Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дизел на газ: алтернатива на некачествена нафта?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Газифицирането на дизел не е кой знае колко икономически резултатно, но колата почва да върви. Пробвал съм и пропан и метан на дизел и сравнението еднозначно е в полза на метана.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • bguser
      bguser коментира
      Редактиране на коментар
      ..
      Последно редактирано от bguser; 15-12-21, 18:56. Причина: коментар в поглешен пост

  • #32
    (Това е продължение на разговор със cecoa1 отн. алтернативи на Хюндай Теракан в коментарите под пост #15. Но там стана много трудно да се пише още.)

    Първоначално публикуван от cecoa1
    Това от форума на Ауди е пълна глупост, и от "собственик", който не е хич в час. Има малко мнения в същата тема, от по-запознати хора.

    Ето ти един сайт за корейски части, ще ти върши работа и за Хюндай. Има някои скъпи части, но повечето имат заместители, а и се намират втора употреба. Има и доста евтини нови части.

    ПП: Дай пиши вече като ново мнение накрая на темата, че с тия коментари е по-трудно да се намери кой къде е писал нещо ново.
    @cecoa1: мнението на човека в Ауди форума може да има различни причини, но както всяко друго трябва да се чете между редовете и да се проверява и на други места. Най-полезното за мен бе, че обръща внимание на окачването на Рекстъна (пича на бричка.ком тук пък хвали Сорентото заради окачването му разработено от Порше). Не можах никъде да намеря филмче за тест-драйв или друг по-авторитетен коментар за возията на Рекстън 1ва генерация. Някой тук карал ли Рекстън I stock и наистина ли се люшка толкова много по завоите и "разбива бъбреци" по дупки и легнали полицаи, както твърдят някои?

    Коментар


    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Трябва да се има предвид, че и Рекстън от 2006г (има фейслифт) също получава пружини отпред, вместо торсионите. Но там е малко особено, че шарнирите работят на опън, и като се износят може да се извадят... По подобен начин са и на други коли, трябва си малко внимание.
      Ето малко за Сорентото, а сайта има и полезна информация за други неща - https://otoba.ru/auto/kia/sorento-1.html
      Може би там най-добре е 3,5 V6 бензин с петстепенен автомат(след 2004г). Имат и по-мощен 3,3 но там вече вериги се сменят, и въобще е малко по-капризен.

    • bguser
      bguser коментира
      Редактиране на коментар
      Цецо, мерси за инфото. По параметри ми харесва Сорентото, но като се постопли трябва да проверя дали ще ни е достатъчно просторен при 4.57м дължина.
      Последно гледах бензинов Rexton RX230 (Y200) с 4-автоматик ( BTR M74LE / M88 ). Rexton пък се води с 4.72м дълъг, а пак ми беше малко тесничко отзад. Имаш ли впечатления за такъв мотор и кутия? Правят ли според теб проблеми и дали ще могат да се намерят отн. лесно части-аналози за евентуален ремонт?

    • bguser
      bguser коментира
      Редактиране на коментар
      Попаднах на коментар за Рекстън, че нищо от Мерцедес не ставало за тях (бутала, клапани, глава, гарнитури). Вярно ли е това?
      https://forums.mbclub.bg/topic/31962...i/#entry265919

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X