Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с въздух в ГНП Хюндай Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с въздух в ГНП Хюндай Галопер

    В края на тази тема https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BF%D0%B5%D1%80

    Съм описал за предходящите проблеми

    Проблема взе да се задълбочава.Днес галопера не вдига повече от 2000 оборота.

    Сложих туба с нафта директно на входа на помпата и резултат никакъв.Мрежичка на входа на нафтата няма.

    Сложих кореселин с малко масло директно в помпата ,резултат е че сега след палене ,върви 100-200 метра и нафтата в помпата свършва.След напомпване колата тръгва почти нормално и след 10-20 секунди умалява и гасне поради липса на гориво.

    Ако помпя постоянно,колата се форсира до 4000-4500 оборота.

    Сега се чудя ,смуче въздух от някъде в самата помпа или подкачващата група в помпата е дала фира.

    На практика помпата не дърпа гориво от тубата сама.
    Ръчно като и подам гориво ,всичко е наред.По късно ще кача клипче.
    Обратната нафта я забих също в тубата ,никаква промяна.

    Ако някой се е сблъсквал с подобна задача да сподели.Ако трябва ще сваля помпата,мога и да я разглобя ако знам какво да търся и гледам.

    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

  • #2
    Принципно говоря за Бош VE, като при теб вероятно е сходна помпа на Зексел или Денсо(нямам представа).
    При всички положения, ако е въздух само, то той ще излиза през обратната нафта на ГНП.
    При положение, че въобще не смуче нафта, а въздух няма, вероятно пластинчатата подкачваща помпа в ГНП е повредена(много малко вероятно), ИЛИ клапана ограничаващ вътрешното налягане на помпата е останал отворен. Тоя клапан при над определено налягане свързва нагнетателната част на подкачващата помпа с всмукателната. Най добре да го видиш на рисунка, картинка, клип...
    http://stuff.is-a-geek.net/OnlineDoc...es/vepump.html
    И тук до около втората минута се вижда- https://youtu.be/SqBlqdeP3uE

    Намира се до щуцера на входящата нафта в ГНП и е на резба:

    https://youtu.be/n8ZTorJ1UEo (тук ГНП е електронноуправляема, но мястото на клапана е същото)

    И още малко, тоя го ремонтира самия клапан, но според мен смяна е по-добре:
    https://youtu.be/wiHpeZhgnXM
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #3
      Провери( надуй към резервоара) обратната нафта към резервоара. Когато се запуши има същите симптоми.
      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

      Коментар


      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Обратната нафта я вкарах в тубата,няма въздух и почти не тече или е много малко.

    • #4
      Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
      Провери( надуй към резервоара) обратната нафта към резервоара. Когато се запуши има същите симптоми.
      Колега е писал :
      На практика помпата не дърпа гориво от тубата сама.
      Ръчно като и подам гориво ,всичко е наред.По късно ще кача клипче.
      Обратната нафта я забих също в тубата ,никаква промяна.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • New hope
        New hope коментира
        Редактиране на коментар
        Какво е забил в тубата , помпата или маркуча от помпата?

      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Обратната нафта се връща през един щуцер и от него продулжава към резервоара,тоя изход му нахлузих маркуч и го забих и него в тубата .

    • #5
      Така се форсира когато не му помагам ръчно с помпата
      https://youtu.be/yjSKQ_VeD9g


      А така когато подкачвам със помпата

      https://youtube.com/shorts/MbVFlW8cdmE?feature=share



      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Juiced
        Juiced коментира
        Редактиране на коментар
        Да не е кофти клапан на подкачващата круша?Пробвал ли си да я смениш?

      • Roninn
        Roninn коментира
        Редактиране на коментар
        Всичко е ново.

    • #6
      След това налях кореселин в помпата,и вече не се форсира и до 1500 оборота.

      Разбира се ,кореселина е смесен с малко масло и нафта....после работи час на място със чиста нафта,положението си остана че не вдига 1500 оборота и гасне.Нафтата свършва във помпата.

      След това напомпвам ,пали и е пушка за 10-20 секунди ,докато падне нивото на горивото и гасне.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #7
        Това е помпата Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211107_151458.jpg
Прегледи:664
Размер:528.7 КБ
ID:6788662Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211107_151512.jpg
Прегледи:554
Размер:421.1 КБ
ID:6788663
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #8
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211107_195146.jpg
Прегледи:733
Размер:532.0 КБ
ID:6788666


          Това със червеното е изхода от обратната нафта
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #9
            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211107_195439.jpg
Прегледи:699
Размер:442.8 КБ
ID:6788670
            Това е входящия щуцер,под който трябва да има прословутата мрежичка,при мен я няма.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              До него(от тая позиция зад него) трябва да е клапана, за който ти писах във втори пост. Сменяш, и би трябвало да се оправи.

          • #10
            Това с номер 6

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2021-11-07-20-05-40-251_com.android.chrome.jpg
Прегледи:553
Размер:209.0 КБ
ID:6788678

            Обаче как точно да го намеря на моята помпа.Страх ме е да я базикам ,без да знам какво къде...макар че до определен момент ми минава и ще и видя сметката.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Баш той. Ама тука е много схематично

          • #11
            Мисля си и нещо което ме зачудва.

            При всяко наливане на бензин,проблема се задълбочава.Така преди 2 месеца и сложих бензин и почти закъсах...преди месец и сложих пак и пак проблема се задълбочи.

            Днес и сложих кореселин ,и направо спря да се форсира и всички тея работи не се възстановяват .

            Прилича ми на някакво уплатнение което се разтваря от бензина и кореселина...но пък има ли такива неща в помпата.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #12
              Като я няма мрежичката която основно служи да лови микро власинките идващи от горивни филтър когато е нов, може да са се събрали тези власинки вътре в самата помпа на някое тясно място и да работят като тапа която възпрепятства засмукването на гориво от самата помпа. А когато напомпиш ръчно налягането е по високо и преодолява тази преграда за момент и двигателя работи нормално докато помпиш. Опитай да надуеш с въздух в щуцера за обратната нафта и виж дали ще излезе някакъв боклук. Сложи маркуч ето в едно чисто шише предварително. Може да е това знаеш ли, не бързай да разглобявах. Ако не ти се разглобява може да се сложи една Ел. Подкачваща помпа на мястото на тази ръчната и си готов. Имам едно багерче с Митсубиши двигател то няма механична помпа а само една такава електрическа която като набере налягане и спира сама. Не са скъпи има ги на всякъде.
              Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
              Място и хора към които да принадлежи ...

              Коментар


              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Да,за такава помпа си мислих и аз

              • Roninn
                Roninn коментира
                Редактиране на коментар
                Миналата седмица ми блокира компресора и още не съм го отворил да видя защо ,чух го как заклини.Та днес нямах с какво да надувам.И това си го мислих ,като рових по форума за подобен проблем...за запушване

            • #13
              1.Как мога да и намеря схемата точно на тая помпа.
              2.Ако се наложи тоя клапан да го сменя,как и от къде да го купя.

              3.Не е ли разумно да я смъкна тая помпа,и да я занеса на някой да се мъче с нея.
              Колата се движи,макар и тромаво и бавно,но мога да я закарам където трябва.

              Все си мисля че мога да и бутна електрическа помпа да качва нафта,и колата ще си върви до където трябва.

              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Помпите са сравнително сходни. Тая си изглежда напълно като Бош VE, та и друга марка или лиценз да е, все тая.
                За много помпи тоя клапан е еднакъв, особено при Бош. Може и работещ втора ръка да сложиш, все тая е. Може и да го отвориш да го почистиш(специално на теб едва ли ще ти е проблем). Изгледай клиповете от първия ми пост (може би без първия, или него само от минута и нещо до втората).
                Ето го по-важния(другия е за чистене и ремонт на твоя клапан) - https://youtu.be/n8ZTorJ1UEo

                По принцип, може и самите лопатки на подкачващата помпа да имат проблем, но това е много малко вероятно. Чак при такъв проблем се сваля помпа и се разглобява.

                Специално при клапана няма нужда да я сваляш. Всеки дизелджия, който не е с намерение предимно да ти вземе парите, ще ти свърши работа. Иска малко специален ключ, но не е кой знае какво, даже ако има място сигурно и с гаечен може да се пробва. Ти си майстор, това няма да те затрудни.
                Можеш и сам - сваляш клапана, и ако прилича на Бошов можеш да вземеш от всяка кола с подобна помпа от моргата, поне за проба. После ако искаш и нов. Виж и клипа горе за ремонт/почистване. Важното е да се потвърди, че е от него.
                На английски му викат pump pressure relief valve, може да му пуснеш бързо търсене, кадърен човек си, ще го намериш бързо. Или ако се окаже че е еднакъв с Бош, още по-бързо.

            • #14
              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5avkngrmoa8klluphuehqt1rhks5wa6g.jpg Прегледи:0 Размер:62.8 КБ ID:6788713Натиснете снимката за да я уголемите  Име:ao15bdrym14sdh9cmwa9u357wntwsx8b.jpg Прегледи:0 Размер:67.9 КБ ID:6788714Натиснете снимката за да я уголемите  Име:5avkngrmoa8klluphuehqt1rhks5wa6g.jpg Прегледи:0 Размер:62.8 КБ ID:6788715

              По етикета на помпата излиза ZEXEL

              Тази помпа е абсолютно като моята.

              Има снимка от задната страна...не се сещам кой е тоя клапан
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #15
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20211107_204600.jpg
Прегледи:561
Размер:117.3 КБ
ID:6788719



                Това е входящата нафта погледнато зад помпата.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X