От: проблем сутрин при запалване
явно проблема е масов...иняма решение - така да го разбирам...
явно проблема е масов...иняма решение - така да го разбирам...
Та тва уж затормозване хвърля в размисъл собсвениците. Еиго колегата Александров ква борба му удари миналата година и пак е на същия хал
тои поне смяна и втулки, пуска маси и всичко квото се сетите по съвет на маистора и пак си е тая
Тоя дребен стартер има нужда само от една профилактика и ток от батерията на часовника ви за да запали
Та тва уж затормозване хвърля в размисъл собсвениците. Еиго колегата Александров ква борба му удари миналата година и пак е на същия хал
тои поне смяна и втулки, пуска маси и всичко квото се сетите по съвет на маистора и пак си е тая
Тоя дребен стартер има нужда само от една профилактика и ток от батерията на часовника ви за да запали 
сега продължавам да я дебна с телефона, за да и направя клипче и да го кача да го видите
тва че е мощен не значи че може да върти мотора бързо, а след като мотора прави виу виу виу и си викаш баси кво стаа. просто самия стартер върти бавно но сигурно мотора. Не знам кви стартери са слагали на тея дизели и от дизел ли са вземани, на дизела му трябва много мощ на всичко това и бързо въртене заради самозаплването на нафтата, та за тва не се знае колко ли мощни са били тея редукторни стартери. Н ахондата е много дребничко стартерче с едно смешно редукторче което профилактиката му е да смениш старата спекана грес с нова и тва е.
спрял съм и паленето
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар