Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем сутрин при запалване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: проблем сутрин при запалване

    явно проблема е масов...иняма решение - така да го разбирам...

    Коментар


    • #17
      От: проблем сутрин при запалване

      Първоначално публикуван от ktivanov Преглед на мнение
      явно проблема е масов...иняма решение - така да го разбирам...
      Той може и да е масов ,ама едва ли няма решение!
      Естествено ,като отчетеме фактите които изтъкна Слави,за малкия и слаб акумулатор и по-гъстото масло,проблема пак си остава в СТАРТЕРА!
      Слави, абе нали този стартер е с редуктор и не би ли трябвало, този редуктор да е и един вид усилвател ,за да върти по-силно в такъв случай?
      Не знам какъв е стартера при Хонда ,ама едно време много хора си монтираха стартери /с редуктори/ от японски коли ,на дизели с къде,къде по-тежки двигатели, които трудно въртяха и палеха през зимата -и така си решаваха проблемите!
      Вярно ,че не съм разглобявал такъв от Хонда и не съм му виждал карантията,ама освен за втулки се сещам и за самата ос на ротора,където лагерува! На един мой стартер оста в единия край ,където лагерува във втулката ,беше се износила като конус /на око не се забелязваше/ и при въртене се заклинваше и едвам едвам въртеше!Оправи се със смяна на ротора!Казвам го само като идея!
      / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

      Коментар


      • #18
        От: проблем сутрин при запалване

        Такива Хонди карат в Канада и Аляска. Ако беше студ/стартер проблема, да са се превърнали в паметници.
        Сериозно- какво масло и дават по книжка на тая Хонда при вас?
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #19
          От: проблем сутрин при запалване

          Стигам до извода че това е "заболяване" на нашите хондета и веднага ми идва наум крилата фраза "и ко прайм ся" - диагностика в несвяст и майстори ... да се упражняват или саморемонт който го може...

          Коментар


          • #20
            От: проблем сутрин при запалване

            Емич така е, ама то проблем няма, понеже е редукторен се върти с по ниски обороти от обекновен стартер (високите обороти на ел моторчето се намалят значително от редуктора за сметка на по голямата сила), от там хора като мен и повечето карали преди тва коли с обокновени стартери и свикнали на оня бърз и динамичен звук, сега ни се струва че тоя винаги върти алтаво. Но пък както каза колегата по горе винаги върти и в наи големия студ тая кола пали без грижа. Верно по тегаво е , не може както върти лятото така да върти и при ниски градуса както е тези сутрини, редукторен - нередукторен температурата си оказва влияние безспорно както на маслото така и на метала Та тва уж затормозване хвърля в размисъл собсвениците. Еиго колегата Александров ква борба му удари миналата година и пак е на същия хал тои поне смяна и втулки, пуска маси и всичко квото се сетите по съвет на маистора и пак си е тая Тоя дребен стартер има нужда само от една профилактика и ток от батерията на часовника ви за да запали
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #21
              От: проблем сутрин при запалване

              а колко ви показва акумулатора при замерване ? следя го от няколко дена...след каране около 20-30 км и стоп в гаража ми показва 13.0 V, а сутрин преди да запали 12,6 V / 12,5 V според вас нормално ли са сутрешните показания ? дали нямам отечка ? както казва НИКСД те тя коли ги карат и на по студено ... е те кво правят ? как палят ?

              Коментар


              • #22
                От: проблем сутрин при запалване

                А тоя прословут редуктор има ли и с каква смазка е? Да не би маслото в него да се спича? Въобще обслужваем ли е?
                "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                Коментар


                • #23
                  От: проблем сутрин при запалване

                  Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                  Емич така е, ама то проблем няма, понеже е редукторен се върти с по ниски обороти от обекновен стартер (високите обороти на ел моторчето се намалят значително от редуктора за сметка на по голямата сила), от там хора като мен и повечето карали преди тва коли с обокновени стартери и свикнали на оня бърз и динамичен звук, сега ни се струва че тоя винаги върти алтаво. Но пък както каза колегата по горе винаги върти и в наи големия студ тая кола пали без грижа. Верно по тегаво е , не може както върти лятото така да върти и при ниски градуса както е тези сутрини, редукторен - нередукторен температурата си оказва влияние безспорно както на маслото така и на метала Та тва уж затормозване хвърля в размисъл собсвениците. Еиго колегата Александров ква борба му удари миналата година и пак е на същия хал тои поне смяна и втулки, пуска маси и всичко квото се сетите по съвет на маистора и пак си е тая Тоя дребен стартер има нужда само от една профилактика и ток от батерията на часовника ви за да запали
                  Поне да бях постигнал напредък след толкова опити - в повечето случаи върти и пали, но понякога като завърти и засича, направо спира сега продължавам да я дебна с телефона, за да и направя клипче и да го кача да го видите

                  Коментар


                  • #24
                    От: проблем сутрин при запалване

                    Слави, аз пак нещо не мога да зацепя!
                    На два буса МБ-207Д ,мой приятел си сложи такива стартери с редуктор /не си спомням но майче бяха от Мицо или Тойота- през 92-94г.беше някъде/ и с такава лекота развъртаха този тежък двигател, а и усещането беше че въртят доста по-бързо от нормалния стартер!Абе като завъртиш ,направо прави едно пио... и докато усетиш буса запалил,а преди това ,пио,пио,пио ... 7-8 пъти докато реши да запали!Аз понеже не можах да си намеря такова стартерче/бяха кът и доста скъпи/,за 123-ката 240Д,направо и смених ротора с такъв на 9 волта и почна да върти доста бързо и палеше на едно завъртане!
                    Пак казвам ,незнам каква е идеята на Хондовия стартер с редуктора ,но не би ли трябвало ,да улеснява завъртането ,като както ти казваш- дава повече мощ, а от там и по-лесно и бързо въртене?
                    Последно редактирано от emicha1; 29-11-12, 16:42.
                    / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                    Коментар


                    • #25
                      От: проблем сутрин при запалване

                      Момчета четете между редовете маи тва че е мощен не значи че може да върти мотора бързо, а след като мотора прави виу виу виу и си викаш баси кво стаа. просто самия стартер върти бавно но сигурно мотора. Не знам кви стартери са слагали на тея дизели и от дизел ли са вземани, на дизела му трябва много мощ на всичко това и бързо въртене заради самозаплването на нафтата, та за тва не се знае колко ли мощни са били тея редукторни стартери. Н ахондата е много дребничко стартерче с едно смешно редукторче което профилактиката му е да смениш старата спекана грес с нова и тва е.
                      На въпроса на колегата, нормално е да си намериш аку на сутринта на 12,5 волта дори това е добре, аз често го намирам на 12,2-12,3 волта ся дали уреда ме лъже с малкоо или не незнам. Като дам контакт волтажа пада под 12 волта около 11,7-8 , като врътна з амомент пада на 9 волта след което задържа на около 10 волта до самото запалване на колата.
                      Ето я темата които има мерак да чете http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=135141
                      Ето и видео как палят, ако на някои пали различно то явно има проблем: http://www.youtube.com/watch?v=3mC7Iw4LHZg
                      само да спомена че външната тем на 22 декември 2011 едва ли е била повече от 5 градуса.
                      На страница 4 та в темата има картинки на устроиството на стартера на хонда
                      п.п. тва че колата ми не пали като въртя на клипа не е щото не е на ред спрял съм и паленето
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                      Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                      Коментар


                      • #26
                        От: проблем сутрин при запалване

                        Слави,естествено от дизелови са взимани!И това където казваш е абсолютно така /за бързото въртене и моща/!
                        Иначе ,верно си голям модел, като ти видях клипа на въртенето /нали е твоита кола/ -ми много добре си върти ,ама и прочетох и цялата ти тема и мнтого ме развесели!Търсил си си занимавка, от немане на работа!
                        / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

                        Коментар


                        • #27
                          От: проблем сутрин при запалване

                          Ясно, благодаря на Слави и Емича, както казва НИКСД ... те тея коли да станали на скрап в Канада и в Русия, където постоянно температирите са си ниски ... А дали не би могло да е от палец и дистрибуторна капачка ... карах един опел вектра на газ ... отвреме навреме си го правеше този номер - почистване, профилактика или замяна с нова в най лошия случай) или някой подсказа ... слаби връзки на масата ... (на акумулатора имам предвид, иначе за връзките на другите маси неам съмнения)...

                          Коментар


                          • #28
                            От: проблем сутрин при запалване

                            Ясно, благодаря на Слави и Емича, както казва НИКСД ... те тея коли да станали на скрап в Канада и в Русия, където постоянно температирите са си ниски ... А дали не би могло да е от палец и дистрибуторна капачка ... карах един опел вектра на газ ... отвреме навреме си го правеше този номер - почистване, профилактика или замяна с нова в най лошия случай) или някой подсказа ... слаби връзки на масата ... (на акумулатора имам предвид, иначе за връзките на другите маси неам съмнения)...

                            Коментар


                            • #29
                              От: проблем сутрин при запалване

                              Чакаи ся , на тебе къв ти е дерта, самото въртене на стартера или имаш проблеми че върти пък не винаги пали веднага? Инак капачката и палеца може да си ги смениш, почти съм сигурен че на капчактата ти и са останали 1/3 електроди. Аз така викам си колата бачка нема кво д апипам ама чакаи да я сваля да я погледна поне от как съм я взел не съм я гледал, свалям аз гледам едни тънки елетродчета викам се " еиии модерна работа -финна" финна дръжки, те се изяли... като видях на новата капачка кви елетроди са направо си помислих че палеца ще закачи в тях
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                              Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                              Коментар


                              • #30
                                От: проблем сутрин при запалване

                                До сега...казвам до сега всеки път е палила ... но откакто се застуди се мъчи, точната дума е тегаво и аааа да не завърти, не е както през юли-септември - те тва ми е проблема, след смяна на аку-то (както споменах сега съмнапред с един, ако някой си търси може да се договорим) си е все същото и реших ако някой е имал подобен проблем че четох и твоя Слави 1 към 1 е като моя ... ако можем вече да го наречем проблем, а стартер не съм свалял, реших да не пипам щото нямам толкова време и ако я рзкича не знам дали ще успея да я събера ... така че благодаря за всяко мнение

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X