Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дебитомер Теракан

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дебитомер Теракан

    Здравейте колеги!
    Драмата е следната. Карах джипа на диагностика и ми казаха дебитомер. Смених го с нов Пиербург. Джипа обаче не върви много добре...карах така доста време и сега сложих пак стария. Със стария има определено повече динамика. Но се появи нов проблем...щом стигне 40-50 градуса и започва да придърпва до 2000 оборота. Загрее ли и спира. Сменени са дюзите с нови а помпата е ремонтирана. Майстора вика че е проблем в инсталацията. Аз обаче мисля, че е дебитомера. Той може ли да предизвиква такива неща при условие, че регулира и работата на EGR клапана?

  • #2
    С каква диагностика те диагностицираха и изчистиха ли натрупаните грешки, ако има такива ?

    Ако си от или около София ми звънни на 0898 82 ОI 82, но да е след 11:00.
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
      С каква диагностика те диагностицираха и изчистиха ли натрупаните грешки, ако има такива ?

      Ако си от или около София ми звънни на 0898 82 ОI 82, но да е след 11:00.
      Делфи беше едната а другото оригинален Lounch. Ще отида тези дни да видя дебитомер втора ръка от някъде. И после ще я закарам пак да видим показания

      Коментар


      • #4
        Защо ще се набутваш за дебитомер "втора ръка", какъвто си имаш ?
        С тези диагностики би трябвало да е ясно дали дебитомера ти е вред.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #5
          Защото си купих нов вече веднъж и го изхвърлих. Предпочитам да сложа стар и ако показанията му са в ред да го карам. Мои приятели също имаха проблеми с нов дебитомер.

          Коментар


          • #6
            Днес след работа закачихме пак оригинален Lounge. И двата дебитомера които имам са тотал щета. Чисто новия Piеrburg дава безумни стойности. Взех два назаем от колеги. Тези дни ще разберем дали проблема ще се реши

            Коментар


            • #7
              Хюндай/Киа са гадни животни - нищо различно от оригинален няма да работи.
              Фиат Купе
              Опел Фронтера В
              Мицубиши Паджеро Пинин

              Коментар


              • petrashkov
                petrashkov коментира
                Редактиране на коментар
                Накрая ще се окаже че наистина е така. Взел съм два оригинални но са ползвани. Ще гледаме стойности и ще видим

            • #8
              Що не пробваш онзи от лада нива, за който говорихме в другата тема. Поне е евтин.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #9
                От днес имаме диагноза. А именно проблем с инсталацията на автомобила. Даже загасна на няколко пъти. Работи лошо, придърпва и т.н. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201128_003035.jpg
Прегледи:252
Размер:127.8 КБ
ID:6676847

                Коментар


                • #10
                  Доколкото чета проблема не е в инсталацията на автомобила ,а в 3 датчика -температурен , дебитомер и разпределителни валове.Чел съм ,че дебитомер и датчик за разпредалителни валове могат да се почистват -в доста случаи това решава проблема.

                  Коментар


                  • petrashkov
                    petrashkov коментира
                    Редактиране на коментар
                    В случая сме замерили кабелите към въпросните датчици и установихме лоша връзка.

                  • petrashkov
                    petrashkov коментира
                    Редактиране на коментар
                    Тези грешки са следствие от проблема. Не самия проблем. Дебитомера например се оказа, че си работи когато го сложихме на друг джип

                • #11
                  Днеска я закарах в един сервиз и сам я разглобих. Излолирах EGR-a с една ламаринка. Това не помогна но сега върви повече в ниски обороти. Все още обаче стойностите на дебитомера при живи данни танцуват между 2 и 25гр при празен ход. И то постоянно. Дори при задържането на обороти не може да закрепи около една стойност

                  Коментар


                  • stefsab
                    stefsab коментира
                    Редактиране на коментар
                    Мотора де сте мили скоро?
                    Запалете мотора и откачете датчика на разпред. вал, както работи мотора. Стойностите на масметъра влизат ли в норма?
                    Огледайте инсталацията за протрита част, която опира в метал.

                • #12
                  Ще помоля момчетата с електрото да го видят утре. Обмислях проверка но вчера не ми остана време. Двигателя е доста мръсен, не е мит скоро.

                  Коментар


                  • #13
                    Проблема е намерен! Сега търсим решение. Оказа се, че EGR клапана остава постоянно отворен по време на движение. Смених клапана който го управлява но промяна няма. Ще се наложи да разровим повече.

                    Коментар


                    • stefsab
                      stefsab коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имаш 4 варианта:
                      - проблем с вакуумните връзки - грешно закачане, запушена тръба за атмосферен въздух;
                      - протрита инсталация и оттам клапана е постоянно отворен;
                      - изгорял изход на компа;
                      - грешни входни данни и компа го държи отворен.

                      Трябва човек с тестер да види ситуацията. В лекия случай - до час ще е ясно кой е виновника.

                    • petrashkov
                      petrashkov коментира
                      Редактиране на коментар
                      В понеделник ще е. Да се надяваме да е нещо прозаично, че комп не ми се сменя

                  • #14
                    Клапана на снимката управлява вакуума на EGR-а. До тук проста работа. Палите варела, EGR-a отваря и всичко е наред. Масовия проблем идва когато подадете газ. Тогава този клапан трябва да разтовари налягането и EGR-а да затвори на секунда. Да ама...не! Масово клапа работи електрически но мембраните вътре се скапват и той не разтоварва. На диагностика проблема не се вижда (дори на най-скъпите) А парадокса идва, че дори с отворен EGR тоя мотор работи и не набива грешки! Или поне моят работеше.
                    Според електричаря при който карах джипа неправилно работещия клапан може индиректно да бърка малко и работата на турбото. В това не съм убеден.
                    И основата на проблема...взех НОВ Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20201214_124634.jpg
Прегледи:201
Размер:260.4 КБ
ID:6683285 клапан и той също се оказа проблемен! Единствения вариант да сте сигурни е да се пробва на място.
                    Симптомите са лоша работа на мотора в обороти при равномерно подаване на газ

                    Коментар


                    • #15
                      Хубаво сменяш клапани, ама провери ли това дето ги управлява, дали всъщност ги отваря и затваря когато трябва, както ти казах ?

                      ... а и дали клапана затваря, при положение, че знаеш, че отваря, се проверява много лесно, като го духнеш когато е откачен.

                      И това ти обясних, но те подсещам, щото с това майстора би трябвало да е наясно, ама щом те кара да сменяш клапани, или поне не те спира да купуваш нови/други без да сте сигурни, че има смисъл, значи има проблем.
                      Последно редактирано от Джоу (x3mrjoe); 14-12-20, 13:09.
                      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X