Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe - и ДА и НЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

    Колеги, и аз мисля че всичко е до начина на каране, особено на студен двигател.
    Колкото до чип тунинга, мисля да чипосам моя Туксон, но не с power box, а с нов софтуер, пък ще видим какво ще стане.
    Сега е 112к.с и ми малеят!!!!
    HUNDAY Tucson 2.0 CDi

    Коментар


    • #77
      От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

      Дано на никого да не се случва същото като на mbenz. Но аз пак ще разгневя някого ,казвайки че според мен проблемът е в чипа. Двигателят едно време е бил 2.0 VM. Максимум 140к.с. След това Хюндай купуват лиценза и го правят 2.2 160к.с. Промяна има по турбината. И това е май. Новият двигател R4 е друг- не е обновяван VM,а изцяло нова разработка и си е 200к.с. в базов вариант. Аз лично не бих сложил чип на този двигател (2.2 Hyundai-VM 160к.с.). Доста хора със Санта Фе-та чипосани в ИНД проплакаха. За сметка на това не съм чувал за проблеми с нечипосани двигатели. Биалетките си се сменят на 40 000км,това си е по дефиниция. За парите си е супер колицата. На който не му харесва-алтернативи бол,не сме в соца. Аз лично зареждам от Лукойл и ЕКО и съм много доволен.
      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
      Volkswagen Bora AKL

      Коментар


      • #78
        От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

        Здравейте,
        Оглеждам се за SUV не много стар, но от многото теми за джипове ми бръмна главата.
        СФ май най ми допада, въпреки "подводните камъчета".
        В мобилето и карс.бг има интересни оферти за такива примерно след 2002г. , но много съм резервиран . а и много обикаляне трябва из цяла БГ.
        Надявам се тук да намеря коректни хора, с които да направя правилния избор, а още по добре ако тук някой иска да сподели любимия си автомобил на прилична цена.
        /за... ориентировъчно около 10 хил. /

        Коментар


        • #79
          От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

          Трудна работа е някой друг да ти избере джипа... Аз бих се насочил към джипка от първи или втори собственик - или закупена от Индустриал или директно от чужбина... Тези, предлагани от прекупвачи най-често имат някакъв проблем (прекупвачът да ги вземе евтино и след "закърпване" да ги продаде "изгодно")...
          А относно чипа, мойто бивше СФ 2.0ЦРДИ нямаше никакви проблеми с мотора - взех го на 178000, чипосах го на 140кс и го карах 3 години... Сменяни са само консумативи...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #80
            От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

            последната реплика ми прозвуча като предложение ?
            прав си за останалото. именно затова ме разбираш , защо се ориентирам и бих обърнал повече внимание на оферти не от мобиле.бг, а от хора тук, или които биха споделили някое свое поддържано момиче "СФ"
            ориентирам се все повече към кокетна нафтова печица

            Коментар


            • #81
              От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

              Здравейте,
              Прочетох за 4х4 и кое как с бутона "4ВД лок" се управлява и т.н.
              Но един въпрос - имате ли инфо за СантаФе 2002 г. което е 4WD но няма бутон "4ВД лок" ? Каква му е точно системата и работата ?

              Коментар


              • #82
                От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                Фул-тайм с виско муфа...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #83
                  От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                  на старото системата е по-добра според мен... новото при по-енергично потегляне на мокро с или сняг се усеща приплъзване и след това ударно включване на задния мост...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #84
                    От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                    Нормално. Едното е full-time с LSD среден (изпълнявно от виско муфа) диференциал,а другото е само с многодисков съединител. При нужда за бързо изтегляне на хлъзгави повърхноси най-добрата комбинация е 4WD LOCK + EPS OFF. Иначе предните губи превъртат,а в момента когато се включват задните (което става почти моментално) ,се включва и Traction Control-а и намаля мощността-> резултатът е,че се изтегляш много по-бавно.
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • #85
                      От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                      как си представяш на всяко включване от пряка в булевард да цъкам копчето за тракшъна аз съм го ползвал около 3 пъти на кален път в "къра"... без него си стоеше на едно място...
                      а иначе със сигурност новото се "изнася" по-добре от старото, особено в моя случай (V6 срещу 2.0дизел)
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #86
                        От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                        Е,ясно че ще се изтегля по-бързо. Въпроса е самото 2.7 V6 по единия и по другия начин как се изтегля. Определено без тракшън и с блокажа се изнася по-бързо. Пък да цъкнеш копчето е за 0.8сек. работа. И не говоря за всяко включване,а за мокра настилка и включване в магистрала/път/булевард с бързо движение,където трябва да ускориш наистина бързо и има риск от превъртане на колелата и в следствие на това забавяне, заради гореописаните особености на автомобила.
                        Последно редактирано от Dino; 10-03-11, 09:14.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • #87
                          От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                          Час и половина ровене в снега и 4х4-то прегрява. Хубавото е,че след 5 минути пак имаш 4х4,защото изстива бързо. Но не посмях да го тормозя повече. Иначе светва една лампа на таблото и остава предно предаване + Traction Control,т.е. нищо защото лично за мен начинът по който TCS-на Санта Фе-то работи в сняг е просто дебилен. На сухи настилки-супер,но за сняг и лед помага само в ограничени случай. Хубавото е,че ако не се натиска педалът на газта докрай,си държи оборотите които са зададени. Например ако държим педала в положение в което двигателят е на 2000об/мин така и ще стои,а TCS ще работи.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #88
                            От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                            34290км. Климатроник- нито една зона не работи,включително допълнителният климатик за третия ред в багажника. Спирачки- усилвателят работи само когато двигателят е над 3000об/мин. Вакуум помпата е заминала по незнайни за никого причини,та ще чакам до сряда нова от София. Поне хората са точни и си вършат всичко на момента. Всичко минава като гаранционно,то оставаше и да не е.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #89
                              От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                              Ми тя е клеясала бе! За 3 год. 30 000 км. Я я дай в София да я поразтрием и ще се оправи )))))
                              GW Steed5

                              Коментар


                              • #90
                                От: Santa Fe- и ДА и НЕ.

                                Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
                                Ми тя е клеясала бе! За 3 год. 30 000 км. Я я дай в София да я поразтрием и ще се оправи )))))
                                Направо ще си сложат нова и готово. Климатика странно какво му има. Компресорът определено работи,защото се усеща промяна в работата на двигателя (на място) при пуснат и спрян климатик,тръбите стават леко хладни,но съвсем малко и това е. Но и това ще си го оправят де.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X