Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

    Отскоро карам такава.Вчера спуках гума и сложих резервата,която беше 2" по малка от другите(предна дясна).Колата над 30 км/ч блокираше другите колела и гумите "цикаха".Едва се довлякох до гумаджия,сложих съразмерната гума и хондата пак "полетя".

  • #2
    От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

    Колата се е държала съвсем адекватно, защото след 87-а са Real Time. Просто не е трябвало да караш с по-малка гума. Намери си подходяща резервна и винаги сменяй 4-те гуми с 4 броя абсолютно еднакви. Дано да не си счупил нещо.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #3
      От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

      Колата е с вискомуфа вместо междуосев диф, при по-малък размер гума отпред блокира виското и се товари цялата трансмисия...дано не е спекло, пробвай колата на сух асфалт как завива.
      Животът е харизан кон според мен...

      Теди

      Коментар


      • #4
        От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

        Направих си две резерви,различни са по цолаж,но мерих по обиколката на гумата която е 188 см.Трансмисията е оцеляла,колата е "джелезо"!

        Коментар


        • #5
          От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

          Онзи ден довлякох още една от Силистра до Велинград на колесар-620км.Оказа се,че задното предаване може да се изключва по някакъв начин,но не съм наясно как.Някой да знае?

          Коментар


          • #6
            От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

            Отзад на раздатката има едно лостче което е за включване на муфата.На по стария модел там има вакуум клапан и се командва с копче а тук е зацепено постоянно .Просто трябва да се изключи ръчно.

            Коментар


            • #7
              От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

              Благодаря за информацията.Утре по светло ще я кача на канала да я разгледам.

              Коментар


              • #8
                От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                Първоначално публикуван от kpaco Преглед на мнение
                Онзи ден довлякох още една от Силистра до Велинград на колесар-620км.Оказа се,че задното предаване може да се изключва по някакъв начин,но не съм наясно как.Някой да знае?
                Не съм наясно с конструкцията на Шатъл, принципно е с виско и качването на колесар е смърт за муфата. Балено 4х4 има едно щифтче на раздатката, което позволява движение само на преден мост. Синхро на ФВ има тресчотка в задния диф, която позволява разделяне на муфата от задния диф , респективно теглене на колесар без проблем.
                Животът е харизан кон според мен...

                Теди

                Коментар


                • #9
                  От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                  Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                  Не съм наясно с конструкцията на Шатъл
                  ...
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                    За 600 км. на колесар, ако не е прекъснато предаването през муфата, то тя е опечена със сигурност. Така по-разбираемо ли е?
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #11
                      От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                      Опечена муфа означава муфа която се държи като твърда връзка. Те така си се чупят по принцип. Още не знам за муфа счупена така че да не предава момент.
                      Значи изобщо теглене по този начин е невъзможно за повече от няколко метра. А по-нагоре пише "Отзад на раздатката има едно лостче което е за включване на муфата."
                      Така по-ясно ли е?
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • #12
                        От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                        Да де, само дето човекът първо я е докарал на колесар и после се е сетил да пита дали може да се изключи...
                        Животът е харизан кон според мен...

                        Теди

                        Коментар


                        • #13
                          От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                          Доколкото разбрах не е негова била,явно собственика я е подготвил. Човека пита как става изключването,отговориха му...
                          Калин Владов,09РСПБЗН

                          Коментар


                          • #14
                            От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                            Човека вече е наясно с механизмите,колата много лесно включва-изключва задното,стига да знаеш къде е лостчето.Законтря се с гайка 6 мм.И тинтири-минтири,печени виско муфи,та нали ако е зацепен задният мост,колата ще "изрипне" от колесара!!!Със зацепен заден мост също не можеш да минеш на вала за технически преглед.Момчета,все пак съм с механотехникум,имам някаква бегла представа за подобен род механизми,само че съм много мързелив и не ми се ляга под Хондата,оти легнем ле,че заспим!
                            Ето я и нея,монтираме на стария котруль чисто ново каре и свещи,по-скъпи от колата:
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151219_154134.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:5695478Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151219_154159.jpg
Прегледи:1
Размер:74.4 КБ
ID:5695479Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151219_154307.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5695480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151219_154307.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5695480Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151219_154336.jpg
Прегледи:1
Размер:71.2 КБ
ID:5695481

                            Колата закупих преди месец-със целия масраф-1465лв.Понеже ми пасна,наблъсках подобрения за още двойно толкова.Сега отивам от нас до Силистра 620км
                            за 5 часа.Скромният двигател със 109 коня сега е около 180-200,нямам време да го меря на диностенд.Евала на япоците,до средата на 90-те правеха истински автомобили,не като сегашните лъскави баракуди.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                              Колега, много да те слуша! Карах предишния и този модел и да ти кажа по здрава кола/и/ - не съм имал, а съм ги менкал бая таралясници. Ако не бе изгнила фатално вече, още щях да карам(предишния модел). Те с това животно на варненската магистрала съм се бухвал в три метрова(висока) преспа с 60км. и излязох от другата страна като екшън герой. На стария модел 4wd се включваше с копче на таблото от вътре, а на този, твоя се включва(изключва) муфата която е в задния отсек, от към купето, зад колектора в ляво, а на капака предния трябва да има и лепенка на която е описно подробно(прави 1....2...3)
                              Поздрави.
                              П.С. Сега съм се метнал на щерка и HR-V.
                              Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X