Джипката запали без никакъв проблем от второто въртене не знам как да само видео да чуете работата на двигателя
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Hundai galoper
Свий
X
-
Гледай да не го прегряваш - стрелката за темп. да не подминава 2те точки в средата , продължително каране с над 3 хил. оборота също е нежелателно. И евентуално ще ви служи дълго време , нашия е на 440 хил. - по километраж....Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б
Коментар
-
Помпата е под казанчето,ако намериш някаква,ремонта струва 30 лв.Помпата е чугунова и на практика е вечна,лагера се прецаква от силно натягане на ремъка.Долната помпа на съединителя не бързай да я пипаш,удари с дървена дръжка,сап или с чук в краен случай,след едно каране и всичко ще си дойде на място.Когато съм газил в дълбока вода ,и прибера колата в гаража,и не я карам два месеца,така става...Ако нещо ...мога да ти подаря горна и долна помпа свалих ги работещи оригинални.
Ремъците са общо 7 бр.според модификацията може и да са 6 бр.При мен са 7 бр.Виждал съм и със 6 бр.
Аз бих го изпрал със водоструйка направо,без километража и корите на вратите.Последно редактирано от Roninn; 24-12-20, 12:32.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Аз мисля че е от горната помпа защото като сипах течност в казанчето не поема надолу по системата и като натисна педала на ръка буталото вътре не действа няма никакво усилие
-
От долната е ако,натиснеш съединител ,отделя
,пускаш съединителя и колата не тръгва,на долната помпа маншона почти винаги е скъсан и влиза вода пред буталото ,като натиснеш,буталото отива върху ръждата и засяда .
Ако се кара редовно,там блести ....
Удряш да прибере буталото и на втория път работи нормално.
Ако си успял да напомпиш два пъти преди да заседне,отвиваш щуцера на тръбата на горната помпа и тогава ще прибере долната.
Тоя филм го играех редовно до преди 4 години,защото колата не се караше редовно,като се кара всяка седмица няма дерт.Аз със съединителя смених и двете помпи профилактичноПоследно редактирано от Roninn; 26-12-20, 19:00.
-
-
Като гледам къде е стояла колата, няма начин да не е силно корозирала. Огледай го в тази насока, защото всичко друго се оправя. Ръждата трудно, до невъзможно. А заигравката с този точно автомобил, едва ли е смислена."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
То ако няма помпа,има два стърчащи маркуча ,на единия за високото,гумените О пръстенчета са малко капризни до уцелване на размера.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от Volen kychukov Преглед на мнениеДжипката е вече в движение тия дни ще кача клипче.малко помощ някои може ли да ми каже или да ми снима размерите на ремъците които задвижват хидравликата и климатика че изобщо ги нямаHyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
Коментар
-
Първоначално публикуван от Volen kychukov Преглед на мнениеДжипката е вече в движение тия дни ще кача клипче.малко помощ някои може ли да ми каже или да ми снима размерите на ремъците които задвижват хидравликата и климатика че изобщо ги няма
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Нищо чудно да са му поизсъхнали шарнирите и накрайниците, а ако маншоните са били скъсани, а не само понапукани, много бързо ще заминат ако се подкарат така.
Не е лошо да се погледнат и, ако е възможно, да се гресират или поне да им се капне гъсто масло със спринцовка покрай маншоните, дори да са здрави.
-
То е ясно, че ще излизат още неща. Беше ми интересно след толкова дълъг престой какво е дереджето. Според мен доста добре.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар