Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

    Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
    Не съвсем има чувството ,че все едно нещо колата почва да придръпва нещо !?? Не усещам такова клякане !

    Задните гуми са ми кофти възможно ли е да е от това !?
    За съжаление мнението ми е противно на Силверфох-Да възможно е и правилно си усетил и разбрал-макар,че на асфалт е по трудно но не е невъзможно в зависимост от наклона-виждах го на моята няколко пъти чиста физика-като катериш на предните гуми действат две сили една тангенциална напред и една перпендикулярна надоло към стъпващата равнина,тази която зацепва колелото-колкото е по голям наклона толкова тази перпендикулярна сила отслабва и натиска на колелото към асвалта намалява и то частично превърта и точно тогава започват да бутат задните-получава се при износени гуми,при стари гуми,при гуми с нестандартен размер,при голям наклон,при лош асфалт,гладък излъскан,при прекалено напомпени гуми-Да ,превърта и включва задното за това нашия автомобил може да преодолее много по голям наклон от друг такъв само с предно-изпробвано от мене лично-л.а. нисана ми като стигна до някъде-на макадан и голям наклон някъде преди края на наклона предните колела започнаха да превъртат и като започна да се мята предницата наляво на дясно уплаших се.После със засилка на заден го качи-CR-V-то нямаше никакъв проблем,жена ми караше аз гледах-някъде по средата без да съм забелязъл да превъртат предните колела задните започнаха да мятат камъни и се качи.Така,че правилно усещаш-включва се казах ти защо!
    имах и Toyota Rav 4 2006g.
    Mitsubishi Lancer 2008g.
    Honda CR-V 1998г.
    Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

    Коментар


    • #32
      От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

      При него са износени задните гуми - не предните за да превъртат толкова лесно. А и всяко превъртане на гумите се усеща.
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #33
        От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

        Да задните гуми ми са кофти не предните ! Възможно ли е да съединител ?

        Коментар


        • #34
          От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

          Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
          Да задните гуми ми са кофти не предните ! Възможно ли е да съединител ?
          Съединител скоросна кутия двигател-категорично не-многодисков на заден диф-възможно е,но не вярвам.По скоро е едно от нещата които ти описах и защо караш с различни гуми,как се е получило задните да са ти по износени,би трябвало да е обратното?
          имах и Toyota Rav 4 2006g.
          Mitsubishi Lancer 2008g.
          Honda CR-V 1998г.
          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

          Коментар


          • #35
            От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

            Получило се е като ги е сложил износени.
            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

            Коментар


            • #36
              От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

              Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
              Получило се е като ги е сложил износени.
              Е,именно това не трябва да се допуска,вярно,че по време на криза може,ама да си правиш експерименти със сигурността при нашите перфектни пътища не Бива.Аз съм на мнение по добре да тропа нещо отколкото стари или втора употреба гуми.Май,че изместихме истинското съдържание на темата за начина за включване на задния диф,така ,че преставам.Успех на всички!
              имах и Toyota Rav 4 2006g.
              Mitsubishi Lancer 2008g.
              Honda CR-V 1998г.
              Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

              Коментар


              • #37
                От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                Иска да попитам при изкачване на много висок баир по асфалт има усещането ,че започва да прехвърля усилие на задните колела !? Възможно ли е ?
                Обобщавам, макар и със закъснение: При въпросната система двойното предаване се включва единствено ако е налице определено разминаване в скоростите на въртене, грубо казано, на предната и задната ос. По никакъв друг начин. Разлика в скоростите на въртене може да се получи 1: Ако има боксуващо колело(а) и 2: Ако си с различни по размер гуми. При теб, доколкото разбрах, случаят е такъв. Оправи си първо гумите, пък тогава ще го мислиме по-нататък, ако още има някакъв проблем.
                088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

                Коментар


                • #38
                  От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                  Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
                  Не съвсем има чувството ,че все едно нещо колата почва да придръпва нещо !?? Не усещам такова клякане !

                  Задните гуми са ми кофти възможно ли е да е от това !?
                  Здравейте,
                  Въпреки, че още не съм си купил ЦРВ ще споселя наученото от руските сайтове.
                  Задни гуми изтъркани, предни - добри значи има разлика в диаметрите а от там и в скоростта на въртене. Разликата е малка, но постоянна и довежда до вкл. на задния мост... Доколкото си спомням има някаква "мъртва" зона за вкл. при много малки разлики в честотата на въртене между преден и заден мост... Дори спаднала гума може да влияе на това!
                  Намерих и клипа. Там казват, че има различни гуми отпред и отзад и това е убийство.
                  http://www.youtube.com/watch?v=8fzNBzd67uY
                  Сега се замислям как ли се ЦРВ-то минава на валяците за проверка на спирачките при годишен преглед.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                    Здравейте колеги,от два месеца имам хонда црв 98г. имах прещракване в диференциала при ляв завой но при смяна на маслото шума изчезна, сега имам друг проблем на хлъзгав терен при рязко потегляне се чува някакво виене в диференциала някой имал ли е такъв проблем. Дали е износен многодисковия съединител и приплъзва?

                    Коментар


                    • #40
                      От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                      С какво масло го смени?
                      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                        Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                        С какво масло го смени?
                        С DPS-F от "бултрако"

                        Коментар


                        • #42
                          От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                          Пробвай това. Ако се оправи - добре. Ако не - карай така и не го мисли.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • #43
                            От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                            Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                            Пробвай това. Ако се оправи - добре. Ако не - карай така и не го мисли.
                            Мерси ще пробвам

                            Коментар


                            • #44
                              От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                              Здравейте,нов съм вав форума но на колегата мога да кажа че шума ще се оправи като покара малко с новото масло,аз имам 2 CR-Vта и едното ми изсвирваше като го взех но после се оправи

                              Коментар


                              • #45
                                От: Да доразвием тъпия въпрос за диференциала!

                                По-назад в темата видях няколко питания как трябва да се минава проверка на спирачките при ГТП но не видях отговор.Понеже скоро прекарвах МЛ-а на преглед,разбрах отговора и реших да го споделя.Няма никакви паразитни (свободно въртящи се) валове за задните колела.Просто завъртат единия вал напред а другия със същите обороти назад.Така към кардана излизат 0 оборота!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X