Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем сутрин при запалване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: проблем сутрин при запалване

    Това важи ли и за 2 ген ? И моята ми се струва, че върти трудно и то без значение какъв акумулатор съм сложил. Сега съм с един Варта 45 Ач. и не че не пали но ми се струва че се мъчи.

    Коментар


    • #32
      От: проблем сутрин при запалване

      Иванов, стартера ми беше наи приятната занимавка с която съм се хващал по колата, като детска играчка е, няма кво да му объркаш и развалиш. Смени му скапаната грес и нещата ще се подобрят Сваля се лесно и бързо докато си пиеш сутрешното кафе, ся да беше от пловдив да доиш да го гътнем ама....
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #33
        От: проблем сутрин при запалване

        Здравейте,колеги,
        карам Хонда ЦР-В,99 г.,147 к.с.И моята пали малко тегаво,но е така и зимата, и лятото.Вече съм свикнал.Това,което ме притеснява обаче,е че когато е студено (около и под нулата) и колата е престояла повече от 7-8 часа,при запалване,освен че пали трудно се чува накрая едно стържене.От какво може да е проблема?
        Поздрави

        Коментар


        • #34
          От: проблем сутрин при запалване

          Слави го каза точно преди твоя пост:
          Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
          ... Смени му скапаната грес и нещата ще се подобрят ...
          От студ скапаната грес се спича, и бендикса се връща по-бавно.

          Сваляш, почистваш, гресираш. Хем ще върти по-леко, хем няма да стърже накрая.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #35
            От: проблем сутрин при запалване

            Привет и от мен.Да споделя и моя проблем. Снощи при тръгване от работа във 23.00ч. след престой от 9 часа на студа ,освен трудното въртене на стартера, при отпускане педала на съединителя( винаги паля при натиснат съединител) двигателя се натовари и угасна.При повторно стартиране и по-плавно отпускане на педала, проблем няма. Днес следобед след подобен престой ,същия проблем. Отдавам го на това че маслото във скоростната кутия , се е сгъстило от студа и при отпускане на педала и зацепване на съединителя, докато разбие маслото натоварва двигателя и той загасва.Става въпрос на празен ход,без да се включва на скорост за потегляне. Ще пробвам следващия път със плавно отпускана на съединителя, да видя какъв ще е ефекта.
            CR-V 2.0i RVSi 147PS

            Коментар


            • #36
              От: проблем сутрин при запалване

              Така е не се притеснявай, и моята лани правеше така в големия студ, аз също паля със съединител и като запали ако направя грешката да го псуна веднага и рязко се е случвало да загасне. Като имам едно на ум и го пусна по плавно или изчакам малко МПХ да си влезе в ролята няма проблем. Тази есен смених и маслото в скоростите и си мисля че нищо чудно и то да помага за гасненето ако е кофти. Но не е станало достатъчно студено за да я пробвам ще загаснели както преди.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

              Коментар


              • #37
                От: проблем сутрин при запалване

                Измерете стартерния ток сутрин на студено и го сравнете с този на акумолатора и в каталожните данни и ще стане ясно.Сега поне ампер-клещи под път и над път.

                Коментар


                • #38
                  От: проблем сутрин при запалване

                  При мен откакто застудя сутрин като запали в пьрвите 2-3 секунди работи все едно на 3 цилиндьра, може би е редно да заподозра палеца или капачката? Свещите са чисто нови с намален на 0,9 луфт. Другото което предполагам е да има вразка с газовото. Но при старата ми кола беше капачката, която се окисляваше.
                  "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                  Коментар


                  • #39
                    От: проблем сутрин при запалване

                    Първоначално публикуван от vesvas5 Преглед на мнение
                    Измерете стартерния ток сутрин на студено и го сравнете с този на акумолатора и в каталожните данни и ще стане ясно.Сега поне ампер-клещи под път и над път.
                    Ампер клещи много, ама правотоковите са маика си и баща си Инак и аз си мислех да замеря, ма клещи иок
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #40
                      От: проблем сутрин при запалване

                      Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                      Ампер клещи много, ама правотоковите са маика си и баща си Инак и аз си мислех да замеря, ма клещи иок
                      В Конрад са по 70-80лв.

                      Коментар


                      • #41
                        От: проблем сутрин при запалване

                        Тая сутрин на -10 реших да пробвам и усетих как се сгъва акомулатора (40Ач) ,след секунда се развъртя като хората и си запали нормално на 1-2-3 цилиндъра.Това за мен е нормално.Първо нарочно запалих без да натискам съединителя.Снощи спрях колата топла и съм убеден че имам конденз в капачката.Трето все още ме мързи да сменя маслото с 5В30,каквото трябва да си бъде за тия студове.То се чуваше как стартера,кърти скреж.
                        Хондовия щалтер често прави проблем и се налага почистване /смяна на контактните пластини.Греста в редуктора не е проблем ,освен ако няма влязъл феродов прах в по-сериозни количества.Основния проблем за мен е двигателното масло.МТФ-а като вискозитет е близо до полусинтетиката 10В40 и той не е стока за нашите студове.Не съветвам да гледате общите таблици за типа на маслото според производителя в разни каталози.В менюела има таблица с температурните граници на конкретния сезон..от там си избираш масло за конкретния климат.Имам забележки и към течноста на хидравлична течност Хонда при -20,но това е друга тема.Успех със студовете...!
                        Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                        Disco 1 бекъп
                        Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X