И а з с духане съм проверявал Н75 дали е затворен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Дебитомер Теракан
Свий
X
-
Демек, и с изскубани кабели клапана си е отворен и вакуума си дърпа актуатора ?
P.S. Пак ще повторя това което ти обясних:
Клапана се затваря от пружинка, и щом не затваря ще рече, че или пружинката е омекнала, или има някакъв боклук който му пречи да се дозатвори, или кофти комбинация от двете.
Вижте какъв е проблема и го решете.ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT
Коментар
-
Идеята на този клапан е да позволи на ЕГР-а да се затвори. Тоест отстрани има едно филтърче и трети щуцер. Когато EGR-a трябва да се затвори клапана отваря този щуцер и влиза въздух. Тези които аз тествах и взех. Не го правеха. Тоест бяха повредени. Затова ЕГР-а стоеше постоянно отворен. Коварно е защото тоя двигател явно може да работи и така...
п.с. Сменихме клапана и сега изглежда всичко е ОК. Ще покарам ден два и ще дам финални отзиви
Коментар
-
Относно втората ръка дебитомер - това е като да си купиш втора ръка накладки.
Относно Pierburg-а - нямам никакви грижи вече с втори (по един на всяко возило, не е Terracan). Първия го карах 7-8 години. И при това и двата ги купувах не по номер, а по съпоставка на Bosch датчиците с такива на други коли, които ги има в номенклатурата на Pierburg. Или купувате ментета, или има нещо сбъркано още на ниво каталог. Pierburg категорично не са боклуци, дори смея да твърдя че са по-трайни например от Bosch. Поне върху моите возила.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
На бившата кола сложих 2 нови пиербурга , имаха потресаващи показатели още от нови. При 850 показания на нов този си дойде на 600 , което значи че колата го разчита като изгорял и влиза в лимп моуд. След това си купих бош и забравих. Пиербург никога повече(пп купувал съм ги от голяма верига за авточасти)
-
Слагането на втора ръка дебитомер е съвсем нормално когато търсиш проблем и искаш да съпоставиш данните. За периода на пробите съм пробвал и няколко нови.
-
-
Фрапираща неграмотност...навсякъде! Майсторите ни са гениални. Навсякъде.
Колеги...когато "майстора" ви каже "Тия са еднакви и стават..." Сменете "майстора". В Базис М са ми продали клапан за Киа, който уж бил "същия". Майстора и той твърдеше, че е същия, ама нищо че номера е друг "Нали работи?" След смяната малко се подобриха нещата но пак на моменти придърпваше.
От днес клапана е правилния. Колата работи нормално. Без проблеми. Вървежа се подобри и всичко е наред!
п.с. Не е важно дали клапана работи. Важно е клапана да е правилния! Защото иначе нещата не стават
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар