Здравеите вчера най-на края се оредих с возило
.99 г. е мисля 3.0 V6 Автоматик,екстри стандартите,но да ви кажа те много не ме интересуват,колкото това че отново ще имам възможноста да се бодна в някоя кал.Имам много въпроси по въпроса Галопер
.Като начало тия авто хъбове от кои са пневматични или инерционни.До тук прочетеното в темата за хъбовете разбрах че независимо на каде караш напред или назад в режим 4Н хъбовете се зацепват,макар с изключване за секунда когато има пормяна на посоката на движение.При исключване на режим 4Н и преминаване към 2Н,задължително ли да се върне назад или може и на пред за да се исключат хъбовете.За спускане на скорост,разбрах че предно просто нямаш.Ако до тук казаното не съм в правилна посока ме поправете.Друго мотора с верига ли е или ремък(за ангрнажа ства дума) някакви често срещани проблеми при този модел.Струва ми се че потропва из дупките,ма ще го закарам на сервиз да го прегледат,ако имате идеи споделяите каде ?Има някакво затягане на волана,но не знам на какво може да се дължи.И общо взето за друго не се сещам,освен някакви технически данни някой ако може да даде,защото в нет-а много много не намерих.Приблизителни разходи на този мотор,знам че това е доста относително понятие,но някой ако е имал допир до такава барака или просто е чул нещо нека сподели!А за малко да забравя има ли LSD от зад от пред и въобще ако има какви проценти са,а пък ако няма можели да кажете от какво може да се сложи.Видях че в offroad24.com се предлагат air locker-и за по 1000 лева на мост и видях че на тях пише L200 или Паджеро.Малко се клатушка по завоите възможно ли е да е от амортесиорите или просто такова си му е поведението.Ще съм ви много благодарен,ако можете да помогнете с каквото можете
..............
Егаси поста



Егаси поста

Коментар