От: Въпрос за добавка!
Дали горивото е качествено, или не, се разбира, когато се разбере, че е некачествено. В останалите случаи е "кво да е".
Добавянето на газ, или керосин в дизела има някакъв резон, дори добавянето на бензин ( в случай, че не е имало никакви газ или керосин наоколо - в дните преди студа, естествено) е оправдано някак си.
Ама това, да туриш 2Т масло в нафтата, и да се надяваш, че от това тя ще стане еликсир за дизела, и той ще почне да пали при -30, само като види ключа - без акумулатор дори....
Нещо не ми се вярва.
През зимата си карам с обикновена лукойлска нафта, и слагам TDI.
На -27 и 1550 м н.в. паджерото беше единствения дизел, който запали, без да се замисли. Имам два акумулатора, все пак, ама си запали, като през лятото.
Интересно, че наоколо имаше доста читави дизели - предимно стари бенцове, които нямат проблеми с паленето. Точно в тоя момент не се представиха оптимално - всичките.
Дали горивото е качествено, или не, се разбира, когато се разбере, че е некачествено. В останалите случаи е "кво да е".
Добавянето на газ, или керосин в дизела има някакъв резон, дори добавянето на бензин ( в случай, че не е имало никакви газ или керосин наоколо - в дните преди студа, естествено) е оправдано някак си.
Ама това, да туриш 2Т масло в нафтата, и да се надяваш, че от това тя ще стане еликсир за дизела, и той ще почне да пали при -30, само като види ключа - без акумулатор дори....
Нещо не ми се вярва.
През зимата си карам с обикновена лукойлска нафта, и слагам TDI.
На -27 и 1550 м н.в. паджерото беше единствения дизел, който запали, без да се замисли. Имам два акумулатора, все пак, ама си запали, като през лятото.
Интересно, че наоколо имаше доста читави дизели - предимно стари бенцове, които нямат проблеми с паленето. Точно в тоя момент не се представиха оптимално - всичките.
Коментар