Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

    Аз за това казвам евентуално. При теб не е така. Аз на CRX-а имам втора резонаторна кутия на въздуховода. След плочката и гърмилката. Щом е преди плочката просто не е необходимо да се изолира.
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

    Коментар


    • #17
      От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

      Ясно. Благодаря!
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #18
        От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

        Първоначално публикуван от nikman Преглед на мнение
        ...Т.е.,като настъпиш рязко газта да има пречистен,готов въздух...
        Конкретно при хондите няма такава функция. Обемът на тази кутия е преди филтъра, тоест - запасът въздух не само не е пречистен, но и филтърната кутия просто не смуче въздух от там, а от въздухонаборника който си има отделен изход към филтърната кутия.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #19
          От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

          Значи, доколкото разбирам, премахването на тази кутия, ще доведе до:

          1. Риск от воден удар
          2. По-голяма мощност на двигателя и респективно по-голям разход.
          3. По-шумна работа на двигателя на моменти.

          Има ли някакви други ефекти? Ако е преди филтъра, то не би следвало да влизат частици в двигателя и да го скапят?
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #20
            От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

            Тъкмо ходих да гледам с фенерчето, и аз съм имал таквоз чудо. Ако не бяхте отворили темата нямаше и да го видя даже. За сега предназначението и е неизвестно за мен, но не мисля че липсата и ще предизвика воден удар или каквото и да било друго да проникне в двигателя. И за пречистен въздух няма да е щото е преди филтъра. И резонатор едва ли е защото резонатора е на самия филтър според мен.
            -------Honda CR-V 128к.с.--------
            "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

            Коментар


            • #21
              От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

              Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
              Значи, доколкото разбирам, премахването на тази кутия, ще доведе до:

              1. Риск от воден удар
              2. По-голяма мощност на двигателя и респективно по-голям разход.
              3. По-шумна работа на двигателя на моменти.

              Има ли някакви други ефекти? Ако е преди филтъра, то не би следвало да влизат частици в двигателя и да го скапят?
              Рискът от воден удар е почти несъществуващ ако я няма тая кутия. Водният удар идва понеже дупетата запушват другия всмукателен шлаух и правят този главен всмукателен.

              Схемата е : Филтърна кутия. От нея тръгва един тръбопровод към двигателя (филтриран въздух) и два тръбопровода от нефилтрираната част на кутията. От тези два - единият тръгва към главния всмукателен шлаух (при повечето хонди - излиза под капака на двигателя отпред), другият - към тази кутия, намираща се в бронята, под предното дясно колело.

              Хитреците със сивиците изрязват отвор в кутията, ако се прави като хората - слагат там конусен филтър, и заменят цялата останала част от магистралата с тръба до инжекциона. Помага, понеже се смуче въздух от възможно най-студеното място в двигателния отсек. НО, потопи ли се изцяло, и ако няма по тръбата байпасна клапа (читавите производители на спортни филтри ги продават) - при добро газене можеш да направиш воден удар.

              Друг вариант на Перник Тюнинг US за воден удар е ако оставиш кутията така (с изрязана в нея дупка), и запушиш главния тръбопровод към филтърната кутия (под капака на двигателя) за да смуче системата въздух само през оная кутия в бронята. Тогава пак можеш да постигнеш воден удар ако се постараеш.

              Но все пак говорим за сивици с ниски пружини, лазещи по земята жабчета. Това на плюнка да мине ще засмуче вода.

              При теб - ако системата продължава да си смуче въздух през оригиналния тръбопровод - няма как да засмучеш вода ако не го потопиш. Дори да се потопи долната кутия във водата, няма как да направи вакуум за да я вдигне до филтърната кутия (предвид че главния тръбопровод е отворен и смуче въздух през него).

              Тъй че за теб резултатите ще са единствено малко повече шум на определени обороти, и повечко боклук пристигащ до филтъра (но не и минаващ зад него).


              А кутията си се казва резонаторна кутия. Resonator Box или Air Box в англоговорящите форуми. Различно от Air Filter Box, което е кутията в която седи филтъра.
              Последно редактирано от Goblin; 25-10-10, 19:55.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #22
                От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                Ето какво открих в ръководството,
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Rezonator.jpg
Прегледи:1
Размер:27.2 КБ
ID:5221353
                изглежда съм сбъркал за това какво е: пише РЕЗОНАТОР
                Прикачени файлове
                -------Honda CR-V 128к.с.--------
                "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X