От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
И си прав да го напишеш Гоблине!
Адаш, ще ме прощаваш, ама ...
Когато отвори темата, по мои груби сметки, на база казаното от теб, си купил колата преди 2 седмици. В този момент все още не знаеш, като защо новата ти придобивка се тресе като каменотрошачка, след като си й качил една различна гума.
Една седмица по-късно се сдобиваш със втора такава машина, и с учудване разбираш, че тази техника има опция за изключване на раздатката.
И сега - около 5 дни по-късно заявяваш, че колата ти вече се е сдобила с подобрения за около 1500лв., осигуряващи й мощност 180-200 коня, и разход на гориво 12-15/100 газ или 13/100 бензин. От приложените снимки, единственото подобрение, което виждам е газовия инжекцион. Извинявай, ама колко пари ти останаха, след монтиране на ГИ-то?!
Другото, което разбрахме е, че Велинград - Силистра се "взема" за 5 часа.
Наясно съм, че казаното дотук не е определящо относно познанията, и уменията ти, свързани с материята ДВГ, и тунинговането на същия. Обаче то веднага поражда въпроса - "Как го постигна това?!".
И тук започва веселата част. Отговорът ти на този въпрос е
Извинявай, ама такъв отговор е меко казано обида към тук четящата и пишеща аудитория.
Не би ли било редно да споделиш, какво си направил/сменил, за постигане на такива резултати?! Може пък да се окаже полезно на някого.
Накрая, не мога да не се съглася с казаното от Тефчо. Всеки, малко или много запознат с въпросната марка автомобил, би се съгласил. Обаче тук, в тази тема, някакси се губи връзката между реалността и мечтите, както казаха по-горе.
И си прав да го напишеш Гоблине!
Адаш, ще ме прощаваш, ама ...
Когато отвори темата, по мои груби сметки, на база казаното от теб, си купил колата преди 2 седмици. В този момент все още не знаеш, като защо новата ти придобивка се тресе като каменотрошачка, след като си й качил една различна гума.
Една седмица по-късно се сдобиваш със втора такава машина, и с учудване разбираш, че тази техника има опция за изключване на раздатката.
И сега - около 5 дни по-късно заявяваш, че колата ти вече се е сдобила с подобрения за около 1500лв., осигуряващи й мощност 180-200 коня, и разход на гориво 12-15/100 газ или 13/100 бензин. От приложените снимки, единственото подобрение, което виждам е газовия инжекцион. Извинявай, ама колко пари ти останаха, след монтиране на ГИ-то?!
Другото, което разбрахме е, че Велинград - Силистра се "взема" за 5 часа.
Наясно съм, че казаното дотук не е определящо относно познанията, и уменията ти, свързани с материята ДВГ, и тунинговането на същия. Обаче то веднага поражда въпроса - "Как го постигна това?!".
И тук започва веселата част. Отговорът ти на този въпрос е
Първоначално публикуван от kpaco
Преглед на мнение
Не би ли било редно да споделиш, какво си направил/сменил, за постигане на такива резултати?! Може пък да се окаже полезно на някого.
Накрая, не мога да не се съглася с казаното от Тефчо. Всеки, малко или много запознат с въпросната марка автомобил, би се съгласил. Обаче тук, в тази тема, някакси се губи връзката между реалността и мечтите, както казаха по-горе.
Коментар