Здравейте колеги!
Драмата е следната. Карах джипа на диагностика и ми казаха дебитомер. Смених го с нов Пиербург. Джипа обаче не върви много добре...карах така доста време и сега сложих пак стария. Със стария има определено повече динамика. Но се появи нов проблем...щом стигне 40-50 градуса и започва да придърпва до 2000 оборота. Загрее ли и спира. Сменени са дюзите с нови а помпата е ремонтирана. Майстора вика че е проблем в инсталацията. Аз обаче мисля, че е дебитомера. Той може ли да предизвиква такива неща при условие, че регулира и работата на EGR клапана?
Драмата е следната. Карах джипа на диагностика и ми казаха дебитомер. Смених го с нов Пиербург. Джипа обаче не върви много добре...карах така доста време и сега сложих пак стария. Със стария има определено повече динамика. Но се появи нов проблем...щом стигне 40-50 градуса и започва да придърпва до 2000 оборота. Загрее ли и спира. Сменени са дюзите с нови а помпата е ремонтирана. Майстора вика че е проблем в инсталацията. Аз обаче мисля, че е дебитомера. Той може ли да предизвиква такива неща при условие, че регулира и работата на EGR клапана?
Коментар