Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да се похваля имам Галопер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да се похваля имам Галопер

    Здравеите вчера най-на края се оредих с возило .99 г. е мисля 3.0 V6 Автоматик,екстри стандартите,но да ви кажа те много не ме интересуват,колкото това че отново ще имам възможноста да се бодна в някоя кал.Имам много въпроси по въпроса Галопер .Като начало тия авто хъбове от кои са пневматични или инерционни.До тук прочетеното в темата за хъбовете разбрах че независимо на каде караш напред или назад в режим 4Н хъбовете се зацепват,макар с изключване за секунда когато има пормяна на посоката на движение.При исключване на режим 4Н и преминаване към 2Н,задължително ли да се върне назад или може и на пред за да се исключат хъбовете.За спускане на скорост,разбрах че предно просто нямаш.Ако до тук казаното не съм в правилна посока ме поправете.Друго мотора с верига ли е или ремък(за ангрнажа ства дума) някакви често срещани проблеми при този модел.Струва ми се че потропва из дупките,ма ще го закарам на сервиз да го прегледат,ако имате идеи споделяите каде ?Има някакво затягане на волана,но не знам на какво може да се дължи.И общо взето за друго не се сещам,освен някакви технически данни някой ако може да даде,защото в нет-а много много не намерих.Приблизителни разходи на този мотор,знам че това е доста относително понятие,но някой ако е имал допир до такава барака или просто е чул нещо нека сподели!А за малко да забравя има ли LSD от зад от пред и въобще ако има какви проценти са,а пък ако няма можели да кажете от какво може да се сложи.Видях че в offroad24.com се предлагат air locker-и за по 1000 лева на мост и видях че на тях пише L200 или Паджеро.Малко се клатушка по завоите възможно ли е да е от амортесиорите или просто такова си му е поведението.Ще съм ви много благодарен,ако можете да помогнете с каквото можете ..............

    Егаси поста

  • #2
    До: Да се похваля имам Галопер

    На повечето от зададените въпроси ще получиш компетентен отговор и помощ в сервиза на Влади333. Там освен качеството на услугата има и преференциални цени за съфорумци. Айде стига толкова реклама Да караме нататък. Ако си взел джипка за каляне, Галоера не е най-подходящия избор, особенно ако е дълга база. Добре е все пак, че е с голям бензинов мотор. Разхода на градско ще ти е 15-20 л./100 км. /пак зависи от базата, маршрута ти и номера на обувките/. Относно хъбовете, да кажат специалистите. Аз хъбове никога не съм имал.

    Коментар


    • #3
      До: Да се похваля имам Галопер

      Честито за придобивката, макар че сякаш не си очарован от "тая барака", както сам я наричаш...

      това, че при спускане на скорост нямаш предно е нещо ново за мен

      За да се изключат хъбовете след каране на 4Н или 4Л, трябва да се минат няколко метра назад...

      Не знам какво ще рече "поклаща се" - всеки джип се люлее и накланя в завоите повече от лека кола - неизбежно е поради геометрията му... Ако амортесьорите не са в ред, ще се продължава да се клати и след преминаване на дупката...

      Джипката си е много добра и проходима, просто не е за "хард разходки"...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        До: Да се похваля имам Галопер

        Честито и от мен! Не зная техническите особености на Галопер-а, но за хъбовете мога да ти кажа, че това са митове, дето изключвали при спускане и такива разни. Теоретично, това може да се получи при блокиране само на 2-те задни колелета, което е доста трудно за изпълнение при изправна спирачна система. За да изключат хъбовете, раздатката трябва да е в положение 2 Н и да се движиш известно разстояние в ПРОТИВОПОЛОЖНА ПОСОКА на тая, в която си ги включил. Т.е. ако си се движил напред, трябва да покараш назад и обратното ... Особеното при тях е, че в никакъв случай не трябва да "лашкаш" зверски колата, ако си се окопал или ако си бил само на задно, да включиш раздатката в режим 4х4 и с да изфорсираш яко. Ефектът ще е плачевен за хъбовете и за теб, съответно ....
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          До: Да се похваля имам Галопер

          Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
          ... Особеното при тях е, че в никакъв случай не трябва да "лашкаш" зверски колата, ако си се окопал или ако си бил само на задно, да включиш раздатката в режим 4х4 и с да изфорсираш яко. Ефектът ще е плачевен за хъбовете и за теб, съответно ....
          може да се лашка, но като смениш посоката, първо пускаш без газ да превъртят колелата и да "зацепят" хъбовете... след това "Газ!" Моят беше дизел и най-добре "катереше" на 4000об/мин ... Ходил съм на няколко "разходки" с А. Марков и благодарение на ЛСД-то на задния мост, определено не отстъпваше на УАЗа докато не легне по корем... На заледено катереше доста по-добре... /уазът понякога не можеше да тръгне от място и му се налагаше да се върне до по-равен участък/...
          ***
          Това, дето затяга волана не е добре - трябва да се погледне в сервиз...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            До: Да се похваля имам Галопер

            Честито и от мен. Като че ли малко се знае за тези автомобили тук, но това изобщо не означава, че са лоши. Надявам се винаги да стигаш за там, за където си тръгнал, а и да се връщаш безпроблемно.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #7
              До: Да се похваля имам Галопер

              Честито и от мене .Само приятни мигове да изживееш с него .Има колеги с богат опит , мисля че са доволни от возилото . Няма лоши автомобили, има лоши стопани ...
              На бой отиват само старците!

              Коментар


              • #8
                До: Да се похваля имам Галопер

                Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                може да се лашка, но като смениш посоката, първо пускаш без газ да превъртят колелата и да "зацепят" хъбовете... след това "Газ!" Моят беше дизел и най-добре "катереше" на 4000об/мин ... Ходил съм на няколко "разходки" с А. Марков и благодарение на ЛСД-то на задния мост, определено не отстъпваше на УАЗа докато не легне по корем... На заледено катереше доста по-добре... /уазът понякога не можеше да тръгне от място и му се налагаше да се върне до по-равен участък/...
                ***
                Това, дето затяга волана не е добре - трябва да се погледне в сервиз...
                За "баракатa" се шегувам така си говоря,доста интересни приказки за разходките с Уаз-а,това че споменаваш ЛСД означавали че и моя трябва да има или си го слагал допълнително?Благодаря на всички за окуражителните думи,то вече е късно да се тюхкам че не става за хард разсходки,ама ко да се прави,ще сложа по-големи гуми,кажете кой е максималния размер без лифт,ориентирал съм се към BFG a/t,за сега е с Yokohama a/t, но е много зле и трябва да се сменя.Ако имате други предложения 60/40 офф/он роуд и за дова ще се радвам.

                Коментар


                • #9
                  До: Да се похваля имам Галопер

                  Честито ти Паджеро "под индиго"! Казано с добри чувства, защото корейците добре са се постарали!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Да се похваля имам Галопер

                    всичките са с ЛСД /изкл базовото изпълнение, каквото V6 няма/... съмнявам се, че някой би си го монтирал допълнително...

                    колегата V93 караше с гуми 265/75/15... аз съм пробвал с 31х11.5х15 и не опират...
                    препоръчвам ти Хенкок Динамик А/Т 31х10.5х15 - универсална гума - става и за асфалт, и за сняг и за умерена кал... струва около 250лв...
                    ако не ти се свидят парите, вземи БФ Гудрич А/Т или Гудиър МТR пак този размер

                    TrXus A/T 31х11.5х15




                    Хенкок Динамик А/Т 31х10.5х15
                    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                    Коментар


                    • #11
                      До: Да се похваля имам Галопер

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      всичките са с ЛСД /изкл базовото изпълнение, каквото V6 няма/... съмнявам се, че някой би си го монтирал допълнително...

                      колегата V93 караше с гуми 265/75/15... аз съм пробвал с 31х11.5х15 и не опират...
                      препоръчвам ти Хенкок Динамик А/Т 31х10.5х15 - универсална гума - става и за асфалт, и за сняг и за умерена кал... струва около 250лв...
                      ако не ти се свидят парите, вземи БФ Гудрич А/Т или Гудиър МТR пак този размер
                      Днес ходих до сервиза на Голди,ама се отказах да взимам от там защото ми трябваха гуми 50/50 а,бях с бащами и стигнахме до варянта Мишелин Алпин 4х4,а най-лошото е че метнахме 235х75 15 (стана като лека кола ),за зимата пък като доиде пролетта ще го мисля,че той не е много привърженик на идеята да му сложа 100% офроуд,ма ще го мисля.Трябва ми сервиз кадето да го прегледат от горе до доло,окчване мотор смяна масла,филтри,ремъци и нещо ако е тръгнало по окачването!Като сменяхме гумите завъртях едната и другата почна в същата,знаеш ли какъв процент е ЛСД-то.Иначе за сега още не съм имал възможност да го пробвам извън пътя,но за разлика от стария ми Тропер се надявам да е по-добре!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Да се похваля имам Галопер

                        Първоначално публикуван от Vmax Преглед на мнение

                        Днес ходих до сервиза на Голди,ама се отказах да взимам от там защото ми трябваха гуми 50/50 а,бях с бащами и стигнахме до варянта Мишелин Алпин 4х4,а най-лошото е че метнахме 235х75 15 (стана като лека кола ),за зимата пък като доиде пролетта ще го мисля,че той не е много привърженик на идеята да му сложа 100% офроуд,ма ще го мисля.Трябва ми сервиз кадето да го прегледат от горе до доло,окчване мотор смяна масла,филтри,ремъци и нещо ако е тръгнало по окачването!Като сменяхме гумите завъртях едната и другата почна в същата,знаеш ли какъв процент е ЛСД-то.Иначе за сега още не съм имал възможност да го пробвам извън пътя,но за разлика от стария ми Тропер се надявам да е по-добре!
                        ами като си бил при Голди, що не го попита за "Трябва ми сервиз кадето да го прегледат от горе до доло,окчване мотор смяна масла,филтри,ремъци и нещо ако е тръгнало по окачването!" там ги правят всичките тези неща - не са само гумаджии
                        ________________________________________________
                        Subaru OUTBACK 2,5
                        Hyundai TUCSON 2.0

                        Коментар


                        • #13
                          До: Да се похваля имам Галопер

                          ако нещо е "тръгнало", колата ще тропа или ще го показва по някакъв начин...

                          като това "задържане на волана" за което говориш...
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            До: Да се похваля имам Галопер

                            Първоначално публикуван от IvanIvanovi Преглед на мнение
                            ами като си бил при Голди, що не го попита за "Трябва ми сервиз кадето да го прегледат от горе до доло,окчване мотор смяна масла,филтри,ремъци и нещо ако е тръгнало по окачването!" там ги правят всичките тези неща - не са само гумаджии

                            LZ1VMH

                            Коментар


                            • #15
                              До: Да се похваля имам Галопер

                              Днес си купих малко масла,за смяна,обаче взех за дифовете 80W-90 Castrol,незнам обаче дали ще стане за задния диференциал с ЛСД ??? Иначе за раздатката взех 75W-90,за мотора 15-40 Total,а за скоростите Dextron III,но най-ме притеснява това,за задния диф.Ако знаете и искате да помогнете,кажете дали съм сбъркал с избора.Някой ще кажат,не задавай въпроси а отиди в сервиз,но обичам да си "рова" по колата аз (поне това което мога) А най-големия ми проблем че не можах да намеря филтър за скоростната кутия ,който може да помага
                              Последно редактирано от Vmax; 22-11-07, 22:09.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X