Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем сутрин при запалване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем сутрин при запалване

    Здравейте,
    Скоро се сдобих с Хонда CR-V' 99, 128 коня сложих й газов инжекцион - Заволи с автоматично превключване на газ бензин в зависимост от температурата на двигателя. От известно време забялязвам че сутрин(сега когато е по студено, макар че колата стои в гараж) се мъчи да запали. Пали но малко се замъчва...предположих акумулатор - един приятел ми го мери каза че по принцип е за смяна (на 2 г. така взех колата от Сан Марино на 55 Аh/330 EN). Смених го с Делфи Фридъм, но проблема ми остана...пак се мъчи колата...не въртя 2ри път за да запали, пали от веднъж ама с мъка...
    Вадих едната клема да видя дали им оттечка - пак така се държи...отечка няма явно.. Вероятно е сързано с външната температура, защото август и септември месец със стария акумулатор нямах този проблем.
    Че въпроса ми е какъв би могъл да е проблема? Свещи не съм проверявал, скоро правих регулиране на клапани в сервиза във Варна, но и преди да го направя пак така се държеше
    моля за мнение ?

    Това се случва само на студен двигател - сутрин, или ако е стояла цял ден навън на студено. На топъл двигател - няма проблем...

    поздрави
    Красимир
    ktivanov@mail.bg
    0887750495
    Последно редактирано от ktivanov; 26-11-12, 13:19. Причина: допълнение

  • #2
    От: проблем сутрин при запалване

    Навежда ме на мисълта,втулки на стартера.
    0 8 76 36 8 542

    Коментар


    • #3
      От: проблем сутрин при запалване

      Не , не са втулки това не е стартера които познавате обикновено
      ДО автора на темата, изтрии си съобщения от кутията защото е пълна и немога да ти отговоря на ЛС. Но пък ти си бил пуснал тема и ще го сторя тука което е по добре таман и другите ще знаят
      Проблема ти до колкото разбирам е със самото въртене на стартер , струва ти се мъчно ? Ако е така то не е от нищо което си изброил по горе, за да съм сигурен не беше лошо да направиш един клип на въртенето и паленето със звук за да го видя. Но да ти кажа в студа така си въртят тея коли, не е само твоята, върти сякаш всеки следващ оборот ще и е последен и ще умре аз се бях вкарал в един филм с тея акумулатори че е от тях, че все са дефектни, хвърлих моя стария с тая идея че е слаб, както и ти си хвърлил твоя, сложих нов Бош същата работа , след година се заядох смених и Боша с делфи фридом с които съм и до днес, и зимъска и в студа все си завърта тегаво. Обяснението е в редукторния стартер които има црв, не е лоша идеята да го свалиш за профилактика ако ти се отдава тая материя, тои е много по лесен и елементарен от на която и да е кола, мотора му е голям колко на миксер има 3 зъбчатки в редуктора и тва е. Може да го свалиш разглобиш и изчистиш старата грес която вече е станала на сапун, да я замениш с ниско температурна хубава грес и тва е. С това едва ли ще се подобри въртенето, наи много ако са били много зле нещата със стартера сега да станат една идея по добре. Като цяло тоя аку си е малък за тая кола, едва 330 стартов ток, като добавим и редукторния стартер които не върти мотора така сербез като на нормалните коли, а го върти бавно и остава чувство че не върти добре се получават тва заблуждение. Сигурен съм че ако ми направиш клип ще видя че проблем няма, бях пуснал подобна тема , бая коментари паднаха и клипове правихме и се оказа че се тревожим за нищо. Въртенето на тва стартерче няма нищо общо със звука и силата дето върти един нормален стартер без редуктор, но пък за сметка на това тва стартерче върти и с 9 волта ток в акумулатора, върти винаги и в студ и в пек поради голямата мощ която дава редуктора Ако беше нормален стартер вярваи ми акумулатора по книга щеше да ни е поне 60 ампера И все пак така по форума без да го чуя... е трудно с диагнозите не е лошо да се свали и профилактира и да се види там кво що евентуално и втулки макар че с този стартер те трудно биха се разбили.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

      Коментар


      • #4
        От: проблем сутрин при запалване

        Благодаря Зеро за отговора, четох ти "филма" във форума и какви притеснения си имал, нещо което и мен ме притесни и сега съм напред с 1 акумулатор, ако мога ще се опитам да сваля стартера за профилактика, проблема е че нямам време...а колата все ми трябва за да я оставям в сервиз...
        Между другото моя приятел също има съмнения за втулки...

        Коментар


        • #5
          От: проблем сутрин при запалване

          и аз съм на мнението на зеро бих добавил да караш с по тънко масло поне 10w40 и натискай съединитела при палене

          Коментар


          • #6
            От: проблем сутрин при запалване

            Те всички имат съмнения за втулки, ама що ли си мисля че симптома при втулките е при топъл мотор а не студен щото тогава от темп. втулките се нагряват и разширяват и проблема се задълбочава, като изстинат и се стегнат са ок
            Иначе съвета на dunhil също може да ти е полезен, не знам с какво масло си но и то си има голямо значение в студа направи едно клипче когато можеш да го чуем как пали.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #7
              От: проблем сутрин при запалване

              И още нещо.Все пак провери разстоянието на свещите. По книга е 1,1 мм. Ако е по-голямо /а то сигурно е/ ще пали тегаво сутрин. Топли нямаш проблем. регулирай ги или ги смени ако са зле и най вероятно ще си пали добре. Маслото също е важно. Аз карам със 10W40 и за тия 231 000 км намам адове.
              Honda CR-V I 2000 г.
              0 осем 96 осем три 3 сто и 10

              Коментар


              • #8
                От: проблем сутрин при запалване

                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                Те всички имат съмнения за втулки, ама що ли си мисля че симптома при втулките е при топъл мотор а не студен щото тогава от темп. втулките се нагряват и разширяват и проблема се задълбочава, като изстинат и се стегнат са ок
                Иначе съвета на dunhil също може да ти е полезен, не знам с какво масло си но и то си има голямо значение в студа направи едно клипче когато можеш да го чуем как пали.
                Здравейте! Бих искал да вметна,че втулка от желязна сплав при нагряване се разширява,а от цветен-свива.Не казвам,че там е заровено кучето.Имам предвид как реагират на температури различните сплави. А пък редуктора е с втулка към ротора и може да губи съосие,колко му трябва на това детско електромоторчеУспех!
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #9
                  От: проблем сутрин при запалване

                  Прав си, пусто не помня кви ли бяха втулките на ротора....
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                  Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                  Коментар


                  • #10
                    От: проблем сутрин при запалване

                    На тия Хонди тук им дават масло 5w30. Като слагаш по-дебело масло, е много вероятно да върти тегаво зимата. Защо слагате 10w40?
                    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                      На тия Хонди тук им дават масло 5w30. Като слагаш по-дебело масло, е много вероятно да върти тегаво зимата. Защо слагате 10w40?
                      В Щатите Хонда препоръчва по-редки масла просто понеже с тях двигателят харчи някакъв процент по-малко, и като умножиш икономията по милион коли на година спестяват пари като декларират федерално колко харчат колите им. И защото двигателя може да го понеже относително без проблем.

                      Същите двигатели на по-стари модели от предишни години имат препоръка 10w40 в книжката. Коментирано е обстойно в щатските "хондови" форуми.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #12
                        От: проблем сутрин при запалване

                        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                        В Щатите Хонда препоръчва по-редки масла просто понеже с тях двигателят харчи някакъв процент по-малко, и като умножиш икономията по милион коли на година спестяват пари като декларират федерално колко харчат колите им. И защото двигателя може да го понеже относително без проблем.

                        Същите двигатели на по-стари модели от предишни години имат препоръка 10w40 в книжката. Коментирано е обстойно в щатските "хондови" форуми.
                        Значи на тая Хонда и препоръчват 10W40 масло при зимни условия? Разликата от 5w30 карана в пустинята и 10w40 карана на минусови температури, ми се струва голяма. Ама щом така пише... На моята Сивик, ако и ръгна 10w40 и я закарам в София, и тя ще се чуди как да върти зимата.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #13
                          От: проблем сутрин при запалване

                          Аз имах същия проблем миналата зима, в студа направо не искаше да върти. Два пъти свалях стартера при различни майстори, сменяха му какво ли не и наистина стана една идея по-добре, но пак си въртеше когато искаше. Разбира се както всички първо се хванах за акумулатора, купих нов - Варта, после ходих за рекламация в магазина, че не е добър, но се оказа, че си е наред. Подмених масата от купето към двигателя и от купето към акумулатора, пуснах и една нова на електромотора и все тая. Като стана сега по-студено си е същата като миналата година. Сега и аз я дебна да и направя клипче и да го кача тук, а и да го покажа на някой майстор, защото като отиде на ремонт нищо и няма а тя се бъзика с мен, всеки път като я снимам си пали от раз, като ме домързи и не извадя телефона тогава неще, все едно ме гледа пущината

                          Коментар


                          • #14
                            От: проблем сутрин при запалване

                            Благодаря за компетентните мнения... маслото ми е 10w40 скоро сменено преди 2 месеца - Тотал Кварц.
                            Меря сутринта преди запалване с мултицет 12.59 и сякаш става всеки изминал ден по тегаво паленето. не зная защо ама не мога да поствам повече от 2 мнения във форума и съответно в пощенската ми кутия по 2 съобщения, трябвало да имам рейтинг и т.н. за да ме повишат ... :-) като мога ще направя клипче да го постна тук.
                            Зеро опитвах да гледам твоите клипчета за сравнение, но ми излиза че са частни...иска парола ли що ли ?

                            Айде лека на всички

                            Коментар


                            • #15
                              От: проблем сутрин при запалване

                              Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                              Здравейте! Бих искал да вметна,че втулка от желязна сплав при нагряване се разширява,а от цветен-свива.
                              Колега я пак, че нещо не схванах къде е заровено кучето? За да се свива дадена сплав при нагряване това означава, че коефициента и на температурно линейно разширение трябва да е с отрицателен знак. Всеки метал или сплав при нагряване се разширява друг е въпроса на къде.При нагряване външния диаметър на втулката се увеличава а вътрешния се намалява, Но т.к. разширението на външния диаметър е по голямо от това на вътрешния, то компенсира разширението към центъра и отвора се увеличава. Втулка може да се свие при нагряване само ако външния и диаметър е застопорен плътно и при това положение линейното разширение ще се изпълни в посока на свободната повърхност. Но това пак си е разширение не свиване.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X