Обява

Свий
Няма добавени обяви.

HONDA CR-V с копченце за задния диф

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

    Първоначално публикуван от gagokp Преглед на мнение
    Здр. отново!

    За Риван - спрял си - включваш пръва и тръгваш - въртящият момент отива към предния мост - колата тръгва - задните колела се търкалят безучастно. Акъл (въртящ монент) им дава многодисков маслен съединител, който се помещава в един корпус с задния диф., а съединителя се командва от разликата в налягането между две помпи (които са в същия корпус, но едната се върти с оборотите на кардана, а втората - респективно от задния мост).
    Какво ще стане ако едно предно колело няма сцепление? Включваш първа и пускаш съединителя. От ск. кутия ще се "раздаде" въртящ момент към предния диф. и посредством кардан към задния диф. Предното колело без сцепление ще си открадне врътящия момент щедро раздаден от отворения диф., колата няма да тръгне. Кардана ще завърти своята помпа, тя ще изпрати налягане към многодисковия съедител, той ще зацепи и ще изпрати някакъв процент въртящ момент назад. Ако си на твърдо със задните гуми обаче И С ДВЕТЕ ще тръгнеш. Не си мисли че предния мост ще ти помага - отвореният диф. - ти е изпратил всичко към най-лесното място - колелото без съпротивление - това, което е на леда. Така че се бъркаш като сумираш, че с три колела "хапеш асвалта" - само задния мост ще бута ако не си ограничил преден диф.
    Какво ще стане обаче ако имаш ограничен преден диф.? Да се уточним - това не е 100% блокировка - а ограничено преплъзване, т.е. ще има пробуксуване, но не безкрайно - част от въртящият момент ще се предаде и на твърдо захапалото колело. Кардана също ще получи оборот от раздатката и ще бъде отчетена разлика в оборотите от "дуал пъмп систем-а", при което няма да се "загуби" така желаната помощ от задния мост. О'к?

    Така че всички ние - притяжатели на CR V ще сме на светлинни години напред ако можем да командваме поне предния диф.
    Това може да стане както с кит (но читав) така и по електронен път (който при ген.1 и 2 не е монтиран заводски).

    Ако открития от мен кит не е читав или дори опасен за саморазглобяване, дайте да помислим за електронното имитиране на блокировка. Заводски всеки има АВС, знае ли някой може ли да се присъди към управлението и тази система от ген. 3, тя в отделен корпус ли е? Може ли да се включи (едва ли не да се бодне към компа на АВС-а... ) Или няма кой да е разглобявал 3 ген. СРВ?
    Тука е необходимо да се накара АВС-а да "поеме контрол" - да включи принудително спирачка, което ще затрудни въртящото се безсмислено колело и да излъже отворения диф. да прехвърли оборот към здраво зацепилото колело.

    Поздрави!
    Браво приятел ето това е най смисленият отговор на моят въпрос. Само дето моето cr-v няма abs!!!
    И все пак благодяря.
    Въображението е по важно от знанието!

    Коментар


    • #62
      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

      Първоначално публикуван от gagokp Преглед на мнение
      Здр. отново!
      ...
      Така че всички ние - притяжатели на CR V ще сме на светлинни години напред ако можем да командваме поне предния диф.
      Това може да стане както с кит (но читав) така и по електронен път (който при ген.1 и 2 не е монтиран заводски).

      Ако открития от мен кит не е читав или дори опасен за саморазглобяване, дайте да помислим за електронното имитиране на блокировка. Заводски всеки има АВС, знае ли някой може ли да се присъди към управлението и тази система от ген. 3, тя в отделен корпус ли е? Може ли да се включи (едва ли не да се бодне към компа на АВС-а... ) Или няма кой да е разглобявал 3 ген. СРВ?
      Тука е необходимо да се накара АВС-а да "поеме контрол" - да включи принудително спирачка, което ще затрудни въртящото се безсмислено колело и да излъже отворения диф. да прехвърли оборот към здраво зацепилото колело.

      Поздрави!
      Системата VSA/TCS се появява във 2-ра генерация. Има бутон за изключване на VSA. Нямам представа дали TCS остава включен, като изключиш VSA?!

      От форума на колегите от братска Канада :

      http://www.crvownersclub.com/forums/...8-vsa-off.html

      Интересното започва в пост N6.
      Доколкото разбрах от темата, VSA по-скоро вреди при буксуване, и е по-добре да е изключена при офроуд изцепки и сняг.

      В същият пост има една идейка, как да си направим LSD на CRV 1-ва ген., което няма TCS и ABS. Така нареченото от тях “left foot braking”, или просто казано, когато едното предно колело забоксува, натискаш лекичко спирачката с левия крак, докато с десния продължаваш да натискаш газта. Така буксуващото колело се забавя, и дифа прехвърла въртящ момент към небуксуващото колело, и воала - CRW-то продължава напред!
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
      Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
      Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

      Коментар


      • #63
        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

        Първоначално публикуван от krasi-mir Преглед на мнение
        Системата VSA/TCS се появява във 2-ра генерация. Има бутон за изключване на VSA. Нямам представа дали TCS остава включен, като изключиш VSA?!

        От форума на колегите от братска Канада :

        http://www.crvownersclub.com/forums/...8-vsa-off.html

        Интересното започва в пост N6.
        Доколкото разбрах от темата, VSA по-скоро вреди при буксуване, и е по-добре да е изключена при офроуд изцепки и сняг.

        В същият пост има една идейка, как да си направим LSD на CRV 1-ва ген., което няма TCS и ABS. Така нареченото от тях “left foot braking”, или просто казано, когато едното предно колело забоксува, натискаш лекичко спирачката с левия крак, докато с десния продължаваш да натискаш газта. Така буксуващото колело се забавя, и дифа прехвърла въртящ момент към небуксуващото колело, и воала - CRW-то продължава напред!
        Братята канадци са много прави,но са пропуснали да кажат,че и ръчната спирачка се дърпа на два зъба,да забавя съвсем леко и така,ако хавтомобила е попаднал с двете странични колела на лед,а другите на твърдо-пак излиза-изпробвано!
        п.п.последното особенно помага и ако спускате по хлъзгав наклон!
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #64
          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

          Здравейте!

          Вярно е това с ръчната спирачка. По-старите шофьори, тези дето караха през социализма лади и москвичи" го знаят номера с ръчната спирачка (тогава всъщност нямаше автомобил с предно предаване). Ръчната спирачка може да се прилага там където има задно предаване - т.е. и на нашите коли - но: ръчната ще спре равномерно и двете колела - значи трябва (както е писал Красимир) да се дръпне частично (сега на кого на кой зъб хваща ръчната е индивидуално), но по-важното е че много слабо - няма да има ефект, много дръпната - пак...
          Затова отворих дума за използване на АВС-а - той работ на инпулси, които позволяват за части от сек. колелото да превърти и се получава макс. ефект...
          Благодаря на колегата Красимир, който подсказа че на 2-ра ген. има някакви системи. Ще изтегля "менюал" за този модел за да се запозная как работят и какво представляват (трябва да си открадна малко от съня...). Ако някой е запознат - нека каже - така ще спестим време...

          Благодаря предварително!

          Поздрави на всички фенове на CR V!

          Коментар


          • #65
            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

            Като гледам маи е наи добре другия път да си купя 3 та генерациа няма да се налага да и слагам нищо , а и гледайки тоя клип съвсем съм с две ръце за нея http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68 Кои сега е номер 1
            ама и БМВ си го бива направо ластик си направи на наклона http://www.youtube.com/watch?v=96aQ-...feature=fvwrel
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

            Коментар


            • #66
              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

              [QUOTE=zero;1741423]Като гледам маи е наи добре другия път да си купя 3 та генерациа няма да се налага да и слагам нищо , а и гледайки тоя клип съвсем съм с две ръце за нея http://www.youtube.com/watch?v=FJZxVefta68 Кои сега е номер 1 .
              Абе ще га питам третата генерация,ако има малко по големи дупки и коловози,тогава ще видим кой ще лази по корем и кой ще е № 1
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #67
                От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                Първоначално публикуван от zero Преглед на мнение
                ... ама и БМВ си го бива направо ластик си направи на наклона http://www.youtube.com/watch?v=96aQ-...feature=fvwrel
                Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
                Абе ще га питам третата генерация,ако има малко по големи дупки и коловози,тогава ще видим кой ще лази по корем и кой ще е № 1
                Така си е колега pavle. Ето BMW X6 в реални условия
                Иначе тия рекламни клипчета са голяма работа



                Последно редактирано от tihony; 20-01-12, 13:12.
                HONDA CR-V RD1 126 hp Auto JDM
                Mitsubishi Pajero 2.5 intercooler turbo EX

                Коментар


                • #68
                  От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                  Колега помпата в задния диференциал е в предната половина там.Също и набора от пластини на съединителя.Диференциала като сработи предава до 30% от двигателната сила на предните колела тоест 70:30 е съотношението.Когато предните колела направят от 3 до 5 оборота едното или двете сработва помпата в дифа и събира набора от пластини и той сработва до зацепването на предните колела.Помпата е зацепена от две места.Едното е към кардана а другото към пеньона и короната.Приема команда и от двете места.Разликата във ъгловата скорост на кардана и зъбния пеньон я контролира.Помпата има съчмен клапан за контрол на налягането.При покой на предните колела и движение на задните пак сработва помпата.На годишните прегледи на валяка.

                  Коментар


                  • #69
                    От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Всичко може.Стига да има кой да го плати,но това е друга тема......
                    Их, че си лош беее..... Що не му каза на чорбаджи gagokp, дето уволнява наред, че въпросната х..ня е от супер-по дупер? Я гле'й к'ви реклами са и наблъскали.... Само дето има малко уловка:
                    The Phantom Grip is extremely strong and durable and comes with a Lifetime Warranty against manufacturer defects.
                    А колкото до мечтите относно вълшебните способности на ABS-a мисля, че отново са напразни. Ами ако и двете (или четирите) колела са на хлъзгаво (лед, да речем), тогава к'во пра'им?
                    П.П. Като помислих в насока КАК ДА СТАНЕ РАБОТАТА
                    Първоначално публикуван от gagokp Преглед на мнение
                    ......ТЪРСЯ САМО ОТГОВОРИ В ПОСОКА КАК ДА СТАНЕ РАБОТАТА! .....
                    , ИЗМИСЛИХ НЕЩО!!!! ЗАВАРИ СИ КАСЕТАТА И ЩЕ ПОЛУЧИШ 100% БЛОКАЖ!
                    (Добре, че не ми е шеф, че ще си умра от глад, ама какво да правя, като не си падам по умници, дето искат от пръдня боя да стане)

                    ,
                    Последно редактирано от kuzdov; 21-01-12, 01:25.
                    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                    Неизвестен мъдрец

                    Коментар


                    • #70
                      От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                      Интересно и аз преди години питах в хонда форума дали е възможно да се направи "копче".
                      Оказа се,че има заводски произведени такива CRV -та. Но са голяма рядкост и са се продавали само на японския пазар. Даже като си търсех за мене кола ми попадна в немското мобиле един такъв екземпляр. Беше със значително по-висока цена от събратята му и имаше копче на скоростния лост.
                      Един от колегите се хвалеше,че си купил такова CRV първа генерация.

                      Коментар


                      • #71
                        От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                        Малко аматьорски въпрос,но тези дни се наложи да се катеря по стръмен път с пресен сняг и си мислех за идеята с по-малките предни гуми,та дали би могло просто преди изкачване да се спаднат малко предните гуми и след изкачването да се напомпат отново............предполагам,че всички си имат компресорчета по колите.......

                        Коментар


                        • #72
                          От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                          Вариантът е с външна помпа, но за целта трябва да се разглоби и да се прецени къде да се пробие отвор и завие щуцер.
                          По въпроса с окантарването, разделете си ръчната.
                          Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                          Коментар


                          • #73
                            От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                            Първоначално публикуван от cr-v 1 Преглед на мнение
                            Малко аматьорски въпрос,но тези дни се наложи да се катеря по стръмен път с пресен сняг и си мислех за идеята с по-малките предни гуми,та дали би могло просто преди изкачване да се спаднат малко предните гуми и след изкачването да се напомпат отново............предполагам,че всички си имат компресорчета по колите.......
                            Това ако караш някакъв планински маршрут, ще е егати маитапа, 10мин караш, 5 минути спускаш гуми, 10 мин караш, 10 мин помпиш гуми

                            Коментар


                            • #74
                              От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                              Първоначално публикуван от Niki 76 Преглед на мнение
                              ...По въпроса с окантарването, разделете си ръчната.
                              Пробвал ли си?Щото това работи само на теория.За практиката има блокажи...
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар


                              • #75
                                От: HONDA CR-V с копченце за задния диф

                                Имам го на Витарата. Очаквах повече..., но работи (на не много кален терен успява да те извади от кантар)...
                                За тяхната машина блокажа отпада като вариант
                                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X