Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

    Е не, само с писмена грамотност нема стане, трябва флекса и СО-то да паля
    А и леееееееко ме връщаш назад, държа си на i-vtec-a.

    п.п. Като "барнем" К20-ката, може да посегнем и на R18-ката на съпругата
    Макар че, така като се замисЛИМ, не ми треба да я барам, щото нема мога я стигна на магистралата
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #32
      От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

      [QUOTE=MartiX5;2885068]Ей тука ще е истината сигурно. Сега остава да каже, човека че има и бълбукатор монтиран и гори 3/100 и 'сичко ще се изясни съвсем.

      Весела коледа![/QUOTE
      Бълбукатор няма и при напън разхода е 12-15/100 газ или 13/100 100 октанов бизин.Масрафлия автомобил,не е за кибици!!!

      Коментар


      • #33
        От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

        Бързо му се нарадва колега, гледам мятнал си го на пазара.

        Коментар


        • #34
          От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

          Човек ако разполага с пари и време, не е чак такъв пробем да изкара над 160 коня от тоя мотор, при това без никакво турбо. Така наречената 'раздатка' издържа до към 200 коня. Карета и полуоски са достатъчно яки. Виж, спирачките са малко кекавки за над 130 коня и е желателно да се сменят.
          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

          Коментар


          • #35
            От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Човек ако разполага с пари и време, не е чак такъв пробем да изкара над 160 коня от тоя мотор, при това без никакво турбо. Така наречената 'раздатка' издържа до към 200 коня. Карета и полуоски са достатъчно яки. Виж, спирачките са малко кекавки за над 130 коня и е желателно да се сменят.
            Няма как от 109к.с да стане 180-200к.с двигателя няма как да издържи.
            Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

            Коментар


            • #36
              От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

              Първоначално публикуван от krasivl Преглед на мнение
              Няма как от 109к.с да стане 180-200к.с двигателя няма как да издържи.
              Отклоняваме се, но само за инфо - мотора е 109 коня, не защото е смятан за толкова. Първо, в оригинален (за Шатъла) вид, има лека разлика в настройките на компа и в гърбиците на РВ. Целта е да се измести въртящият момент малко в по-ниските обороти, заради спецификата на авомобила. Второ, и може би по-важно, са якото скопяване по екологични и данъчни причини.
              Та, както казах и по-горе, при нужното свободно време и известен финансов ресурс, много неща могат да се направят.
              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

              Коментар


              • #37
                От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                Дали???А подписчето ти?
                Визирам колегата krasivl
                Последно редактирано от kpaco; 31-12-15, 18:52.

                Коментар


                • #38
                  От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Човек ако разполага с пари и време, не е чак такъв пробем да изкара над 160 коня от тоя мотор, при това без никакво турбо. Така наречената 'раздатка' издържа до към 200 коня. Карета и полуоски са достатъчно яки. Виж, спирачките са малко кекавки за над 130 коня и е желателно да се сменят.
                  Ей тия спирачки!!!Само ти разбираш моята МЪКА!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Човек ако разполага с пари и време, не е чак такъв пробем да изкара над 160 коня от тоя мотор, при това без никакво турбо. Така наречената 'раздатка' издържа до към 200 коня. Карета и полуоски са достатъчно яки. Виж, спирачките са малко кекавки за над 130 коня и е желателно да се сменят.
                    Тоя тип железа не се интересуват от мерната единица за мощност "конска сила", а от тая за въртящ момент "нютон-метър"...
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #40
                      От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                      Първоначално публикуван от kpaco Преглед на мнение
                      Ей тия спирачки!!!Само ти разбираш моята МЪКА!
                      Слагай от CRX апарати, помага.

                      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                      Тоя тип железа не се интересуват от мерната единица за мощност "конска сила", а от тая за въртящ момент "нютон-метър"...
                      Ицо, с мерене разните му там нютони и метри си изкарвам хляба
                      Точно заради тях (наличие на бавна скорост) се монтират максималния размер карета и така нататък. В общи линии, Сивик Шатъл много прилича на обикновен Сивик, но ... не е.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                        Честита нова година.
                        Поради факта че и двамата дядовци - Мраз и Коледа са вече в заслужена почивка, всякакво споменаване на конски сили като гореупоменатите, спрягани с този двигател, ще преместят автоматично темата в спама. А започна като полезна тема.

                        Джокер - д16 двигател има общо с б16 (който носи подобни мощности, и пак - не всеки ден) горе-долу само по това че е правен от хонда. Безобразно здрав е в оригинален вид, но може да носи колкото може да носи, а не колкото мечтае клавиатурата. Ризите му са плаващи, биелите му са като косъмчета. Не се излагайте.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #42
                          От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                          Ицо, знам кой мотор кой е. И изобщо не е толкова станиолено моторчето, не знам от къде си с такива впечатление. Да, леко е, елегантно е, но определено не се чупи чак толкова лесно. При тунинг на този конкретно двигател, (добре де, не само на него) най-често болките започват от калпаво мазане и всичко свършва много бързо. Причините са комплексни - стара помпа, стари лагери, съответно увеличени луфтове и всички последствия от това. А последствията са изключително бързо скапване на споменатите цилиндрови втулки с голяма вероятност от задиране и показване на някой бутален болт на проветрение. Или поне това е, което съм виждал с очите си.
                          И, да, като се издупи до откат, свършва след около 10-15 хиляди километра. Говоря за кола, която се ползува за ежедневно возило и съответно, не се цепи постоянно на макс. Това също го казвам от собствен опит, а не щото на бай Пешо съседката го е прочела във фейсклюк. Допускам, че ако същата бройка я бах карал само по гонки, сигурно нямаше да изтрае толкова, но ме съмнява дори и при тия условия да се издуха за 5 минути.

                          Аз бях до тук по темата.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                            С голямо удоволствие бих си купил едно такова фургонче. А пък ако му се пусне едно В18 и няма да има по-хубава кола.
                            Ех мечтиии мечтииии...
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Честита нова година.
                              Поради факта че и двамата дядовци - Мраз и Коледа са вече в заслужена почивка, всякакво споменаване на конски сили като гореупоменатите, спрягани с този двигател, ще преместят автоматично темата в спама. А започна като полезна тема.

                              Джокер - д16 двигател има общо с б16 (който носи подобни мощности, и пак - не всеки ден) горе-долу само по това че е правен от хонда. Безобразно здрав е в оригинален вид, но може да носи колкото може да носи, а не колкото мечтае клавиатурата. Ризите му са плаващи, биелите му са като косъмчета. Не се излагайте.
                              И това модератор го пише???????????

                              Коментар


                              • #45
                                От: Що за чудо е Хонда Сивик-Шатъл 4х4

                                Все някой трябва да го напише
                                Издъних се на Тюринг теста

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X