Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

    Ако субарото е автомат е възможен такъв резултат. Също така и ако виското в скоростите е умряло. Абе не вярвайте на такива клипчета.
    Калин Владов,09РСПБЗН

    Коментар


    • #47
      От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

      За ЦР-Вто варианта с разделната ръчната спирачка навярно ще има някакъв ефект,но не е толкова удачен защото както отпред, така и отзад е на диференциал и има реално 2 задвижващи колела. Не знам как би било ако в този процес на задействане на многодисковия съединител се намеси и ABS системата, спирайки само въртящите се с по-висока скорост предно и задно колела - ако не се лъжа като куатро системата на Ауди.

      Коментар


      • #48
        От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

        ABS системата ще се намеси само ако се натисне спирачката. Това за което си се сетил, го има в следващите модели със VSA системата

        Първоначално публикуван от vesss Преглед на мнение
        Субару-то с отворен среден диф ли е?
        Изглежда че всичката мощност отива към предния мост.
        При ЦРВ-то би трябвало "количеството" мощност към задния мост да не намалее понеже не е диф а е съединител(или греша)?
        При Subaru има разлика в зависимост от това дали автомобила с ръчна или автоматична скоростна кутия.
        - при ръчните е със междинен LSD деференциал, като някой казват, че след време и тежка експлоатация "сдава багажа".
        - при автоматиците е съвсем различна 4х4 система. Там разпределението между преден и заден мост се управлява от компютър. На 1-ва и задна компютъра разпределя по равно мощността 50:50 (имаме твърда връзка). На другите скорости разпределението е 90:10 (преден:заден) мост, като в зависимост от пътната обстановка се променя от компютъра.
        Последно редактирано от tihony; 25-01-14, 08:53. Причина: Допълнение
        HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
        Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

        Коментар


        • #49
          От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

          Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
          За ЦР-Вто варианта с разделната ръчната спирачка навярно ще има някакъв ефект,но не е толкова удачен защото както отпред, така и отзад е на диференциал и има реално 2 задвижващи колела. Не знам как би било ако в този процес на задействане на многодисковия съединител се намеси и ABS системата, спирайки само въртящите се с по-висока скорост предно и задно колела - ако не се лъжа като куатро системата на Ауди.
          Това което предлагаш ти се нарича "Тракшън контрол" и го има при повечето коли произведени през последните 15 год.Най-вероятно го има и при по-новите ЦРВ -та.Помага много когато работи отделно от системата ЕСП(защото тя освен че натиска спирачките,връща газта и ако е стръмно,или по голямо препятствието колата спира).

          Коментар


          • #50
            От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

            Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
            Това което предлагаш ти се нарича "Тракшън контрол" и го има при повечето коли произведени през последните 15 год.Най-вероятно го има и при по-новите ЦРВ -та.Помага много когато работи отделно от системата ЕСП(защото тя освен че натиска спирачките,връща газта и ако е стръмно,или по голямо препятствието колата спира).
            Да колега, прав си -но само по механичен път, без да се отнема автоматично подаването на газ.

            Коментар


            • #51
              От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

              Първоначално публикуван от ebattipi4a Преглед на мнение
              Да колега, прав си -но само по механичен път, без да се отнема автоматично подаването на газ.
              Ами да де нали това ти казвам -тракшъна не отнема газта ,това го прави ЕСП-то,за това е хубаво да се изключи.МЛ-ла ми е стар и без ЕСП и няма яд .Случвало ми се е да съм със две колела по диагонал които са във въздуха ,и колата е на кантар( и клатейки се опира ту едното ту другото).Като пусна съединителя,без газ или с малко газ,тези колела които са във въздуха се въртят и колата стои на едно място.Подавам газ и като се врътнат малко по-бързо гумите се чува специфичния шум от тракшъна(който е подобен на този от АБС-а,и колата веднага тръгва.Без тази система проходимоста на този вид коли много намалява поради малкия ход на окачването им и отворения междинен диференциал.Веднъж ми се беше прецакал единия датчик на АБС-а и системата не работеше(защото двете са взаимно свързани).Обръщайки в една тясна пресечка на едно село,поради разликата в наклона на пресечката и пътя останах с две боксуващи гуми в въздуха и съответно закъсах.Успях да тръгна чак когато подложих едно дърво под задна лява,и така на земята стъпи и предна дясна.При Хондата щеше да е още по-добре да има такъв тракшън защото тя няма междинен диф.

              Коментар


              • #52
                От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                Първоначално публикуван от stefan stoev Преглед на мнение
                Ами да де нали това ти казвам -тракшъна не отнема газта ,това го прави ЕСП-то.....
                ........При Хондата щеше да е още по-добре да има такъв тракшън защото тя няма междинен диф.
                Само за протокола:

                1. Това ЕСП , при Хонда /в случая при мен/ , всъщност е - VSA ,а е и хубаво, че може да се изключва когато трябва, както казваш.
                2. А пък отгоре на това, си имам и TCS или ASR - демек тракшън контрол.
                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                Коментар


                • #53
                  От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                  Ами да, явно японеца го е отчел като слабост навремето и се е поправил при изпълнението на 2 ген.

                  Коментар


                  • #54
                    От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                    Първоначално публикуван от emicha1 Преглед на мнение
                    Само за протокола:

                    1. Това ЕСП , при Хонда /в случая при мен/ , всъщност е - VSA ,а е и хубаво, че може да се изключва когато трябва, както казваш.
                    2. А пък отгоре на това, си имам и TCS или ASR - демек тракшън контрол.
                    При твойта всичко е ОК. Аз имах в предвид 1-ва ген.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                      А бе вие ще ми обяснявате, че нямало CR-V с блокажи - http://www.cars.bg/c589235
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                        Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER Преглед на мнение
                        А бе вие ще ми обяснявате, че нямало CR-V с блокажи - http://www.cars.bg/c589235
                        Те по тия обяви на всичко слагат "блокажи"

                        Коментар


                        • #57
                          От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                          Ааа, тая самоделка сигурно има.
                          Не им разбирам много ... ама шасито изглежда да е от сериозен "джип".

                          Иначе, копчето на таблото само VSA ли изключва, или изключва и тракшън контрола. От една година се каня да пробвам тракшъна на Сивика, и се не стигам, а и не ми се скача у калта само за това. VSA-то вече го пробвах при последните наводнения. При скорост 70-80 мили/ч, на наводнена магистрала, 5-6 пъти ме вкарва в пътя, след влизане в режим "аквапланинг"
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                          Коментар


                          • #58
                            От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                            Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
                            ...Иначе, копчето на таблото само VSA ли изключва, или изключва и тракшън контрола.......
                            Краси, не съм се сетил да проверя досега, а и VSA-то, съм го изключвал само един път, на оня уникално стръмен, кален и хлъзгав баир / като се сетя, беше по-зле от лед, мамка му/.
                            Иначе ако трябва, още тази вечер го изключвам и пробвам - ако не забравя де .
                            / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                            Коментар


                            • #59
                              От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                              [QUOTE=HONDAEXPLORER;2411453]А бе вие ще ми обяснявате, че нямало CR-V с блокажи
                              Те може да имат в предвид, че е пълен блокаж, а може и само двигателя да е блокирал

                              Коментар


                              • #60
                                От: Honda CR-V: разпределение на въртящия момент при активно RealTime 4WD ?

                                Не очаквах честно да има създадено такова животно и да е вярна формулата Купе от лек автомобил Хонда+ двигател от Сузуки+ шаси от незнам къде си= Хонда CR-V. Как изобщо са си позволили да го кръстят така?! То вярно, че няма как да го пуснеш като марка в обявата ама и японецо ако го види ще скочи в реакторите на Фукушима.
                                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X