Отскоро карам такава.Вчера спуках гума и сложих резервата,която беше 2" по малка от другите(предна дясна).Колата над 30 км/ч блокираше другите колела и гумите "цикаха".Едва се довлякох до гумаджия,сложих съразмерната гума и хондата пак "полетя".
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Свий
X
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Колата се е държала съвсем адекватно, защото след 87-а са Real Time. Просто не е трябвало да караш с по-малка гума. Намери си подходяща резервна и винаги сменяй 4-те гуми с 4 броя абсолютно еднакви. Дано да не си счупил нещо.Nissan Terrano 2,7 TDI
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Колата е с вискомуфа вместо междуосев диф, при по-малък размер гума отпред блокира виското и се товари цялата трансмисия...дано не е спекло, пробвай колата на сух асфалт как завива.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Първоначално публикуван от kpaco Преглед на мнениеОнзи ден довлякох още една от Силистра до Велинград на колесар-620км.Оказа се,че задното предаване може да се изключва по някакъв начин,но не съм наясно как.Някой да знае?Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнениеНе съм наясно с конструкцията на ШатълКалин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Опечена муфа означава муфа която се държи като твърда връзка. Те така си се чупят по принцип. Още не знам за муфа счупена така че да не предава момент.
Значи изобщо теглене по този начин е невъзможно за повече от няколко метра. А по-нагоре пише "Отзад на раздатката има едно лостче което е за включване на муфата."
Така по-ясно ли е?Калин Владов,09РСПБЗН
Коментар
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Човека вече е наясно с механизмите,колата много лесно включва-изключва задното,стига да знаеш къде е лостчето.Законтря се с гайка 6 мм.И тинтири-минтири,печени виско муфи,та нали ако е зацепен задният мост,колата ще "изрипне" от колесара!!!Със зацепен заден мост също не можеш да минеш на вала за технически преглед.Момчета,все пак съм с механотехникум,имам някаква бегла представа за подобен род механизми,само че съм много мързелив и не ми се ляга под Хондата,оти легнем ле,че заспим!
Ето я и нея,монтираме на стария котруль чисто ново каре и свещи,по-скъпи от колата:
Колата закупих преди месец-със целия масраф-1465лв.Понеже ми пасна,наблъсках подобрения за още двойно толкова.Сега отивам от нас до Силистра 620км
за 5 часа.Скромният двигател със 109 коня сега е около 180-200,нямам време да го меря на диностенд.Евала на япоците,до средата на 90-те правеха истински автомобили,не като сегашните лъскави баракуди.
Коментар
-
От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4
Колега, много да те слуша! Карах предишния и този модел и да ти кажа по здрава кола/и/ - не съм имал, а съм ги менкал бая таралясници. Ако не бе изгнила фатално вече, още щях да карам(предишния модел). Те с това животно на варненската магистрала съм се бухвал в три метрова(висока) преспа с 60км. и излязох от другата страна като екшън герой. На стария модел 4wd се включваше с копче на таблото от вътре, а на този, твоя се включва(изключва) муфата която е в задния отсек, от към купето, зад колектора в ляво, а на капака предния трябва да има и лепенка на която е описно подробно(прави 1....2...3)
Поздрави.
П.С. Сега съм се метнал на щерка и HR-V.Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар