Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изгасна двигателя и не иска да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: изгасна двигателя и не иска да запали

    Между 9-18 ч. може да се чуем 0899920787. Петков

    Коментар


    • #32
      От: изгасна двигателя и не иска да запали

      Колега horo, реши ли проблема? Предполагам, че и за другите ще е интересно да разберат как Да не стане пак поредната тема, дето някой като е на зор изписва романи, а като реши проблема не се сеща и един ред да напише до следващия път, като се прецака нещо...
      HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

      Коментар


      • #33
        От: изгасна двигателя и не иска да запали

        Здравей Скон,
        Не съм решил проблема и затова не пиша.
        Последно налях масло шел 5/30 /преди 1500 км./ досега е изгорила около 1 л.
        Понеже времето застудя не съм правил нищо.
        Мерих газовете-изгарянето е добро.
        Явно иска някаква интервенция но не знам каква?
        Поздрави.

        Коментар


        • #34
          От: изгасна двигателя и не иска да запали

          С този вискозитет и чисто нов двигател от този тип ще гори масло

          Коментар


          • #35
            От: изгасна двигателя и не иска да запали

            Здравей колега Стоев,
            За кола на 160000 км. и след описаните по горе приключения ,какво според теб трябва да е маслото.

            Приемам мнения и ще пробвам

            Поздрави

            Коментар


            • #36
              От: изгасна двигателя и не иска да запали

              Здрасти.По принцип двигателите на Хонда го обичат маслото.От Б-сериите този на ЦРВ гори най-малко масло защото е най-ниско оборотен.Колата дали е на тези километри си знае само тя.А и това е без значение.Аз всичките си коли карам с "дебели" като вискозитет обикновенно -рейсингови масла.Пълна синтетика 5/50 ,10/50 ,15/50 ,20/50 или 5/60 ,10/60 , 20/60. В краен случай полусинтетика 15/50 или 20/50.С по -гъстото масло от този тип си подсигуряваш по добра защита за двигателя заради по-стабилния маслен филм и по-високо налягане,и възможно най-нисък разход на масло спрямо по-ниските вискозитети.Като марки най-добро е Мотул,Якко ,Мегуин .Избягвай популярните марки защото имат доста ментета и обикновено това също е причина за по-голям разход(това също от опит).Общо взето за моторспорт маслата Мотул са най добри но няма да ти хареса цената.Ако с такова масло пак имаш голям разход тогава само ремонт може да ти помогне .Или доливане(както правя аз )щото ме мързи да правя ремонт Или някаква добавка

              Коментар


              • #37
                От: изгасна двигателя и не иска да запали

                Благодаря Стоев, от Мотула като начало коя модификация да избера /6000;8100 или друга/
                Поздрави

                Коментар


                • #38
                  От: изгасна двигателя и не иска да запали

                  Колегата ти е препоръчал двойно естерни масла,които се водят компетишън серия на мотул.Цената да не те плаши,пробега е двоен при нормално каране.Това са рейсинг масла и са върха на сладоледа.Имат аналози от Яко и Бардал примерно,но аз съм се напробвал достатъчно и заставам зад Мотул като Хай-енд масло.Естествено консерва 2 литра .Влез на сайта на Мотул или Проспийд да видиш спецификациите.
                  Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                  Disco 1 бекъп
                  Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                  Коментар


                  • #39
                    От: изгасна двигателя и не иска да запали

                    Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
                    Колегата ти е препоръчал двойно естерни масла,които се водят компетишън серия на мотул.Цената да не те плаши,пробега е двоен при нормално каране.Това са рейсинг масла и са върха на сладоледа.Имат аналози от Яко и Бардал примерно,но аз съм се напробвал достатъчно и заставам зад Мотул като Хай-енд масло.Естествено консерва 2 литра .Влез на сайта на Мотул или Проспийд да видиш спецификациите.
                    Да ,колегата ме е изпреварил.А ако не искаш да караш компетишън,избери най високата цифра(8100 е за синтетичните ,колкото цифрата отива на долу ,толкова маслото отива в по нисък клас),като спазиш и изискването за по-голям вискозитет.Но с компетишъна разхода на масло определено е по-малък.

                    Коментар


                    • #40
                      От: изгасна двигателя и не иска да запали

                      Само за пробега да дообесня...С това масло имам(за ЛьоМан говоря) 22к километра нормално каране 4 смени- 90к километра.На всеки 10к километра доливам 500 мл да подновя добавките.
                      Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                      Disco 1 бекъп
                      Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                      Коментар


                      • #41
                        От: изгасна двигателя и не иска да запали

                        Здравейте,
                        Спрял съм се на Яко VX 500 /10х40/ или VX 300 /10х40/
                        Според Вас стават ли?
                        Поздрави

                        Коментар


                        • #42
                          От: изгасна двигателя и не иска да запали

                          Как се спря ?Нали за 50...60 ти обеснява колегата?Тва си е проста полусинтетика..
                          Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                          Disco 1 бекъп
                          Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                          Коментар


                          • #43
                            От: изгасна двигателя и не иска да запали

                            Сравнявах вискозитетите при 40 ,100 С и вискозния индекс с маслото което препоръчва Хонда /не помня инициалите/ и шела 5х30 с който съм сега.
                            Надявам се да има тенденция за намаляване разхода на масло в сравнение с шел 5х30.До перипетиите в първите постове съм карал само с 5х30. Не трябва ли първо да пробвам с марково масло от по вискозен клас от 5х30?
                            Поздрави

                            Коментар


                            • #44
                              От: изгасна двигателя и не иска да запали

                              Гледам че много не се вслушваш в съветите,ама като ще е Якко ,поне да е 15/50 полусинтетика.На Баща ми ЦРВ-то върви с такова и не е с голям разход на масло.

                              Коментар


                              • #45
                                От: изгасна двигателя и не иска да запали

                                Здравейте,
                                Вслушах се в съветите Ви и сипах по гъсто масло 15х50.
                                Резултата:разхода намаля но за 1000км. около 400мл./може би е малък пробега за оценка/
                                Тест: На студено пуши.Загрях до работна температура/вентилатора включи/ и задържах на място около 5 мин. на 3500-4000 об.
                                Отзад непрекъснато димеше.Явно нещата са за сигменти /дайте мнение и за други тестове//.
                                Откъде да взема оригинални части /може и на лични за да няма реклама/.
                                Колко излиза ремонта.
                                От В.Търново съм препоръчайте сервиз.
                                Поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X