Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hundai galoper

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Hundai galoper

    Здравейте подаряват ми галопер дизел 99к които не е мърдал 14 години от мястото си какви са първите стъпки да го запаля благодаря предварително за съветите

  • #2
    Свали свещите, капнете по малко газ или нафта в цилиндрите, после завъртете двигателя така, желатено на ръка. Може да има спекли сегменти. Погледнете и ремъците, да не скъса някой ако се е нацепил и опекъл много.Проверете и има ли масло в двигателя. За това се сещам на първо време. После е ясно мисля с процедурите.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Благодаря много ще качвам снимки от развитието от гробница до офроуд джип дано стане

      Коментар


      • #4
        Да, първо ръчно завъртане да вдигне масло, после се оставя да работи малко на празен ход без да се форсира. Желателно е да има и един бегъл поглед на всякакви маркучи и уплътнения, както и за утечки отдолу. Може да долеете и стабилизатор за гориво. После малко внимание как върви охлаждането. Ако двигателят грее повече в началото може да се пусне парното да духне издуха малко от топлото, но ако държи висока температура по-дълго се гаси и се търси причината. Лада съм виждал как пали от раз след години без да се пипа абсолютно нищо, само акумулатора, интересно е как пали хюндая в сравнение

        Коментар


        • Volen kychukov
          Volen kychukov коментира
          Редактиране на коментар
          Тези дни ще разберем ще прегледам всички маркучи и кабели че открих доста плъхове вътре

      • #5
        Ще чакаме развитие , абонат.
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #6
          Всичко по скоростна кутия, раздатка и дифове, което е било над нивото на маслото е корозирало, особено и ако е бил на открито.
          Охладителната течност била ли е източена ?
          Ако да, и там където е трябвало да бъде всичко ще е изсъхнало.
          Преди да го палите махни подгревните свещи и през тях напръскай яко в цилиндрите WD-40, като не ти препоръчвам алтернативи, освен ако не си наясно с материята и имаш нещо подобно и работещо, а не просто по-евтино, щото е "се тая".
          Остави го така поне едно денонощие, като след първото пръскане развърти мотора на ръка, и преди да го оставиш да втасва, пак го напръскай.

          Преди опита за първо палене, смени горивният филтър, източи колкото може каквото има в резервоара и го пали с нова нафта.
          Когато всичко е наред, можеш да си я изгориш, но без боклуците, ако е имало такива.

          P.S. Като стягаш свещите им намазваш резбата с медна или керамична грес и ги стягаш с 20Nm на студен двигател, което така или иначе ще трябва да е, щом това е предстартова подготовка, като не забравяй да ги провериш дали работят, като е добре и да са еднакви.

          P.P.S. След като го запалиш, смени абсолютно всички течности, като не забравяш и течността в хидравликата, че повечето хора я пропускат.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • Volen kychukov
            Volen kychukov коментира
            Редактиране на коментар
            Каза ми че предното му отказало и за това го е оставил гледам че хъбовете са автоматични мога ли да му сложа ръчни

          • Джоу (x3mrjoe)
            Джоу (x3mrjoe) коментира
            Редактиране на коментар
            Първо го подкарай, пък после можеш да му сложиш квото си искаш.

          • Juiced
            Juiced коментира
            Редактиране на коментар
            Той не е ли с вакумен актуатор като теракана? Ако е така не е скъпо за смяна. Нов е към 70 лв.

        • #7

          Коментар


          • #8
            Това е машината вече при мен утре започвам подготовка за палене един въпрос водата е източена първо вода да сипя да промие системата или нещо друго

            Коментар


            • #9
              С вода отдавна нищо не се кара.
              По-нагоре изрично те попитах дали охладителната течност е източена, и понеже явно е, кажи каква е причината ?

              ... и ти препоръчвам да препрочетеш предишният ми пост.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • Volen kychukov
                Volen kychukov коментира
                Редактиране на коментар
                Източена е да не замръзва идеята ми е не да го карам с вода а просто до запалването да прочисти и след това да я източат и да налея антифриз

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Няма лошо да налееш вода за начало, а и за проба, че може да има нацепени или направо зеещи съединения.
                То няма да има нищо за промиване най-вероятно, ама за всеки случай...

              • Джоу (x3mrjoe)
                Джоу (x3mrjoe) коментира
                Редактиране на коментар
                Ако е каран с вода, което явно е така, всичко е изсъхнало и ръждясало, а както каза и Кольо, много вероятно е и да протече, но пък няма какво повече да се прецака.

            • #10
              Това с ремък ли е на ангренажа или с верига?
              Ако е с ремък силно препоръчително е да го смениш преди паленето. За 14 години гумата е станала на нещо си друго, и риска да се скъса е голям. А после всеки знае какво следва.
              А ремъка така и така ще се сменя, та не е лошо да е преди паленето.

              Ако изобщо е с ремък де.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Това с ремък ли е на ангренажа или с верига?
                Ако е с ремък силно препоръчително е да го смениш преди паленето. За 14 години гумата е станала на нещо си друго, и риска да се скъса е голям. А после всеки знае какво следва.
                А ремъка така и така ще се сменя, та не е лошо да е преди паленето.

                Ако изобщо е с ремък де.
                Не само е с ремък, ами има и един друг ремък - на балансиращите валове, който има лошия навик, като се скъса, да влезе под ангренажния и да доведе до мазало.

                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ми тогава и двата ремъка.
                  Другите дето въртят периферията и те ще се сменят, та е хубаво и тях да смени сега. Че и те като нищо може да се заврат под назъбените. Уж кожуси там, ама не се знае знае ли се...

              • #12
                Съдейки и по снимките, на колегата няма да му е скучно поне в следващата половин година.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #13
                  Като гледам къде е седял джипа толкова време,положението и с ръждата няма да е розово,може и да греша разбира се.Мога само да пожелая успех в съживяването на джипката.

                  Коментар


                  • #14
                    Дано не се окаже накрая , че е било по-добре да си вземеш в движение друг Галопер , от колкото да възстановяваш този . Но..както се казва , ако е лесно , няма да е интересно .
                    Успех с начинанието !
                    Който търси , намира !
                    Човекът е човек, когато е на път !

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Абе като се каже "подарък" и човек му става едно такова весело и леко...
                      И на мен да ми го бяха подарили-и аз щях да тръгна да го възстановявам.

                      То възстановяването не е нищо страшно де. Ако е вървял до последно както е казано-ще тръгне лесно, и после едно по едно, като на всяка стара кола ще се отстраняват проблемчетата. Което когато се прояви. Така хем няма да му омръзне на човека, хем няма да е натоварващо финансово.

                  • #15
                    До тук всичко е направено по вашите съвети двигателя превъртя на ръка не е затегнал.само един проблем като натисна съединителя остава долу не се връща сега ще пробвам да го обезвъдуша гледам че има помпа на скоростна кутия

                    Коментар


                    • bullet_pk
                      bullet_pk коментира
                      Редактиране на коментар
                      Освен на скоростната кутия, има помпа и на педала. За 14 години неползване със сигурност и двете са сдали багажа. Спирачките и те ще са на същото дереже.

                      Най добре, преди да започнете да наливате пари, го огледайте отдолу. Ако шасито и дъното не са тотално изгнили, може би има някакъв смисъл да се опитате да го съживите.

                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Помпа има само на педала.
                      Това на кутията много прилича на помпа, но не е.
                      Казва се работен(изпълняващ) цилиндър.
                      На цилиндърчетата в спирачките помпи ли им казвате?

                      Значи-сваляш помпата и цилиндъра, и разглобяване. Смяна на гумички, и каквото там има нужда. То друго почти няма де.
                      Обезвъздушаването е малко шибано, но като стигнете до там-кажи, ще ти кажа как става най-лесно.

                    • nbajani
                      nbajani коментира
                      Редактиране на коментар
                      Аз съм сменявал спирачната течност на амбрияжа , щото беше черна на цвят.

                      Нищо не съм обезвъздушавал - източих старата откъм долното цилиндарче и сипах нова. Ппосле 10-15 помпания на педала и е ок.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X