Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

    Чудих се какво заглавие да сложа на темата, тъй като искам да питам за част, която не знам каква е точно и как се казва. Та на Хонда ЦРВ първа генерация - 1998 година, между предната броня и преден десен калник има голям бял съд, може би 3-4 литра, който е свързан чрез тръба с кутията на въздушния филтър. Единственото, което влиза в този съд е именно тази тръба (фи 50-60 мм) осигуряваща връзка с въздушния филтър. Няма никаква електроника, никакви други отвори. Интуицията ми казва, че това вероятно е някакъв съд за вакум, ама не разбирам каква работа би вършил ... В същото време при мен е направо разбит тоя съд и ако е за вакум, то определено колата работи без него. Не съм го счупил аз, просто тръгнах да сменям предната броня с купешка, че старата е вече крайно надраскана и плаче за смяна и го видях това чудо. Търсих в документацията, ама не мога да я намеря тая част и каква евентуална й е функцията.

    Ако някой колега знае нещо повече по въпроса, би помогнал доста. Не пиша нарочно в подфорума на Хонда, че въпросът май е с доста повишена сложност ...
    Vitara 2.0 V6
    Honda CRV (Gen 1)
    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
    ВАЗ 2131

  • #2
    От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

    да не би да нещо като да събира водата от кутията

    Коментар


    • #3
      От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

      След десет минутно дзверенепо джипа, единствения такъв съд, който намерих в тази му част е разширителния съд за охладителната система и е вързан само и единствено за радиатора.

      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #4
        От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

        Silverfox, не можеш да го видиш тоя пластмасов съд, тъй като се намира между предната броня (зад нея) и преден десен калник. Снимал съм го и ще кача снимка по-късно днес, че кабелът за фотоапаратчето е в офиса. Значи, намира се на 8 часа спрямо червеното кръгче, което си направил на снимката. Друг вариант да се ориентираш е да проследиш тръбата, която излиза отдолу на кутията с въздушния филтър и завива наляво.
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #5
          От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

          След половин час ще питам баща ми като се прибере той има автосервиз и най-вероятно ще знае...

          Коментар


          • #6
            От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

            Знам какво е колеги
            това е съд във който се събират бензиновите пари от филтърната кутия
            пробвай да я смениш и мисля че малко ще ти падне разхода...

            Коментар


            • #7
              От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

              Това е резонаторен заглушител на филтърната кутия.

              Целта му е да погасява понякога силния шум от всмукването на въздуха в двигателя. 90% от хондите са с тази система. Пробиването на дупка с фи 5см в този резонатор е А и Б на пернишкия тюнинг в щатски вариант. В и Г бидейки нагледното научаване "Що е воден удар и има ли почва у нас", когато човек забрави за дупката и почне да гази.

              С две думи - не я пипай. Нищо няма да стане ако я махнеш и не забравяш че я няма, но и не вреди.

              Поправка: Да се чете "90% от хондите с B и D серия двитатели са с тази система".
              Последно редактирано от Goblin; 24-10-10, 18:56.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                Първоначално публикуван от Goblin
                Това е резонаторен заглушител на филтърната кутия.
                Е такава част не бях чувал досега. Мерси за инфото!
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • #9
                  От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                  Доста японци са оборудвани с такава резонаторна кутия.
                  GRAND CHEROKEE 4.7
                  Добромир Добрев
                  O898633718

                  Коментар


                  • #10
                    От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                    Такава резонаторна кутия имат почти всички двигатели с пълна инжекция и някои дизели.Къде по-малка,къде по-голяма.Освен за заглушаване на вибрациите на въздуха,които предизвикват шум,служи и като резервоар за въздух.Т.е.,като настъпиш рязко газта да има пречистен,готов въздух.При слагане на газова уредба,тази кутия обикновенно се изолира.Това за не-инжекционна газова.Такава кутия имам и на Витарата и на Фиата.Някой път кутията не е пластмасова,а метална,точно преди дросела.
                    Прикачени файлове
                    Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                    Коментар


                    • #11
                      От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                      Първоначално публикуван от Александър К Преглед на мнение
                      Знам какво е колеги
                      това е съд във който се събират бензиновите пари от филтърната кутия
                      пробвай да я смениш и мисля че малко ще ти падне разхода...
                      Кутията за бензиновите пари има и маркуч за вакуум от някой клапан, плюс маркуч за връзка с резервоара. Дали променя разхода - не съм сигурен, карам от 1 година без нея, не зъм забелязал разлика. Поначало е някакво екологично изикване, доколкото знам.

                      Останалото колегите са го казали вече. Само не знам защо наистина газаджийте имат навика да прекъсват връзката с тая кутия, но да не отклоняваме темата.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                        Аз съм с обикновена газова и не знам дали е изолирана. Ще трябва да проверявам. Някой може ли да каже ползите и вредите при това изолиране с газова?
                        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                          Аз съм с обикновена газова и не знам дали е изолирана. Ще трябва да проверявам. Някой може ли да каже ползите и вредите при това изолиране с газова?
                          Евентуално , кутията се намира след плочката , тогава в нея /в кутията/ се събира готова горивовъздушна смес. Тя от своя страна е силно избухлива. И ако гръмне ще е в пъти по-силно и пагубно. Втора причина е , че забавя реакцията на изпарителя на педала на газта. Демек по-бавно се образува подналягане /вакум/ и ...... така. Всичкото това е валидно само за стандартна газова с изпарител.
                          0888932647

                          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                          Коментар


                          • #14
                            От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                            Кутията зад броната може и да не е само заглушител, а и да отговаря за позаглаждането на някоя "дупка" по кривата на въртяшия момент на двигателя. На ферозата например е с точно такова предназначение, при това разликата, макар и не голяма, се усеща. Разбирай - с кутията я няма една лека досадна такава дупка във въртящия момент около 3000-3500 оборота.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Специфичен въпрос за странна част в Хонда ЦРВ първа генерация

                              Как така след плочката? Първо е кутията, после въздушния филтър и тогава е плочката. Моята плочка е със клапан да не връща детонациите обратно във въздушния филтър, ама дали има възможност да се събира гориво-въздушна смес ...
                              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X