Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с въздух в ГНП Хюндай Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:bg1.png Прегледи:0 Размер:202.7 КБ ID:6793005


    Виж позиция 151
    Рових поне един час за да го намеря.
    На повечето картинки я няма.


    Виж в тоя кит за МАзда Бонго ...
    Цедката строи най-отгоре!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Madzda_bongo_diesel_injection_pump_seal_kit.jpg
Прегледи:387
Размер:127.9 КБ
ID:6793007

    Утре го свали и ....
    Последно редактирано от CarTest™; 20-11-21, 20:08.
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #32
      Благодаря,причината за да пробвам да го сваля е че,понякога отказваше да гасне.Реших че клемореда се ебава,но ми се случи в момент в който имах пробна лампа и при върнат ключ(загасен) 12 волта нямаше на клапана ,а колата работи.Ще го отворя този веднага.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Ако проблема беше от него, тогава през помпата щеше да си циркулира повече нафта. Т.е. щеше да засмуква и да връща повече през съответните входящ и изходящ щуцери.

      • CarTest™
        CarTest™ коментира
        Редактиране на коментар
        НЕ!
        Тая цедка е на "входа" на горивото.
        Запуши ли се ... помпата не може да смуче ... няма и обратно!
        Естествено от липса на гориво двигателя не може да се форсира.

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Румене, стоп-клапана само свързва/прекъсва връзката между вътрешността на помпата (където горивото се поддържа под някакво ниско налягане от подкачващата помпа, всерижимния центробежен регулатор и калибрования отвор към обратната нафта), и пространството над буталото за създаване на високото налягане. Не минава цялото гориво през него.
        http://contrails.free.fr/images/Diesel/dsc05367.jpg

    • #33
      Roninn, отстрани ли проблема?

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Не ми остана време,но в събота съм планирал да се занимая с това.Между временно го паля да го местя из двора,пали от четвърт....

        Като забелязвам леко подобрение... идва му леко силички да върти гуми,и се форсира до 2500 оборота....

        п.п

        Това е мпс-то на жената,в момента съм и дал да кара един голф....но реве постоянно .... понеже е бензин...гаснел,на пътя не я зачитали,засичали я и такива....от липса на време,се загледах да и купя нова кола тея дни...даже....че си искам галопера

    • #34
      Днес разглобих интеркулера и каквото пречеше отгоре.

      Обаче нещо удрям на камък.Стоп клапана не мога да го развия,с гаечен ключ имам само две положения в които мога да го хвана.В едното шестостена се поомаза...в другото нямам ход на ключа.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211211_150419.jpg
Прегледи:311
Размер:573.5 КБ
ID:6798842
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Не е в него проблема, излишно го мъчиш.

    • #35
      Срязах един ключ,но нямам много възможности с чука ...пробвах с тръбен ключ...не поддаде...то с тръбния ключ го хващам на обратно,Не стана...

      Вариянтите са ми два.....да заваря ключа към датчика или да сваля целия горен капак на помпата
      Там където съм оградил ...не искам да го правя защото вероятно ще ми трябват гарнитури и други които нито знам какви ми трябват,нито от къде.....и т.н


      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211211_184538.jpg Прегледи:0 Размер:443.1 КБ ID:6798851



      Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20211211_154214.jpg Прегледи:0 Размер:545.6 КБ ID:6798847
      Последно редактирано от Roninn; 11-12-21, 18:05.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #36
        Отделно тоя клапан не може да излезе дори да е развит .... вероятно трябва да се завърти помпата или пак да се свали оня капак или каквото се казва на помпата. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211211_154219.jpg
Прегледи:303
Размер:401.3 КБ
ID:6798854
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #37
          Свалих капака на ангренажа ,виждам само два болта ,не разбрах как и къде се завърта помпата,не видях канали на нея или корпуса.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211211_154325.jpg
Прегледи:297
Размер:488.2 КБ
ID:6798856
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Да, моя грешка, сега погледнах снимките напред в темата.

          • Roninn
            Roninn коментира
            Редактиране на коментар
            Тоест,да разбирам ли че помпата към двигателя е на твърд фланец...Не виждам как може да мърда по оста това гнп.Най-малкото ,тръбите към дюзите имат само едно положение.

            Ако се наканя да сваля помпата ,и след това я върна,да се надявам ли ,че ъгъла на предварение ще е същия.

            Направи ми впечатление също,че единия болт който държи гнп-то (видимия към мен болт) е раззвиван някога.

            При мен тази кола е от 12-13 години ,и никога не съм пипал там,или пък друг ,за което гарантирам.Колата я взех от Италия на реални 95 000 км и за 12 години смея да твърдя че няма разминаване .Та се чудя какво е пипано там.

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Виж снимките на свалена помпа по-напред в темата.
            Не са три болта, а два(или шпилки, не знам) на фланеца на помпата, а отделно отдолу има една планка. Отворите и на помпата и на планката са леко бъбрековидни, та може малко да се завърта, но вероятно няма да е достатъчно за да извадиш клапана.
            За тръбите към дюзите - не пречат помпата да се завърта по оста си с няколко градуса. Така че ако я сваляш, задължително бележи хубаво положението на корпуса на ГНП спрямо мотора. На теория се прави там финна центровка по друг начин(с индикаторен часовник), но и с белези няма да имаш проблем.
            Вероятно с достатъчна сръчност, би могло да не се сваля изцяло ГНП, а само колкото да може да излезе проблемния клапан, но това може да се види на място.

        • #38
          Та...предавам се,тая работа не е за мен,за пръв път се предавам ,не че няма да разглобя всичко,но нито съм наясно какво да гледам,какво да пипам ,нито части знам от къде да взема,нито кой комплект ми трябва точно.Имам и подозрение в стоп клапана че не отваря и затваря коректно.

          Причината е че от година и половина,много рядко отказва да гасне,пали абсолютно винаги,днес със всичко разкачено,дори механизма на жилото за газта и автоматичния обагатител,демонтирани, пали от четвърт.

          Та се съмнявам дали и отваря достатъчно,не чувам отчетливо цъкане от тоя клапан,дори на късо от + на акумулатора не се чува нищо.

          Та търся на кой да закарам колата да се занимава с проблема,нямам повече нито време,нито искам да ровя в неща където не ми е работа.

          Колата пали и върви ,но не вдига повече от 80-90 км.Ще и сложа подкачваща помпа междувременно.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #39
            Тая вечер забодох една външна подкачваща помпа ,резултата е много добър.

            Мотора се форсира до 3000-3500 оборота ,като до 3000 оборота ,вече има тяга ....което са си 100-110 км.

            Тоест,с външната помпа,джипа върви почти нормално ,на 3500 оборота заглъхва,помпата и дават 0.6 бара макс.и 80 литра на час мисля по памет.

            Та колата вече се движи с лекота и може да кацне където трябва.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #40
              5 месеца по късно,колата се движи със външна помпа без проблем....още не съм го измислил,как да го достъпя тоя клапан.Трябва да я закарам на някой друг да се мъчи с него...
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #41
                Второто поколение ТДИ на фолксваген(т.нар. помпа-дюза) имат добри подкачващи помпи, които са доста добър вариант. Когато тунинговахме роторките от първото поколение ,често прибягвахме до такива помпи ,за да избегнем слагането на по-голям елемент в помпата.Може да потърсиш във вариантите със 131/150 кс. Не знам колко бара им даваха налягане, но е над 0.6.
                Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
                Ford Fiesta 1.4 Tdci

                Коментар


                • #42
                  Здравейте, имам подобен проблем с моя Галопер 2 (1998г. 2.5 ТД, 99кс.) . Днес забелязах теч на дизел от помпата. Моля препоръчайте майстор в Пазарджик региона , който може да обърне внимание на проблема.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X