Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стържене при десен завой

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Стържене при десен завой

    Мерси колега, явно не е луфт в лагер това щом казваш че е нормално. Обаче като въртях бавно колелото и държах полуоската най навътре към скоростната и усещах сякаш хъркорене на моменти, все едно някоя съчма вътре на лагера е с язва. Вътре първия лагер който посреща полуоската съчмен ли е или ролков? Имам проблем с големия лагер на първичния вал, та си мисля дали и този не е тръгнал. Но докато първичния не се върти при натиснат съединител в движение този вероятно продължава, щото стърженето го има и при натиснат съединител в завой?
    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

    Коментар


    • #32
      От: Стържене при десен завой

      Нямам точен спомен за лагерите на каретата, но ми се струва,че бяха съчмени. Не вярвам да е от там. А защо мислиш за проблем в първичен вал ?

      Коментар


      • #33
        От: Стържене при десен завой

        Проблем имах и с двата лагера на първичния вал. Шум в скоростната кутия и като натисна съединителя и изчезва, след което намерих по-малкия лагер и го смениха но и големия бил проблемен щото шумът остана въпреки че щял да кара много. Подозирам че е карана с кофти масло и доста лагери са тръгнали, та затова заподозрях и друг. При вдигнато колело няма и помен от стърженето, явно нещо се товари и криви после.
        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

        Коментар


        • #34
          От: Стържене при десен завой

          Колега, не се коси!Сменяй цялата скоростна кутия!Аз за моята я намерих за 300 лв. и я смених, че при смяната на съединител майсторите прецакаха семеринга на полуоската, кутията остана без масло и се прецака 5-та скорост.Ако при теб проблемът е в скоростната кутия, няма смисъл да я ремонтираш, взимай "нова" от някоя морга и газ.
          Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
          Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

          Коментар


          • #35
            От: Стържене при десен завой

            Привет колега rivan, рядко пишеш, но помня че благодарение на теб си реших проблема с теча в купето, жив и здрав да си отново за това. Кутия ми предлагат за 450 лв. което също не е зле като цена. За 147 коня е малко по-скъпа, дано не е тя обаче иначе за един лагер на първичен вал няма да я сменям още. А днес при навит волан на свободна търкалях колелото напред като по този начин движих цялата кола бавно и нищо не долових, но погледнах отново и вътрешния ръб на джантата ми се стори излъскан за разлика от този на лявото колело. При навит волан прекарах пръст по цялата периферия на ръба, но никъде не опираше. Сега си мисля да го напръскам с грес по цялата обиколка и да карам да видим дали ще намали стърженето и дали ще оцапа нещо друго. Но видимо никъде не опира да му се не види, да не би само при движение напред да се получава това изместване.
            "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

            Коментар


            • #36
              От: Стържене при десен завой

              Колегата swakke по-горе беше писал за разбити шарнирни болтове.Аз също съм имал такъв случай и мисля, че може би е от тях.В крайна сметка един бр. струва двадесетина лв., ако не ти е проблем смени го да видим какво ще стане.
              А за скоростите, щом двата лагера са заминали и като въртиш полуоската на ръка има тласъци или още повече стържене, не мисля, че ще изкара още много.Дано съм лош пророк !
              Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
              Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

              Коментар


              • #37
                От: Стържене при десен завой

                Колега хондоексплоататор - намери си читав сервиз, че темата брадясва близо половин година.
                Аборт по телефона/компа/ трудно ще се случи.

                Коментар


                • #38
                  От: Стържене при десен завой

                  Колега Пенчо, като ти видях името и титлата "старши" в темата ми се зарадвах че най после ще има просветление. Явно не. Не исках да вдигам темата за сервизите ама след като в официален такъв ти взимат 25 кинта и те пращат по. живо по здраво с идеята карай докато се усили, спирачките са ти в ред пък аз откривам по неволя блокирал водач. След като в друг "доверен сервиз ти казват - Ще разглобяваме наред докато намерим...Колко още такива трябва да обиколя? Ще прощаваш ама народа затова е на това дередже и драпа по форуми за всичко и слава богу че все още има хора които споделят безвъзмездно.
                  .п.п. Има малка разлика между Експлорер и Експлоататор въпреки че е крайно време да стана второто.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #39
                    От: Стържене при десен завой

                    Добре де , сега прегледах клипа ти HONDAEXPLORER отново и се позамислих. Защо при десен завой се чува шум от дясното колело, при положение, че се натоварва лявото? Сигурен ли си, че шума идва от дясно, няма ли възможност да е от ляво?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Стържене при десен завой

                      Отдясно е, тъй като съм с десен волан и правих кръгчета полулегнал на седалката с отворена врата, а за натоварването при десен завой се натоварва левия лагер, но пък предполагам и десния тъй като имаме напрежение по вертикалата на колелото с тенденция "разкрачване"

                      Иначе вътрешния ръб на джантата отпада тъй като сега се сещам, че при теста без супорт спирачния маркуч опираше във вътрешния ръб и го е полирал.

                      Връщам се с голяма доза доверие към това написано в 7ми пост, но не съм проверил за радиален луфт, вероятно значи да клатя карето успоредно на радиуса на колелото? И още дали трябва при вдигнато колело да проверя или при пуснато?

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Ако се елиминира евентуална хлабина в лагера на главната като причина , варианта е да е износена втулката на карето - там където лагерува в шенкелното тяло . При прав волан хвани карето с ръка и виж дали няма радиален луфт във втулката , другото е ако си карал в вода , кал , пясък и семеринга на карето поизтървал да влезе някоя мизерия , се чува такова стържене . Но най вероятно е втулката ...
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X