Така са, или трябва като решиш да ги сменяш няколко дни преди тва да ги пръскаш с ВД, инак флекса.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT
Само такава бутилка ми предложиха. Изглежда само с такива работят. За масичката - ще покрия цялото дъно на багажника с пдч, а масичката ще се вози само при излети.
Аз пък вчера най сетне минах годишния технически преглед, че от Май месец карам на тръни, да не ме спрат КАТ. Момчетата провериха отдолу окачването и казаха че няма ядове, ама нещо тропа и явно ще трябва да сменям тампони на щангата. При спирачките я качиха на ролки и беше голям цирк. Предните колела на ролки, задните колела на валяците(които са дълбоки) и целия сервиз бута Хондата да тръгне, а тя кат костенурка на гръб, маха с крачета и не мърда
-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Миналата седмица си събрах кабел за настройване на газовия инжекцион .Излезе ми към 20 лв. общо. От днес вече си настройвам сам газовата система по мой вкус.
Кабелът го сглобих от 3 части - една платка - преобразовател на сигнала от ComPort към Rx и Tx каналите "http://www.sirius-pcb.com/index.php?...talog&show=358" (връзката към газовия инжекцион).Тъй като нямам ComPort на лаптопа се наложи да намеря и преходник от USB към ComPort "http://shop.vali.bg/product.php?ProductID=962" , а третата част е обикновен 4-жилен кабел с кабелна букса накрая като тази на газовия инжекцион на колата за да не свързвам всеки път висящи кабели поотделно към буксата(кабел с букса от ламбда сонда на Lancia пасна идеално)
Явно модераторите не са ми одобрили предния пост , за това ще се повторя по-накратко ... Използвах една платка която си поръчах по интернет - преход от ком порт към двата канала Rx и Tx, които са за комуникация с компютъра на газовата уредба. Понеже нямам ком порт на лаптопа си поръчах по интернет и преходник от ЮСБ към ком порт. Използвах и един кабел от ламбда сонда на Lancia защото буксата е точно тази, която търсех за свързване. Ако се интересувате от адреси и цени на преходниците, пишете на лични . Тук искам да уточня , че не правя реклама на никого , просто целта ми е да бъда полезен на тези, които се интересуват. На мен кабела ми излезе около 22 лева . Има и по евтин вариант с кабел от стар GSM , но за него не съм пробвал лично. Доколкото знам кабелът е универсален за газовите инжекциони , разликата е в буксата за свързване и подредбата на кабелите в нея.
Най-накрая ,намерих време и я качих на крик, да видя от къде ми идва това потропване отзад , от време на време?
На пръв поглед всичко е здраво,с изключение на две неща!
Първо-ламаринките на накладките ,които ги придържат в заден десен сп. апарат ,са доста омекнали и наи вероятно тропкането е от самите накладки които играят в самия апарат- ще се сменят!
Второ-на самия диференциал ,до задния му тампон който е на гредата, отстрани има някаква метална планка, с две уши и през тяхминава някаква 20см.-ва цилиндрична ,пласмасова пръбичка ,със фи около 2см.! Та тази тръбичка /била някакъв успокоител/ би трябвало да се държи от тампончета в ушите на планката,които при мен са скъсани и се крепи на някакви косъмчета, от гумата на едното тампонче !
Тази тръбичка, също потропва и е пред изпадане,та трябва да я сменя и нея!
Не мога да кача снимки, но ако някой е разбрал нещо от това което съм написал, и знае каква е тази тръбичка ,да каже каква е и за какво служи ,за да мога да я поръчам?
Разгледах схемите за нея и буквално името и е /DAMPER/ -ама какво означава?
Та днес имах пъти и минах през Юбико.
Въпросната тръбичка с планката била някаква противотежест или успокоител и струва 203 лв.!
От сервиза ми казаха ,че това нещо /DAMPER/ досега никой не го е поръчвал и сменял /защото е скъпо/ и те винаги са го премахвали,защото не било нищо важно!
Аз обаче реших да не го махам и го залепих с този здравия черен силикон и стана почти като фабрично!
Но това потропване отвреме на време още го има и монтьорите от сервиза казаха ,че най вероятно се дължи на заден десен спирачен апарат! Водачите на апарата имат някаъв луфт и като разклатихме леко самия апарат, се чуваше това потропване!
Другата седмица и без това ще сменявам маслото на двигателя, та ще разглобят и спирачния апарат да го почистат и да,набият грес на водачите и според тях щяло да се оправи! Поне така ми казаха ,че процедират при такув луфт и потропване, ама ще видим!
Коментар