Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изгасна двигателя и не иска да запали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • изгасна двигателя и не иска да запали

    Здравейте,
    ЦРВ 2000г./147
    Вчера в града имаше голямо задръстване.Тръгни спри 3 км.Изведнъж двигателя спря ине иска да запали.Шок бутона ОК.Бензиновата помпа работи.Изтеглиха ме до вкъщи.Отвих свещите-всичките еднакво черни /но не мазни/.Смених свещите и бавно запали със силен дим от аспуха.След тест 30 км. всичко се оправи.
    История:свети ми чека грешка 67 и катализатора дрънка.
    Възможно ли е парче от питата за е застанало на тръбата и това да е удушило двигателя и освен това какво друго може да се е случило
    Поздрави

  • #2
    От: изгасна двигателя и не иска да запали

    Много е вероятно точно това да е станало. Особено след тези симптоми, които казваш. Явно е имало непълно изгаряне /черни свещи/ дължащо се на запушен катализатор. Освен това за да се оправи от само себе си не се сещам за друга причина, освен парче от катализатора да е запушило изпускателната система. Сваляй катализатора и виж какво е положението.
    HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

    Коментар


    • #3
      От: изгасна двигателя и не иска да запали

      Какво означава "всичко се оправи", върви си като истинска кола?!

      Имал съм случай с друга марка кола, катализатора се беше пренесъл в задното "гърне". Ми колата вървеше като затапена, т.е.хич не вървеше.

      Да, грешка 67 казва проблем с катализатора, ама чак да изгасне и да неще да запали?! Иначе, тимай имаше 2 кислородни датчика, т.нар. ламбда сонда, преди и след катализатора. Виж там как са нещата.
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #4
        От: изгасна двигателя и не иска да запали

        Отчет на пост №1
        Свалих катализатора.Вътре питата се беше раздробила и едно парче беше запушило задния отвор.
        Изчистих ката. и го поставих отново.Двигателя заработи по добре но:
        Оборотите на празен ход са 500 /защо ?/
        Като задържа оборотите /не в движение/ примерно на 2000 /не мърдам крака на педала на газта/ те играят 1700-2300

        Коментар


        • #5
          От: изгасна двигателя и не иска да запали

          Предполагам, че имаш втора ламбда сонда, която ще дава грешни данни на компа, след като си свалил катализатора. Препоръчвам 1-во да си направиш втулка, която да изолира втората ламбда сонда и след това да минеш на елкон да ти замерят и двете ламбди сонди как работят. Естествено има и други причини да ти играят оборотите, но щом това започва след махането на катализатора, предполагам че това е причината. Малко инфо за тези втулки, чиято цел е да лъжат компютъра. На руски е, но предполагам се разбира: http://www.volvo850.ru/sdelay/L2obman.htm
          HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

          Коментар


          • #6
            От: изгасна двигателя и не иска да запали

            Благодаря,
            Поръчал съм втулка.Ще я монтирамв събота.Друге предположения за пост №4

            Коментар


            • #7
              От: изгасна двигателя и не иска да запали

              Здравей те,компа. ми дава грешка 61-липса на 12 в. на отоплението на управляващата ламда сонда.В руското ръководство стр.481 захранвонето идва от бушон №15/7,5А като едновременно захранва клапан за продухване на абсорбера,клапан за пропускане парите на горивото,и клапан за затваряне парите на горивото.
              Може ли някой да подскаже къде се намират тези 3 клапана и аз имам ли ги /хонда црв2000г./147к.с. внос от Германия/
              Поздрави

              Коментар


              • #8
                От: изгасна двигателя и не иска да запали

                Друга причина е задръстване на клапана за празен ход, който може да се почиства. Така че, като отидеш на елкон да ти почистят клапана за празен ход и дросела, че вероятно са се задръстили със сажди.
                HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                Коментар


                • #9
                  От: изгасна двигателя и не иска да запали

                  Тези грешки ти ги дава защото след махането на катализатора сондите не работят както трябва. Не се занимавай с датчици преди да оправиш работата на ламбда сондите.
                  HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                  Коментар


                  • #10
                    От: изгасна двигателя и не иска да запали

                    Здравейте
                    Отчет след пост№ 4,6и7
                    Поставих втулката.Двигателя работи добре-има по добра мощност.Грешка 67 не се появява.Излезе грешка 61.Проверих на конектора на управляващата сонда напрежение-12 в.има.Проверих съпротивлението на сондата 13 ома.Внимателно куплирах конекторите.Нулирах грешките.В момента катализатора е празен.Защо излиза №61 ?
                    Поздрави

                    Коментар


                    • #11
                      От: изгасна двигателя и не иска да запали

                      Грешка 61 е сензор 1.
                      Ако на него викаш "управляващата сонда", която си проверил, не знам, какви трябва да са параметрите, но явно нещо не е наред.
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                      Коментар


                      • #12
                        От: изгасна двигателя и не иска да запали

                        Това, че напрежението и съпротивлението са в нормални граници не значи, че сондата работи добре. Възможно е да се е прецакала при запушванито на изп.система. Има ли сажди в ауспуха? Ако има и припушва при подаване на газ значи не работи добре ламбдата.
                        HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                        Коментар


                        • #13
                          От: изгасна двигателя и не иска да запали

                          Благодаря Ckon,
                          Сутрин като запаля пуши, след около 1 км. пушенето изчезва.Пропушва след спускане по наклон след като подам газ.Това пропушване се появи след проблемите с катализатора.Карах друга кола след хондата за да разбера кога пуши.
                          Аспуха малко почерня /сажди/.Какъв е следващия ход.Нова сонда и смяна маслообирачи./разбира се едно след друго и тест/
                          Поздрави

                          Коментар


                          • #14
                            От: изгасна двигателя и не иска да запали

                            Аз бих отишъл на елкон за да кажат точно дали сондата работи коректно или не и тогава бих я сменял, но така както описваш нещата предполагам, че не отчита коректно и проблема е от нея. Хубаво е след смяна на ламбда сондата да почистиш дросела и клапана за празен ход, че и те ще са задръстени и след това мисля, че всичко ще е ок. Бих ти препоръчал читав майстор/за Варна/, но незнам откъде си?
                            HONDA CR-V 2.0 I-VTEC

                            Коментар


                            • #15
                              От: изгасна двигателя и не иска да запали

                              Само за "колебливите" обороти:изчисти пространството зад дросела(бял парцал трябва да излиза бял).Става или с ацетон или спрей за почистване на карбуратори.На 65 000 км (от магазина) Тойота-та започна да се държи по подобен начин.Ламбда сондите са 4(не ми се мисли за момента на подмяната им).Почестих дросела и всичко си дойде на мястото.От тогава на всяка смяна на маслото отварям дросела до край и изпръсквам един цял флакон,После се пали като удавен мотор-педала до пода и се върти докато се продуха и запали.Вече 35 000 км няма и помен от проблема.Успех!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X