Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стържене при десен завой

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Стържене при десен завой

    Още ли се конвертира бре, 1 час мина
    Ето клипа на колегата че нещо вибокса куца https://www.youtube.com/watch?v=9TfG...ature=youtu.be
    Последно редактирано от zero; 09-11-14, 20:51.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

    Коментар


    • #17
      От: Стържене при десен завой

      Мерси Слави, дано някой изкаже предположения иначе рискувам да обиколя една камара сервизи и да се върна в изходна позиция!
      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

      Коментар


      • #18
        От: Стържене при десен завой

        Нещо кат от спирачки ми се чува все пак ,що не пробваш да свалиш супорта запуши маркуча и пробвай без него поне да го елиминираш това

        Коментар


        • #19
          От: Стържене при десен завой

          Идеята е добра, аз само малко ще я улесня, може да не откачаш спирачния маркуч от апарата че да трябва да обезвъдушаваш после, вържи го там неиде по носача с един тел да не пречи и да не виси на долу, и напраи една врътка без апарата, ама няма натискаш спирачки избери си място дето няма да се налага да спираш с тях а само с ръчната да спреш след теста. И при свалянето на апарата ще видиш и тая задната тенекия дето е зад диска да не опира неиде, щото тя влиза и малко под апарата да не би там нещо да закача да я ева.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
          Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

          Коментар


          • #20
            От: Стържене при десен завой

            Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
            Идеята е добра, аз само малко ще я улесня, може да не откачаш спирачния маркуч от апарата че да трябва да обезвъдушаваш после, вържи го там неиде по носача с един тел да не пречи и да не виси на долу, и напраи една врътка без апарата, ама няма натискаш спирачки избери си място дето няма да се налага да спираш с тях а само с ръчната да спреш след теста. И при свалянето на апарата ще видиш и тая задната тенекия дето е зад диска да не опира неиде, щото тя влиза и малко под апарата да не би там нещо да закача да я ева.
            А ако вместо накладките сложи парче дъска между челюстите и го върже с тел, ще може полека да спира и с крачната.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #21
              От: Стържене при десен завой

              Ника ти абсолютно отговаря на отговора ти
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #22
                От: Стържене при десен завой

                Я погледни, да не са се изместили балансиращите тампони на полуоските и да не опират в нещо.Виж и скобите на маншоните , пък и самите полуоски да не са се разхлабили.
                Въпреки ,че го чувам като метално стържене и прилича на вътрешния защитен тас към диска.
                / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                Коментар


                • #23
                  От: Стържене при десен завой

                  На вътрешната накладка има една ламаринка, дето е за износването на феродото, данеби тя да опира във вътрешния тас или някъде другаде.
                  -------Honda CR-V 128к.с.--------
                  "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Стържене при десен завой

                    Подозирам, че стърженето ще е доловимо само когато главината е натоварена, тоест като я вдигна нищо няма да разбера, щом и от сервиза не са разбрали. Механика ми спомена че трябвало сваляне на таса вероятно за да се търси причината. Така и не разбрах какво точно са гледали и дали са разглобявали. Не искам да хвърлям подозрения към тях преди да съм установил какво е. Чудя се, тъй като стърженето е ритмично, да се опитам да спра колата точно в момента на пристъргването и да лягам отдолу надявайки се с леко клатене напред назад, да се долови звукът.
                    "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                    Коментар


                    • #25
                      От: Стържене при десен завой

                      Иво, съпричастен съм на проблема ти и ... чудя се какво да те посъветвам?!
                      ... Даскалъка, Докторлъка, Майсторлъка и т.н. са си призвания и не ненамериш ли призван ... само едно ми идва да ти кажа ... да викаш Неволята!
                      Дано скоро да разрешиш проблема!
                      Honda CR-V 1-st Generation

                      Коментар


                      • #26
                        От: Стържене при десен завой

                        Мерси Цочо, преди време с теб споделихме тезата, че напоследък не искаме да се превръщаме в майстори по всичко ама ето на, когато уж доверен майстор ти казва "не мога да открия проблема( което в превод вероятно значи, не искам, нямам време и не ми е рентабилно да ти откривам проблема), карай така докато се усили". Надявам се поне докторите да не прихванат от тоя тип говорене, че там връщане няма.
                        А днес колеги, шах с две пешки! При движение назад с навит надясно волан звукът ГО НЯМА?! Ха сега някой да обясни кое е по различното при движение назад за да търсим отправна точка?
                        "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Стържене при десен завой

                          Здрвейте,
                          Пробвали да свалиш гимата и да огледаш диска и джантата хубаво, щом стърже тъка все някъде трябва да има следи.
                          Упех и дано скоро го намериш.
                          Honda CR-V B20Z 2001

                          Коментар


                          • #28
                            От: Стържене при десен завой

                            здр колега.и аз преди като теб имах подобен проблем с навид на дясно волан.гледах я,ходих по маистори и нищо.и един слънчев ден реших да си сменя долните шарнири и гледам -гривната на абс-са на дясното каре е на около 1-2 мм от шарнира.навих волана на дясно ,вляэох под колата и почнах да я лашкам напред-назад и проблема се оказа точно там.сложих новите шарнири и разтоянието стана нормално -около 1 -2 см и проблема изчезна.
                            Honda CR-V B20Z1

                            Коментар


                            • #29
                              От: Стържене при десен завой

                              Здравейте колеги, днес се заех със стърженето и установих следното. Когато свалих супорта открих, че горния водач е блокирал. Раздвижих го и като реших че може да е от него проблема монтирах обратно колелото. Да ама не, единственото което се подобри е, че вече при спиране не тръгва наляво. Отново свалих супорта и накладките като го извих навътре и вързах към носача. Монтирах колелото и при навит волан спирайки с ръчната установих че стърженето продължава. Този път се опитах да спра точно в момента на пристъргване, демонтирах колелото и започнах да въртя с надежда да хвана източника. По диска и ламарината нищо съмнително, светих гледах и нищо. И все пак долових някакъв нетипичен звук държейки полуоската в края от към скоростната кутия, не беше силен но с ръката усещах сякаш нещо ручеше. Хванах полуоската и започнах да дърпам напред назад по оста и долових чукане в двата края, може би луфтът е около 2-3 мм но при лявата полуоска такъв няма изобщо. Възможно ли е стърженето да е свързано с това?
                              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                              Коментар


                              • #30
                                От: Стържене при десен завой

                                Този луфт от 2-3 мм. между ск.кутия и главината е нормален и даже бих казал задължителен, поне при мен го има от двете страни, а и на всички коли под които съм лягал за справка го е имало. Огледай си добре гривната на АБС-а, ако трябва развий централната гайка на външното каре и откачи долния шарнир, извади полуоската от лагера на главината и огледай внимателно лагера от вътрешната страна на главината за следи от триене. Може нещо да се е намотало някак си.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X