От: HONDA CR-V с копченце за задния диф
Колега аз карам 2 генерация и има една система VSA която изпълнява тази функция.Когато тръгваме на лед или караме в завой приплъзне някое от предните колела посредством ABS се ползва спирачно съпротивление което прехвърля част от въртящия момент на другото колело и колата тръгва.По принцип когато някое от предните колела или и двете направи повече от 3-5 оборота сработва задния диференциал и помага за потегляне.Когато сработи съединителя от зад се осеща едно леко побутване(все едно 2-3 души тръгват да помагат с бутане)и колата тръгва стига да има къде за зацепят задните колела(все пак е отворен диференциал).
Колега аз карам 2 генерация и има една система VSA която изпълнява тази функция.Когато тръгваме на лед или караме в завой приплъзне някое от предните колела посредством ABS се ползва спирачно съпротивление което прехвърля част от въртящия момент на другото колело и колата тръгва.По принцип когато някое от предните колела или и двете направи повече от 3-5 оборота сработва задния диференциал и помага за потегляне.Когато сработи съединителя от зад се осеща едно леко побутване(все едно 2-3 души тръгват да помагат с бутане)и колата тръгва стига да има къде за зацепят задните колела(все пак е отворен диференциал).
Коментар