Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA CR-V с копченце за задния диф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

    Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
    Мисля ,че това което може да прави crv ми е напълно достатъчно - другото е тежък офроуд ! Клипа говори достатъчно , на мене само ми липсва едно лостче за бавни !

    http://youtu.be/tGNOi8TLfCo
    Ами аз от тези видео материали се запалих по ЦРВ щото съм си фен на Хонда.
    Друга ми беше питанката??? Ама явно не си прочел!
    Въображението е по важно от знанието!

    Коментар


    • #32
      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

      Стана ми интересно, та реших да порасъждавам на глас.
      Ако решим че побългаряването в крайна сметка не е скъп процес с противоречиви резултати, можем да опитаме. Може да се получи ефекта с предаването на въртящ момент към задните колела, ако сложим по-големи заедни гуми. Така "задната" помпа ще прави по-малко обороти, и механизъма ще се лъже че боксува, което веднага ще има придава сила. какво обаче ще се случи в действителност, не се знае, може да се стигне до прибоксуване в движение.
      Какво обаче ще реши помпата ако сложим по-малки задни гуми, идея си нямам - освен да се случпи механиката..

      Коментар


      • #33
        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

        И аз си го мислих това за различния размер гуми. Но в менюала ИЗРИЧНО пише, че НЕ Е НАПРАВЕНО да работи постоянно, а ако намериш как да го накараш ЩЕ ГО ПОВРЕДИШ.
        Тия дни по един много каменист път пак си мечтах за бавните :Д

        Коментар


        • #34
          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

          едно нещо е сигурно и то е че работи чувам го всеки път когато предните колелета буксуват.[/QUOTE]


          и аз мисля че не трябва да се чува нищо както казва колегата по горе

          Коментар


          • #35
            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

            Но за зацепването на 4*4 постоянно имам една (може да се каже тъпичка ) идея която трябва да се ползва само в големите снегове и при заледени дни

            Ако се поставят гуми с по малък диаметър ( вместо 205*70*15 - -205*60или65*15) по този начин предните колела ще се въртят по бързо от задните и би трябвало да се зацепи и задното предаване. При постоянна снежна настилка или лед маслените съединители спокойно ще успяват да компенсират постоянното напрежение в раздатката и МОЖЕ би няма да има значителни поражения за раздатката и маслените съед.
            Неудобството е ,че трябва да имате 2-бр гуми с джанти подходящия ПО-МАЛЪК размер и да се монтират при бедствени условия и демонтират след сравнително почистените пътища. ( не говоря да се носят в багажника и да сменяте гуми като луди през 5км.) Примерно в градски условия 2-3дена докато пътищата станат по проходими.
            Имал съм джипка с механично превключване на избрания от вас мост и винаги при голям сняг и лед се кара на 4*4 , а не ако случайно закъсам.
            Това е от мен с шантавичката ми идея (ВСЕ Е НЕЩО) отколкото до сега НИЩО.
            Ако някой пробва идеята да пише ,ама трябва да има гуми,че джанти,.....

            Коментар


            • #36
              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

              Като ви се кара джип, що не си купихте джипове? Според мен всякакви подобни тарикатлъци ще бъдат наказани подобаващо при следващото посещение в сервиза.
              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
              Неизвестен мъдрец

              Коментар


              • #37
                От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                Първоначално публикуван от autogad Преглед на мнение
                Но за зацепването на 4*4 постоянно имам една (може да се каже тъпичка ) идея която трябва да се ползва само в големите снегове и при заледени дни
                Е точно при условията които описваш хондата се държи много добре, с хубави зимни гуми на такъв път изобщо не чувствам нужда от друга кола. Проблемите и идват на кални очастъци и особенно на пясък но и в двата случая този метод ми се вижда доста неприложим.

                Коментар


                • #38
                  От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                  Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                  Като ви се кара джип, що не си купихте джипове? Според мен всякакви подобни тарикатлъци ще бъдат наказани подобаващо при следващото посещение в сервиза.
                  Аз си мислех да го напиша същото.
                  Има ли желание-има и начин!

                  Коментар


                  • #39
                    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                    За тези, които не са чели първа страница на тази тема повтарям:

                    Зацепването никога не е 100% -> винаги има приплъзване на много дисковия съединител -> триене със съответното загравяне -> първи път сработва термо вентила -> втори път сработва термовентила -> трети път сработва термовентила -> четвърти път задния диф става като на каручка.

                    По-елементарно от това не мога да го обясня.
                    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                    Коментар


                    • #40
                      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                      За тези, които не са чели първа страница на тази тема повтарям:

                      Зацепването никога не е 100% -> винаги има приплъзване на много дисковия съединител -> триене със съответното загравяне -> първи път сработва термо вентила -> втори път сработва термовентила -> трети път сработва термовентила -> четвърти път задния диф става като на каручка.

                      По-елементарно от това не мога да го обясня.
                      Като искат да пробват и ще се обедят, че си прав.
                      GSM 0877 08 99 19
                      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                      Коментар


                      • #41
                        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                        Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                        Като ви се кара джип, що не си купихте джипове? Според мен всякакви подобни тарикатлъци ще бъдат наказани подобаващо при следващото посещение в сервиза.

                        Иииииии що си такъв бе, остави ни да помечтаем, наясно сме че тая работа няма да стане , а и не е нужна, ама ей така да си чоплим мозъците за забъвление пък може и да родим нещо полезно, което може и да не е по темата
                        -------Honda CR-V 128к.с.--------
                        "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                        Коментар


                        • #42
                          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                          Силно се съмнявам (да не кажа, че хич не вярвам), че ще излезе нещо полезно от тия експерименти, за това....
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                            Здравейте,
                            Аз съм отскоро във форума, но досега само четях. Търся си SUV CRV или RAV4, като клоня към CRV-то. Вчера си харесах едно CRV 2-ра генерация, но като го подкарахме започна да издава много смущаващи звуци от задния диференциял. Звука се издава при пълен ляв или десен завой. Не е скърцащ, както го описват във форума при несъответстващо масло. Звука е тък, тък, тък... Като зацепващи се зъбни колела с прави зъби. И колата започва да спира... Един приятел каза че това е разбито каре... Какво ще кажете, дали ще се оправи ако се смени маслото в диференциала? Или е нещо по-сериозно и да бягам далече. Колата е италианка с "фабрична" газова уредба.
                            Някой много добре беше обяснил как се зацепва задното движение на CRV-то, ама сега не мога да го намеря. Търся подобно описание и за RAV4.
                            Благодаря предварително.

                            Коментар


                            • #44
                              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                              Първоначално публикуван от Valeri56 Преглед на мнение
                              Здравейте,
                              Аз съм отскоро във форума, но досега само четях. Търся си SUV CRV или RAV4, като клоня към CRV-то. Вчера си харесах едно CRV 2-ра генерация, но като го подкарахме започна да издава много смущаващи звуци от задния диференциял. Звука се издава при пълен ляв или десен завой. Не е скърцащ, както го описват във форума при несъответстващо масло. Звука е тък, тък, тък... Като зацепващи се зъбни колела с прави зъби. И колата започва да спира... Един приятел каза че това е разбито каре... Какво ще кажете, дали ще се оправи ако се смени маслото в диференциала? Или е нещо по-сериозно и да бягам далече. Колата е италианка с "фабрична" газова уредба.
                              Някой много добре беше обяснил как се зацепва задното движение на CRV-то, ама сега не мога да го намеря. Търся подобно описание и за RAV4.
                              Благодаря предварително.
                              ЦРВ има две слаби места (само две)
                              1- заден диф в повечето случаи се оправя с смяна на масло (само от хонда ) маслото за дифа не търпи компромиси, от сервиз ХОНДА за диф.
                              2- предни ВЪТРЕШНИ карета ( външните много рядко се разбиват в случай на скъсан маншон)
                              щом има газ от Италия има и доста километра (мое мнение без да съм я виждал)

                              маслото е около 40лв. за 1л. около1,2л събира
                              полуска на старо ще намериш лесно, а нова е около 600лв

                              Коментар


                              • #45
                                Здравейте и от мен и за МНОГО ГОДИНИ!

                                Изчетох внимателно темата и аз като нов притежател на CR V (2000г.) все още се блазня от идеята за повишаване на проходимостта...
                                Разбира си зад заглавието "копченце за ..." може да се касае за всякакъв вид ъпгрейд към повишаване на проходимостта.
                                Да - колата наистина е "нежен" "не-off-road" и "пикник" автомобил... Да ме извиняват коравите джипаджии - това е тема за нас ХОНДАДЖИИТЕ - нали така? Затова - щом търсиме ъпгрейд - така сме си решили! Аз съм любител на марката - друг по-качествен автомобил (до 60 000лв.) не съм карал - затова на ХОНДА съм се спрял когато ми затрябва по-голяма кола... Моля информацията, която ще дам по-долу да НЕ СЕ ЧЕТЕ от хора, който ще зацапват темата с отрицания и тежки мнения КАК ЕДНА РАБОТА НЕ МОЖЕ ДА СТАНЕ! (няколко такива майстори съм уволнил...)
                                Мене, нас ни интересува как МОЖЕ да стане, затова - моля изчетете това:

                                http://www.phantomgrip.com
                                http://www.phantomgrip.com/order?pag...category_id=18

                                Става въпрос за кит за вграждане на LSD, който не изисква "копче", а работи чисто механично. Изчетете внимателно сайта, защото и аз не разбрах (писах им но още не съм получил отговор) - следното - кита е само за FWD - имат предвид само за предния диф. ли?
                                Кита представлява 2 метални плочки с точен размер за нашия диф., който се отблъскват една - друга с пружини и така трият по зъбчатките на полуоските, държейки ги заедно. Така се осъществява предаване на еднакъв въртящ момент (до 100% при кораво форсиране). Предлагат и пружини за ъпгрейд (явно по-силни). Дава се доживотна гаранция и т.н. "бла-бла", както и невероятни отзиви...
                                Практически се модифицира диференцияла в диф. с LSD, което е най-важното при боксуване. Аз мисля че предния диф. задължително трябва да има ограничено приплъзване, защото както знаете - на практика колата е с предно предаване.

                                МОЛЯ ЗА МНЕНИЕ ХОРА, КОИТО ИМАТ ЛИЧЕН ОПИТ С ПРОДУКТА, ИЛИ СА ИЗЧЕЛИ ВНИМАТЕЛНО САЙТА, СЪЩО ТАКА ИМАТ ОПИТ С ДИФЕРЕНЦИАЛИ.
                                ТЪРСЯ САМО ОТГОВОРИ В ПОСОКА КАК ДА СТАНЕ РАБОТАТА! МОЛЯ ДРУГИТЕ ДА СИ КАРАТ ИСТИНСКИТЕ ДЖИПОВЕ.

                                БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО!
                                Поздрави от Бургас!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X