ако са сваляни,може също да е от неправилен монтаж.



        P.S. http://gershon.ucoz.com/ISUZU/4JX1/4...rs_Article.pdf

    • #4
      И от О пръстена на бренера може и от дюзата може да вкарва нафта в маслото .Този на бренера се сменя(продават се комплект за всичките бренери ) ,но на дюзата не знам дали можеш да го смениш .Бойко от Своге беше писал ,че успешно е ремонтирал дюзи и работят .

      Коментар


      • #5
        Първоначално публикуван от boyko.v Преглед на мнение
        Привет колеги Искам да споделя с който има интерес последното си постижение След задълбочена научно-изследователска дейност с помощта на различни заклинания от рода на мамата и други подобни успях да възтановя бобина за дюза за 3,0 Сега сериозно след проба с TECH-2 дюзата чука както трябва но не съм я пробвал на двг Ако някой има интерес ще му я дам да пробва как и колко ще работи Ако съм се справил добре ще се вози с нея тел 0884679260

        Коментар


        • #6
          Ivcho_vd благодаря за информацията и линка имам дюза с пукнат разпръсквач и ще я разглобя за тренировка ще опитам да намеря уплътненията и в самата дюза и ако не е прекалено сложно събирането и след това ще пробвам да ги сменя на тези със здравите разпръсквачи мисля че 1 или 2 дюзи ми правят проблем но незнам как да разбера коя е. Джипа като го въртя не пали и да го дърпам също като го оставя на контакт и разкача конектора на дюзите и го закача отново завъртам на стартер и пали на четвърт но вече свети чека като е топъл понякога пали без да разкачам буксата но гасне когато си иска предполагам е от някоя дюза и тогава разбрах и за маслото като извадих щеката малко преди това смених турбото средната част с нова но от там мисля че само може да пие от маслото не да го пълни с нафта. Ще разглобя повредената дюза която имам и ще пиша

          Коментар


          • gy6ter
            gy6ter коментира
            Редактиране на коментар
            Най трудната част е развиването ,но ако се стегне подходящо става .Аз разглобих преди години една и мисля ,че ако се внимава може отново да се сглоби .Консултирай се и с Бойко ,той има опит .Доколкото знам с диагностика може да се хване проблемна дюза .

        • #7
          Първоначално публикуван от Shtill Преглед на мнение
          Ivcho_vd благодаря за информацията и линка имам дюза с пукнат разпръсквач и ще я разглобя за тренировка ще опитам да намеря уплътненията и в самата дюза и ако не е прекалено сложно събирането и след това ще пробвам да ги сменя на тези със здравите разпръсквачи мисля че 1 или 2 дюзи ми правят проблем но незнам как да разбера коя е. Джипа като го въртя не пали и да го дърпам също като го оставя на контакт и разкача конектора на дюзите и го закача отново завъртам на стартер и пали на четвърт но вече свети чека като е топъл понякога пали без да разкачам буксата но гасне когато си иска предполагам е от някоя дюза и тогава разбрах и за маслото като извадих щеката малко преди това смених турбото средната част с нова но от там мисля че само може да пие от маслото не да го пълни с нафта. Ще разглобя повредената дюза която имам и ще пиша
          Това,че не пали,може да има друга причина,която не е свързана с повреденото уплътнение.
          Щом свети чека,прочети каква грешка дава.Мисля,че беше 4-ти и 6-ти пин накъсо в OBD буксата(за по сигурно колега беше пускал тема за това)

          P.S. Повече не се опитвай да стартираш този двигател с теглене или бутане

          Коментар


          • #8
            Колега от това което пишеш че се каниш да правиш се доближаваш към групата на тези които казват че този двг е най големия боклук Знам как се прави и имам всичко за решаване на проблемите ти тел 0884 679 260

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X