Здравейте колеги,
От известно време се интересувам от закупуване на по-проходима и евтина семейна джипка. Засега ме привлича най-много Теракан, но от всичко прочетено досега оставям със съмнения дали ще е перспективно да се насочвам изобщо към дизелите (заради налагащи се ЕКО тенденции в Европа) или ако ще е дизел, дали да бъде такъв с к-рейл на Делфи.
Както става известно от по-запознатите, к-рейл на Делфи в Теракан прави проблеми (виж cecoa1) основно заради повишената си чувствителност към (лошото) качество на нафтата ни. Лош късмет при зареждане и може лесно да се стигне до стружки и заминали ГНП, инжектори, клапани и др., с последващ скъп ремонт.
В този ред на мисли попаднах на системи за дизел на газ, като Bluetronic. Интересното в случая е дали получената смес би била ефективен начин за защита срещу пагубните ефекти на лошата нафта и в частност - недостатъците на к-рейла на Делфи при по-старите коли. Какво мислите?
От известно време се интересувам от закупуване на по-проходима и евтина семейна джипка. Засега ме привлича най-много Теракан, но от всичко прочетено досега оставям със съмнения дали ще е перспективно да се насочвам изобщо към дизелите (заради налагащи се ЕКО тенденции в Европа) или ако ще е дизел, дали да бъде такъв с к-рейл на Делфи.
Както става известно от по-запознатите, к-рейл на Делфи в Теракан прави проблеми (виж cecoa1) основно заради повишената си чувствителност към (лошото) качество на нафтата ни. Лош късмет при зареждане и може лесно да се стигне до стружки и заминали ГНП, инжектори, клапани и др., с последващ скъп ремонт.
В този ред на мисли попаднах на системи за дизел на газ, като Bluetronic. Интересното в случая е дали получената смес би била ефективен начин за защита срещу пагубните ефекти на лошата нафта и в частност - недостатъците на к-рейла на Делфи при по-старите коли. Какво мислите?
Коментар