От: CR-V Клапани
1/4 от мм си е неприлично много
та тва е 0,25 !! при нормално 1,1 по спомен твоите сега са 1,35 е никък не е малко
ако такива разлики бяха допустими разстоянията между електродите нямаше да се мерят с десета от мм
Ако няма да ги чукаш то ги смени, даже защо въобще отваряме дума за реглаж на електрода, тои да се износи толкова те са за смяна, едни свещи карат макс 20 000 км и трябва да се сменят, друг е въпроса че в Бг ги караме по 100 000
но нормалния живот е 20 000, после си плащаш с преразход на гориво, така или иначе парите отиват ако не в магазина то на бензиноколонката
Първоначално публикуван от HONDAEXPLORER
Преглед на мнение
та тва е 0,25 !! при нормално 1,1 по спомен твоите сега са 1,35 е никък не е малко
ако такива разлики бяха допустими разстоянията между електродите нямаше да се мерят с десета от мм
Ако няма да ги чукаш то ги смени, даже защо въобще отваряме дума за реглаж на електрода, тои да се износи толкова те са за смяна, едни свещи карат макс 20 000 км и трябва да се сменят, друг е въпроса че в Бг ги караме по 100 000
но нормалния живот е 20 000, после си плащаш с преразход на гориво, така или иначе парите отиват ако не в магазина то на бензиноколонката
. При проверката установих тук там хлабина от 0,05 на смук. и почти на всички изпускателни около 0,05(влизащи лесно ) и тук там влизаща 0,1 луфтомерна пластинка. Сутрин от около 1-2 месеца като запаля и леко прекъсваше докато не я поизфорсирам, а свещите са нови. Днес след реглажа резултата е следния. Първо палене и колата мърка със равномерни обороти малко над 1600 оборота. Прехвърлям на газ и пак толкова. след като я покарах имам чувство че е по пъргава и набира по-добре(мое впечатление)и обороти на празен ход 1100 както на бензин така и на газ, а досега бяха 800. Възможно ли е и нормално ли е това?

Коментар