Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за добавка!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос за добавка!

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Бензинец помага, стига вече да не е станала на туткал. И спирт помага за водата, ако има прекалено количество такава.
    На тоз кочан дето е навън,ако не си взел превативни мерки преди седмица,вече нищо не помага.Освен топъл гараж и баене...

    Инак бензинец 2 на 100 може да свърши работа.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос за добавка!

      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
      На тоз кочан дето е навън,ако не си взел превативни мерки преди седмица,вече нищо не помага.Освен топъл гараж и баене...
      Абе, да ти кажа, зависи. Точно тая зима прясно отървавахме познат - загубил мощност и угаснал по пътя. С 5 килца добавен бензин си се прибра без да гасне повече.

      Иначе си прав че ако съвсем се е вдървило, може да запали и напролет чак. Ама в момента ако вярвам на термометъра (или поне преди 2 часа), навън беше -3. Не е чак като -30, а през деня и слънце се показва. Не знам как е при вас.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос за добавка!

        С риск да бъда обвинен в какво ли не ,/а аз просто -копи -пейст/ си позволявам да предложа за обсъждане това мнение на руски форумен гуру :
        Масла 2т и моторное смешиваются с ДТ, но качество смешения зависит от конфигурации топливного бака, чем бак короче - тем смешение лучше. Смешение также зависит от того когда добавляется масло (до заправки или после). В масле 2т содержится лубрикант аналогичный тому который используется в противоизносных присадках к ДТ. Моторные масла в ДТ просто бесполезны. Если после добавления масла в топливо двигатель начал работать тише и вроде как тяга стала лучше, то это значит, что масло увеличило вязкость топлива, а стало быть увеличена нагрузка на ТА. Современная ТА CR рассчитана на маловязкие топлива, а для ТА с механическими форсунками можно использовать более вязкие топлива. Масло сгорает медленней и от этого происходит задержка воспламенения, поэтому двигатель работает тише, ровнее и может показаться, что тянет лучше. Но масло не дает полноты сгорания топлива, как цетаноповышающая присадка.

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос за добавка!

          Вчера след като долях 30 литра от авио дизела, пообиколих близките бензиностанции и само на ШЕЛ имаше анти гел на Лики Моли. Чудих се дали да го взема, но на този етап се отказах, защото и да сипя не вярвам така да се омеша, че да тръгне и по тръбите, а и нямаше вече къде да въртя толкова, че стана късно. Надявам се в този авио дизел наистина да има някакви добавки. Днес сутринта към 07.00 ч. подгрях за всеки случай три пъти и запали от раз, ама на - 6 градуса (колкото бе в моя квартал, защото не на всякъде в града температурата е еднаква, както се оказва) и баба знае Жената пък имала някакъв спомен от миналата година, че стане ли - 9 не палела Да, но онзи ден на -14 запали на второ въртене и само с едно подгряване с нафта макс моушън, което пък ме кара да изключа причината в свещите. Явно свръзките (маркучи и т.н.) в различните автомобили са някъде по-тънки и дори и малко замръзване може да заеме цялото пространство и да пречи преминаването на течността. Така поне си го обяснявам за моята кола. Все пак ще проверя свещите, въпреки да мисля да не е от тях, щом като както казах, на - 14 запали.
          За сега добавки няма да слагам, но ако направи номер и тенденцията за времето е да е с много ниски температури, при следващото зареждане първо ще сложа добавка и тогава ще заредя, т.е. да пробвам и този вариант. Но дано не се налага и синоптиците да излезнат прави, относно вдигането на температурите от идния вторник натам.
          SUV

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос за добавка!

            Първоначално публикуван от bojurishte Преглед на мнение
            Аз също подкрепям колегите със съвета да не слагаш нищо като добавки. Сипвай просто качествено гориво. Бих ти препоръчал Авио Дизела на ЕКО. Струва 2.18лв литъра, но има защо. Да не му е на уроки, ама Теракана запали на -20 завчера от раз ;-)
            Ама беше на уруки :-( Кой ме дърпа за езика да го хваля...тая сутрин след 2 дена некаране тръгвам да паля, въртя 5-6 секунди = НЕ...втори опит, вече спира и да върти, като симпром заминаващ акучулатор. Климатроника обаче си работи без проблем.
            Оставих камиончето и с ресчето Помолих баща ми да го пробва по обед...пък да видим...

            П.П. - като се замисля, няма как толкова бързо акумулатора да сдаде, ако е читав. Май ще се сменя ми се струва...
            Последно редактирано от bojurishte; 22-01-16, 09:49. Причина: Допълване
            ....!

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос за добавка!

              И аз имах проблеми с паленето на теракан-а. При мен проблема е в дюзи. И като е по-студено не запали. Общо взето на тоя модел дюзите са си повсеместен проблем и който не е правил дюзи рано или късно има проблеми. Започва се със светване на чек-а и т.н. Та мисълта ми беше, че понякога не само нафтата е проблем

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос за добавка!

                И аз така само ден преди непаленето хвалих макс моушъна, а хората препоръчваха авио дизела Сега не знам какво ще се случи с авио дизела дето сипах, но просто нямах друг избор за проба. Най-вече през другите сезони съм сипвал най-много от Шел, след това от ОМВ и рядко от ЕКО. И с трите колата ми върви по един и същ начин. Преди време, когато имах само бензинови коли, въпреки хваленето на ЕКО не го предпочитах, по простата причина, че много пъти когато съм зареждал бензин от лампа до лампа едни и същи литри и то на различните ми коли, стрелките за наличното гориво стояха по-надолу, сравнено с например заредено от ШЕЛ-там винаги стрелката отиваше най-нагоре. Даже един път с един бензин от това ЕКО дето ми е в района и от което сипвам, колата определено бе по-спъната.
                Има и един друг момент, който не знам дали да му отдам значение, но мой познат уж разбирач и който бил наясно го сподели. Този Шел от който сипвам е на бул. "Владимир Вазов" преди моста "Чавдар" посока центъра. Според разбирача, там горивата били по-хубави, тъй като от централата им, която се намира на ул. "Резбарска" зареждали служебните им коли. Не знам дали това е така, тъй като и от други бензиностанции на веригата съм сипвал и разлика не съм намирал, както и факта, че обикновенната нафта от там миналата година замръзна на малко под 0 градуса и затова преминах на макс моушъна на ОМВ. Но пък и зимата на 2015 г. от както преминах на това гориво, температурите не падаха под - 10 градуса, за да преценя обективно, наистина ли държи до -33 градуса.
                SUV

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос за добавка!

                  Хора, не ви знам кво сипвате, ама откак карам текущото си возило (2008-ма) грижи с непалене зимата не съм имал никакви. Сипвам почти изключително нафта на OMV, от обикновената + минерално 2Т масло. Бензин съм досипвал 4-5 пъти за всичките години, когато съм очаквал сериозни студове (уикенд в планината и от сорта). Ако снощи в София ня някой му се е сговнясала нафтата просто трябва да забрави посмъртно да сипва нафта от там, от където е сипал последно. Снощи в 23:00 в София беше -2 (минус два) градуса. Това и от интернет, и от показанията на термометър.

                  Отделно дето от Шел и Лукоил сипвам единствено ако въпроса е на живот и смърт.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос за добавка!

                    Спарки, ама зимата винаги ли при зареждане сипваш и двутактово масло. Ако е така, значи е ясно защо не си имал проблеми или поне можем да си направим извода, че причината за безпроблемно палене е точно тази.
                    И не говорим за -2, а - 14 градуса и надолу. Там вече нещата са други, защото хи обикновената уж на -2 не трябва да има проблем.
                    SUV

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос за добавка!

                      При мен интересното е, че при -19 оня ден запали. А днес на -9 не. Разликата е, че резервоара ми ни е на 1/2, а на 1/3, колата не беше карана 2 дни и е паркирана стъпила на висок бордюр с наклон към пасажерката страна.

                      Сутринта като се замисля палих с 1 подгрев, но сега му заръчах на баща ми през деня да пробва с няколко.

                      Дори да запали тогава, акумулатора мисля да го сменя, че не ми харесаха тези симптоми на умуране след 5-6 секунди въртене...
                      ....!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос за добавка!

                        Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
                        Спарки, ама зимата винаги ли при зареждане сипваш и двутактово масло. Ако е така, значи е ясно защо не си имал проблеми или поне можем да си направим извода, че причината за безпроблемно палене е точно тази.
                        И не говорим за -2, а - 14 градуса и надолу. Там вече нещата са други, защото хи обикновената уж на -2 не трябва да има проблем.
                        Целогодипно сипвам масло. Почти винаги зареждам от лампа до пълен резервоар, на което добавям между 1/3 и 1/2 литър двутактово минерално масло на OMV.

                        ...естествено не съм прекален светец - случва се и да пропусна, но примерно на 4-5 зареждания веднъж.

                        Промяна в паленето няма. Аз го сипвам не за да пали по-лесно, а за да смазва повече. Не вярвам да има отношение към желирането или замръзването на нафтата, но тераното не е помирисвало алпин дизел от поне 2-3 години. Зимата си пали като лятото - просто изчаквам 5-6 секунди след изгасване на лампата и при палене задържам ключа с половин идея повече. Опитвал съм от летния скъп дизел, предимно като ходя до морето. Ми съществена разлика не забелязвам, да не кажа че никаква разлика не забелязвам.

                        Дизела е архаичен, предкамерен, дето още по дефиниция пали по-трудно от тия с директно впръскване. Но пък компресията преди 2 години (около 20000км) му беше като на току що излязал от завода.

                        ...и не на последно място, случвало се е (и зиме и лете) изгорелите ми газове да миришат странно и с нафта на OMV. Тоест, явно и те правят разни бъркочи. Обаче никакви проблеми покрай това.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос за добавка!

                          От написаното от Спарки в други теми и от други колеги с опит в 2Т маслото и аз мисля да го практикувам. Не знам за замръзването, но всички казват, че двигателя става още по-тих. Моя не е шумен, но все пак бих се радвал да се радвал, да е още по-тих :-)
                          Четох различни мнения за съотношението и ще обобщя наученото, за да не си играят други да четата. То е от 0.5 до 1% спрямо сипаната нафта.
                          Спирт се сипва за вода в нафтата, но тук съотношения не откривам.

                          Чувам, че Авиод дизела реално си е обикновен, с добавен керосин...а той както знаем и при -70 при презокеански полети си остава без промяна Там обаче съотношенията не са ми ясни и нямам идея от къде се купува.
                          ....!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос за добавка!

                            Керосина освен друго се и обработва преди сипване. Поне баща ми така ми е разправял. Охлажда се, и всичката твърда фракция (вода, парафини и прочие полюции) се филтрира.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос за добавка!

                              Да добавя рецептата на колегата "mbenz" от една стара тема - Мойта рецепта е до 10% бензин,към който добавям 10%(от количеството бензин) синтетично двутактово масло

                              Иначе за керосина си прав и аз знам, че се обработва непосредствено преди да заредят самолетите. А Керосина реално е нафта с по-високо цетаново число или бъркам? Също най-близка до керосина, не е ли газта за горене?
                              Последно редактирано от bojurishte; 22-01-16, 11:57.
                              ....!

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос за добавка!

                                Първоначално публикуван от bojurishte Преглед на мнение
                                .... Също най-близка до керосина, не е ли газта за горене?
                                В укипедията, до колкото може да ѝ се вярва, го описват като едно и също, само дето преди летене се прочиства още.
                                SUV

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X