Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA CR-V с копченце за задния диф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

    Колега аз карам 2 генерация и има една система VSA която изпълнява тази функция.Когато тръгваме на лед или караме в завой приплъзне някое от предните колела посредством ABS се ползва спирачно съпротивление което прехвърля част от въртящия момент на другото колело и колата тръгва.По принцип когато някое от предните колела или и двете направи повече от 3-5 оборота сработва задния диференциал и помага за потегляне.Когато сработи съединителя от зад се осеща едно леко побутване(все едно 2-3 души тръгват да помагат с бутане)и колата тръгва стига да има къде за зацепят задните колела(все пак е отворен диференциал).

    Коментар


    • #77
      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

      Здравейте Приятели! Темата позатъна в прах, явно няма много ентусиасти, които да дерзаят по въпроса... За "прашясванто" имам принос и аз, защото не Ви пуснах един интересен материал, който открих преди повече от полoвин година - разбира се от Хондаджии отвъд океана... И е разбираемо - чудех се - да си губя ли времето, след като винаги се намират "печени специалисти", никога не пробвали да излязат от коловоза на ограниченото си мислене и да пробват нещо считано от всички за невъзможно (А УЖ ТУК СМЕ ВЪВ ФОРУМ, КОЙТО Е ОФФ-РОУД ВЪВ ВСЕКИ СМИСЪЛ)... Задължително същите хора са специалисти по злонамерените коментари, с които зацатват труда и темите на хората, които поне се опитват... Още в първия пост, клегата пуснал темата (също и аз - по-късно) изрично помолихме - да няма ненужни и шаблонни съвети, но остроумните са много ... Въпреки това, ако има поне един, на който ще помогне - моля прочетете това: http://honda-tech.com/showthread.php?t=2991272 Вярно че маниаците си подготвят CRV-тата за гонки (с което се оборват подигравките за "автобусчето"), но докато го правят - навлизат в детайлите на задният диференциал и модифицират момента на включването му. На английски език е, но има страхотен снимков материал - всъщност са показани всички съставни части на агрегата... За хората с повече парички - показано е модифицирането на LSD за друг модел и пригаждането му за CRV... Един от феновете е качил линк с много подробни снимки на цялата система - разглобена - добре е да ги разгледате.... Ето това е вече нещо сериозно - не е само принципни разсъждения... Това, за което си мечтаем - хората го правят... Дано съм вдъхновил поне един човек, защото продължавам да считам, че този автомобил има потенциал и заслужава повече... Само дано да бъде в рамките "нашенския" бюджет... Поздрави !

      Коментар


      • #78
        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

        Мдаа... малко тъпо сам да си пиша...

        Явно кризата ни е обхванала така яко, че всички се интересуват само как да се справят с текущите си ремонти, за да са горе-долу в ред старичките ни колици... И на никой не му се занимава с подобрения...

        Но добрата новина е, че по-ранното включване на задният мост се осъществява с 0лв. инвестиция! Подлагат се шайби на клапана за хидравличната "дуал пъмп" течност, т.е. всичко се свежда до - наличието на следните условия за демонтаж и настройки:

        1. Гараж и инструменти;
        2. Време, умения и желание;

        Според мен обаче е най-добре манипулацията да се извърши в/у друг (от автоморга напр.) заден диференциал, за да е колата в движение по време на експеримента и да не се поемат излишни рискове.

        Успех в начинанията!

        Коментар


        • #79
          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

          То добре с подлагането на шайбите, ама няма ли да стане автомобила куатро? И оттам да скапем дисковия съединител за кратко време, все си мисля, че не е изчислен за постоянна работа. Обаче ме навеждаш на друга мисъл - да направим тези шайби да се слагат и махат с копченце( в смисъл нещо да оптимизираме тоя клапан, и да си го включваме за кратко време примерно при тръгване на лед или в кал, да не чакаме да изгубим сцепление с предните). Ако можеш пусни една схема как се прави тоя клапан да го мислим

          Ей гадно човече си, само размечтаваш собствениците на паркетници
          -------Honda CR-V 128к.с.--------
          "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

          Коментар


          • #80
            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

            Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
            Ей гадно човече си, само размечтаваш собствениците на паркетници
            По-скоро много рев за нещо, дето не смее да направи сам. То нещата не стават с търсене на ентусиасти. Ако ти стиска сядаш, правиш и тогава се тупаш в гърдите. Който е мераклия да си скапва диференциала да се пробва. Който иска нещо повече от CR-V... ми кой го е бил по главата да си купува паркетник и после да се напъва да прави истински джип от него. Както неведнъж сме го обсъждали - CR-V е просто перфектно за нуждите за които е направено. Ако искате part time джип ... ми може и да звучи тъпо, ама си купувате part time джип.
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #81
              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

              Супер е идеята.Само да питам кво се печели от това.Попрочетох връзката от линка.Он-деманд системата явно работи,от моя опит-доста добре.ДАЛИ аз съм по-добър включвател от нея?ДАли няма да се пръсне кутията ако шунтираме съединителя-фрикцията?Липсата на отворена раздатка малко не ми харесва за тоя експеримент...
              Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
              Disco 1 бекъп
              Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

              Коментар


              • #82
                От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                По-скоро много рев за нещо, дето не смее да направи сам. То нещата не стават с търсене на ентусиасти. Ако ти стиска сядаш, правиш и тогава се тупаш в гърдите. Който е мераклия да си скапва диференциала да се пробва. Който иска нещо повече от CR-V... ми кой го е бил по главата да си купува паркетник и после да се напъва да прави истински джип от него. Както неведнъж сме го обсъждали - CR-V е просто перфектно за нуждите за които е направено. Ако искате part time джип ... ми може и да звучи тъпо, ама си купувате part time джип.
                Ох, ох...
                Драги silverfox,

                Аз ли бъркам нещо, като пиша тук?
                Нима не съм в форум "оф роуд"?
                Нима не съм в тема "HONDA CR-V с копченце за задния диф"?
                Трябва да те уверя че СЪМ, затова много внимателно подбирам всяка дума, която съм написал...
                Още повече - СЧИТАМ - че съм пуснал информация за агрегати, която я НЯМА в НИКОЙ български форум!!!
                Всеки може да я прочете и да се запознае... Едва тогава - когато познаваш нещото (което е толкова завоалирано от производителя и не изследвано от нас - ползвателите) - МОЖЕ ДА СЕ МИСЛИ ЗА РАЦИОНАЛИЗАЦИИ, МОДИФИКАЦИИ И ПРЕУСТРОЙСТВА. Може да се обсъжда, да се предлага, оборва и накрая да се изпробва - най-доброто! НИМА НЕ Е ТОВА ЦЕЛТА НА ФОРУМА???

                И ако се върна на твоите думи - дължиш ми извинение, защото:
                1. Не "рева" - а давам нова и неналична информация - за която би трябвало да ми се благодари...
                2. Как реши да даваш оценки на хора, които не познаваш - "...не смее да направи сам"?
                3. Това форум ли е или място за хвалене и "тупане в гърдите"?
                4. Просто всяка твоя дума, драги е "оф топик"...

                И накрая - ако си модератор (или поне така пише под "ника" ти) - моля изтрий поста си и публикувай снимките на задния диференциал от форума "honda-tech.com", за да могат хората да ги видят... впрочем от като пуснах линка до сега - темата е четена от повече от 230 колеги, но друго си е да видят снимките тук - в нашия форум...

                П.С. В зависимост от реакцията ти ще преценя дали да пиша повече по темата...

                Поздрави!

                Коментар


                • #83
                  От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                  Пиши си спокойно.
                  За това е Форумът!

                  Но, няма да допусна конфронтация.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #84
                    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                    Пиши си спокойно.
                    За това е Форумът!

                    Но, няма да допусна конфронтация.
                    Благодаря!

                    Съжелявам - не аз не тръся конфронтация - напротив - ПОДАДОХ ИНФОРМАЦИЯ, КОЯТО ДА СЕ ПРЕГЛЕДА, ОСЪЗНАЕ И ОБСЪДИ ОТ МНОГО ХОРА - НАЛИ ТОВА Е ЦЕЛТА НА ФОРУМИТЕ? Аз считам че съм направил нещо добро...

                    И последно - аз не изобретявам как да направя супер "Оф Роуд" автомобил, а "леко" да повиша проходимостта... но "леко" започвам да се отказвам вече... Това е всичко.

                    Поздрави!

                    П.С. Моля от сърце - някой да КАЧИ СНИМКИТЕ ОТ ЛИНКА, който дадох ... ще е мн. полезно... защото аз не мога да го направя...

                    Коментар


                    • #85
                      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                      Не че някой ми е поискал мнението, но подкрепям напълно колегата gagokp и то не защото ми предложи да му пробвам новия съединител без дори да се познаваме, а защото и аз бих реагирал като него. Форумът е страхотен и гъмжи от полезно инфо, НО всеки сам си решава какво ще приложи върху собствения си автомобил и си носи отговорността. Според мен не са нужни подобни демотивиращи коментари, особено към хора които се включват по-рядко и не претендират да са всезнаещи. Така се губят ценни потребители. Не на всички са ни омазани ръцете в масло, но повечето умеем да мислим логично. Самия факт, че караме подобен автомобил е доказателство. Има и по меки начини да се изразяваме, а когато е с дискретно чувство за хумор никой не би се разсърдил. Ако някой прецени, че не му е мястото тук и сега да коментираме тези неща значи се връщаме мнооого години назад в един друг строй.
                      Градски, бих качил снимките обаче са страшно много в този линк не знам кои точно.
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #86
                        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                        Първоначално публикуван от gagokp Преглед на мнение
                        Ох, ох...
                        Драги silverfox...
                        Това, което виждам аз е две поредни мнения, в които търсиш ентусиасти, даже им пожелаваш успех в начинанието. Имаш CR-V, имаш сервиз с точните майстори (все пак си уволнил некадърните), но не разбрах да правиш нещо по въпроса. Ние "печените специалисти" дето не излизаме от коловозите ги пишем тези неща, за да си кажем мнението по въпроса с идеята да предпазим някой от някоя глупост. Дали сме прави или не, времето ще покаже... може би. Ако някой иска да се пробва, едва ли точно аз ще го спра с моите писаници. Обаче ти си изписал 2 есета да обясняваш колко тесногърди сме ние и колко offroad-мислещ си ти. Ама аз, както казах не виждам да си направил нещо. Проекти във форума дал господ. Никой от хората, които са направили нещо не виждам да реве, че нямало ентусиасти дето да го подкрепят. Е, ако ти трябват такива, аз с две ръце те подкрепям. Идеята е супер, чакам да видя нещо направено. Едно е да искаш мнение, друго е да ревеш, че няма ентусиасти дето искат да си скапят джипа, а като ти дадат мнението си да ревеш колко не-offroad мислещи са.
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #87
                          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                          Здравейте отново!

                          Благодаря за добрите думи на HONDAEXPLORER!

                          Надявам се, че повечето колеги четат и разбират английски (аз лично се затруднявам с някои жаргони и съкращения...). Затова ще пробвам да кажа основните неща:
                          1. Без съмнение - най-добрия тунинг, който може да се направи за повишаване на проходимостта и старта - е монтирането на LSD (или диференциал с ограничено приплъзване)... Миналата година сме го обсъждали...
                          За съжаление обаче и в световен план няма производство на такива ... това си говорят феновете от темата, но един ентусиаст "draggbody" намира най-близкия по размери и го пригажда, като изработва (по поръчка) допълнителна планка - "how i modified an H/F series MFactory helical lsd to work in a crv transmission" (MFactory е производителя). Ето линк :

                          http://honda-tech.com/showthread.php?t=3027124

                          Цената е около 525 паунда...

                          2. Модифициране на задния диференциал

                          Тук молбата ми е: ако може да се сложат първо схемите за работа на хидравличния съединител от пост 50 на "draggbody", за да стане ясно на схемата на действие при: 1. Ускорение - напред; 2. Шофиране с постоянна скорост напред; 3. Спиране при движение напред; 4. Ускорение - назад; 5. Шофиране с постоянна скорост назад; 6. Спиране при движение назад; 7. Сработване на термичния предпазител; 8. Сработване на препазния клапан за високо налягане (точно този освобождава част от налягането и така намалява въртящият момент предаван назад. На този клапан колегите подлагат шайби - но ще прочете сами.
                          Мога да преведа нещата тук, но без схемите няма да е ясно...
                          По нататик ще е добре да се сложат снимките от пост 10 на "fast2camciv" и от пост 66. Виждат се добре всички съставни части - помпи, дискове, клапани, маслопроводи.
                          Ето и линк с повече снимки от "fast2camciv" :

                          http://s134.photobucket.com/albums/q...en/TCD%20Unit/

                          Първоначално е тръгнал в грешна посока, като е пробвал да изработи ринг, с който да уплътни луфта м/у притискащото бутало и дисковете, но после е "пипнал" клапана за освобождаване на налягането...

                          Пак стана голямо "есе" - затова за сега толкова - ако колегата HONDAEXPLORER или който и да е сложи схемите и снимките - ще мъдруваме повече.

                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #88
                            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                            Линка към "букета" ... дава само магарешки бодили.
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #89
                              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                              Това е линка: http://s134.beta.photobucket.com/use...en/TCD%20Unit/
                              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                              Коментар


                              • #90
                                От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                                Благодаря за линка на "silverfox"!

                                Работата е сериозна, а?

                                Моите уважения на японците - сложно, прецизно и безаварийно работещо решение...

                                Ако ми разрешите малко да разсъждавам на глас, в генерален план виждаме следното:

                                Така нареченият хидравличен съединител всъщност е сходен с по-старите LSD, но с хидравлично командване и 6 вида режим на работа, както и контрол на предавания въртящ момент и препазване от прегряване. И всичко това е направено да работи без намеса на човека, без електроника и с огромен мото ресурс... РЕСПЕКТ
                                Но винаги идва голямото "НО"... Автоматичното задействане на системата е адски късно, адски слабо и реално работи за броени секунди.
                                Затова много важно е да си кажем КАКВА Е НАШАТА (МОЯТА) ЦЕЛ:

                                1. Добавяне на "Ръчно" управление на задния мост за кратки переоди и то БЕЗ ДА СЕ ЕЛЕМИНИРА (ШУНТИРА) или прецаква "дуал пъмп систем-а" - както много често е коментирано м/у нас - АКО МОЖЕ ДА ВКЛЮЧИМ ЗАДНИЯ МОСТ ЗА МАЛКО ПРЕДИ НЯКАКВО препядствие "прецапаме" и пак го изключим, за да не стопим иначе нежната "риъл тайм" система.
                                Имам и две други много полезни цели, които са предмет на друга тема - напр. "Повишаване на проходимостта на Honda CRV"
                                2. Ограничаване на предния диференциал - явно вече е възможно и представлява въпрос на средства.
                                3. Смяна на първа и задна предавки с по-бавни, но сега нямам време за да мисля за това (приемам идеи ако някой го е правил - но на "лични" за сега). Мисля че за първа трябва "една идея" по-бавна предавка, но за задна - доста повече - над 3,5...

                                Сега по същество:
                                Моите мисли са в по-различна посока от тези на колегите от Honda-Tech форума
                                Както писах по-горе, за да не се елеминира "риъл тайм-а", т.е. автоматичното задействане, мисля да не се занимавам със сложните помпи и клапани в задната част.
                                Дори не мисля да разглбявам толкова "надълбоко"... Както се вижда на снимките - след като се свали кожуха - в него се помещават помпите - захванати заедно за корпуса на диференциала, а над тях е буталото (с два уплътнителни пръстена - вътрешен и външен) а над него са комплекта от фрикционни дискове и плочи. Едните за захванати по вътрешният си отвор със задния диф., а другите по периферията влизат в "чашката", която остава в външния кожух - т.е. са свързани с кардана. Когато буталото ги натисне (след автом. задействане - знаете кога) имаме 4х4...
                                Сега идва ред на моята идея (или по-скоро е мисловен процес) в посока - допълнително електромагнитно задвижване на буталото. Първоначално си го представях като задействането на съединителя (пред ск. кут.) - вилка (лост) + електромагнит, ама нещо не мога да си представя как това бутало бута - къде му е челния лагер (аксиален), та да затъкна там вилката... За тази вилка, ще трябва да се изфабрикува закрепване и излизане от външния корпус (което пък е свързано с херметизиране) и всичко това трябва да е прецезирано като ход на буталото и сила на натиск... Колкото повече го мисля - толкова повече пречки намирам...
                                От мен толкова за днес.
                                Сещате се че имам още нещо наум - но нека да узрее и ще го споделя...

                                Поздрави!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X