Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изгасна двигателя и не иска да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: изгасна двигателя и не иска да запали

    Първоначално публикуван от vesvas5 Преглед на мнение
    Само за "колебливите" обороти:изчисти пространството зад дросела(бял парцал трябва да излиза бял).Става или с ацетон или спрей за почистване на карбуратори.На 65 000 км (от магазина) Тойота-та започна да се държи по подобен начин.Ламбда сондите са 4(не ми се мисли за момента на подмяната им).Почестих дросела и всичко си дойде на мястото.От тогава на всяка смяна на маслото отварям дросела до край и изпръсквам един цял флакон,После се пали като удавен мотор-педала до пода и се върти докато се продуха и запали.Вече 35 000 км няма и помен от проблема.Успех!
    Може и да си прав,сигурно е така както казваш ама на тойотата е някак по удобно,а на нашите с тази гърбица зад дросела е ад чистенето.На мойта беше гняз,праз,мас и цял чаршав с 1 кило бензин отиде и пак не можа да излезе парцала бял,за по навътре не можах да стигна.Задоволих се само с прилепващите ръбове на дроселната клапа да са чисти и така го зарязах.Освен да взема да пробвам твоя метод с почистващото за карбуратор,ама дали няма да спече или задръсти инжекциона тази пущина
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #17
      От: изгасна двигателя и не иска да запали

      Здравейте,
      Смених сондата с Бош 602, всички грешки изчезнаха.Колата върви много добре.
      Остава пропушването отзад.Очертават се гумички на клапаните.
      Откъде мога да купя оригинални 12210РТ2-004 и 12211РТ2-004.
      Знаете ли сайт за пазаруване на части с доставка до България?
      Поздрави

      Коментар


      • #18
        От: изгасна двигателя и не иска да запали

        На оригиналните няма да ти хареса цената - към 20 лв. бройката .

        Коментар


        • #19
          От: изгасна двигателя и не иска да запали

          Здравейте
          Оригиналните в щатите са 2-3 долара но не изпращат до България.
          Ако някой знае сайт от където могат да се купят части с доставка до България моля да ми го изпрати.
          Поздрави.

          Коментар


          • #20
            От: изгасна двигателя и не иска да запали

            http://forums.hondabg.com/index.php?showforum=27
            След регистрация обаче:-(
            Общи поръчки от станата и чужбина във форума на Хонда
            Markony RS: "Почнаха вече да ме викат за пътна помощ,заради Диското ,пък аз ходя с Харви-то"

            Коментар


            • #21
              От: изгасна двигателя и не иска да запали

              Първоначално публикуван от horo Преглед на мнение
              Здравейте
              Оригиналните в щатите са 2-3 долара но не изпращат до България.
              Ако някой знае сайт от където могат да се купят части с доставка до България моля да ми го изпрати.
              Поздрави.
              rockauto доставят до тук, но транспорта е много за едни гумички..........виж колегите дето поръчват части за американките и си делят транспорта /joro cska/
              ________________________________________________
              Subaru OUTBACK 2,5
              Hyundai TUCSON 2.0

              Коментар


              • #22
                От: изгасна двигателя и не иска да запали

                Я да не се глезите!Corteco има тук по 2,50лв.Давам гаранция ,че при правилен монтаж ще изкарат 100к километра.
                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                Disco 1 бекъп
                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                Коментар


                • #23
                  От: изгасна двигателя и не иска да запали

                  Колега, имам чувството, че си тръгнал да сменяш всичко подред, докато не уцелиш не работещата част Преди и след смяната на ламбда сондата замерихте ли отработените газове? Защото ако не сте, тази смяна може да се окаже безполезна, както и в последствие смяната на гумичките!
                  HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                  Коментар


                  • #24
                    От: изгасна двигателя и не иска да запали

                    Благодаря Ckon,
                    Проблема е,че проблема се появи след запушването на катализатора.Може би напора на изгорелите газове в цилиндъра са направили поразия.
                    Преди да сменя сондата я мерих -беше много ленива и стойностите бяха 0,2-0,7 в.
                    След смяната и /преди това изтърбушване на катализатора и втулка/ всички грешки изчезнаха и колата стана неузнаваема.
                    Появи се обаче това димене от ауспуха сутрин когато запаля и като загрее след спускане по наклон след като подам газ.
                    Затова си мисля ,че са гумички.
                    Преди гореше нормално масло 0,5-0,6 л от смяна до смяна.Сега това количество го гори за 1000 км.
                    Мерих компресия-всички цилиндри около 13.
                    Дайте идеи за други тестове за да локализирам точно проблема.
                    Защо да меря изгорелите газове след като преди проблема с катализатора ауспуха беше чист,а сега е почернял. Поздрави

                    Коментар


                    • #25
                      От: изгасна двигателя и не иска да запали

                      Ами точно защото проблема се появява след запушен катализатор. Аз си го обяснявам с прецакване на ламбда сондата следствие на това. Без газ анализатор няма как да се разбере дали има пълно изгаряне на горивото. Освен това тази Бош сонда не ме се вижда много подходяща за СРВ-то! Ако газ анализатора покаже, че изгарянето е нормално с новата сонда, тогава добре, но да тръгваш да сменяш гумички щото припушвала за мен ще е прибързване!
                      HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                      Коментар


                      • #26
                        От: изгасна двигателя и не иска да запали

                        Прилагам принципа-ако не мога да помогна ,поне да не вредя!
                        -Ако правилно сте диагностицирали,че след спускане (затворена дроселова клапа),когато се подаде "газ" -през аспуха пуши черен дим-обяснението е -сегменти и гумички... Да, 13 атмосфери е прекрасно,но запушения катализатор и прегряването довежда и до натрупване на кокс(нагар),под сегментите. Масления сегмент започва "помпено" действие при затворената дроселова клапа и принудително въртене (двигателните колелета движат двигателя),в горивната камера се вкарва масло от картера и гумичките, което изгаряйки виждате. Ако приемете ,че това е причината и не искате да "влизате" във филма с пълното разглобяването на двигателя,ще помогна...

                        Коментар


                        • #27
                          От: изгасна двигателя и не иска да запали

                          Мисля че проблема е в маслените сегменти. Нагнетателните са добре и затова компресията е такава. Всичко ще се оправи със смяната им, но не купувайте предварително защото за нашите ЦР-В та се правят 3 вида в дебелината на сегментите и докато не измерите вашите няма как да си поръчате. Да не забравя и смяната на гарнитурата е задължителна. Препоръчва се и смяна на биелни лагери като те са най евтини от цялото упражнение.
                          Honda CR-V I 2000 г.
                          0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                          Коментар


                          • #28
                            От: изгасна двигателя и не иска да запали

                            На тоя мотор като нов не му ли дават 9.6 атм. компресия. 13 атм. е повече от чудесно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: изгасна двигателя и не иска да запали

                              Здравейте,
                              Мисля ,че 9,6 е степен на сгъстяване.Компресия приблизително се получава като степента на сгъстяване си умножи по1,37.
                              В случая 9,6х1,37=13,15
                              Благодаря Petkov_bb-очаквам твоето предложение /може и на лични/
                              Поздрави

                              Коментар


                              • #30
                                От: изгасна двигателя и не иска да запали

                                Абсолютно си прав. Аз не съм доогледал. Степен на сгъстяване - 9.6:1

                                Компресията
                                - това е налягането в цилиндъра в края на такта на сгъстяване. При липса на заводски данни, счита се , че големината на компресията на изправен двигател (само при бензинови мотори) трябва да е по-голяма с 1,2 - 1,3 пъти от степента на сгъстяване. При това измерената компресия на различните цилиндри не трябва да се различава по-вече от 0,1 Мпа (1 кг/кв.см.).

                                Намаляването на компресията на всички цилиндри показва общо износване на двигателя. Ако компресията е ниска, или клони към нула в някой цилиндър, то моге да се предположи, че този цилиндър е закоксувал и сегментите са загубили еластичността си или са за смяна, нагорели са клапани или гарнитурата на главата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X