Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рейнджър - свети чек енджин с 3 грешки и вдига разхода

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Подозирам, че много ще се забавлявате с мен в този форум, но все пак ще продължа с разказа, поне да знаят хората какво да не правят.
    Откачих акумулатора за 2 часа, обаче нещата не се оправят. Явно съм го прецакал много яко с въпросното "обучение". "Обучението" се прави или с уред за диагностика, или като окъсиш буксата TestEngine в диагностичния куплунг, който е под капака, към "земя" 5пъти в рамките на 5 секунди. Аз се пробвах да го направя поне 5 пъти и то не се получи, докато не сетих, че го правя при включен четец в obd конектора в купето. Или тогава се е прецакало или когато измъкнах четеца на работещ двигател.
    Сега при махнат четец ако успеч да запаля колата, когато е изключена от скорост стрелката на оборотомера си танцува безотговорно и когато я подкарам, стрелката за температурата отива в най-горно положение. Спирам, изключвам колата, слагам четеца и като запаля - никакъв проблем.
    Сигурно съм изгорил нещо. Сега ще я остава цяла нощ без батерия и утре-нов ден, нова простотия. Наздраве и благодаря на всички ви!

    Коментар


    • #17
      Сутрешен ъпдейт - вече не ще да запали, без четеца. Демек, имам втори имобилайзер ))))

      Коментар


      • #18
        Нещо се е изпържило.Например едно от затварящите съпротивление на КАН-а. Или нещото подобно. Вероятно е записана грешка, видима с читава диагностика.
        FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

        Коментар


        • #19
          Тъкмо се върнах от отпуск и почвам да чопля от утре.
          Ще попитам още нещо за дебитомера. Ако дебитомера е читав, а колата не гасне при изключването му, възможно ли е проблемът да е някъде другаде? Кабели или нещо друго?

          Коментар


          • #20
            Проблема с четеца го оправих. Оказа се, че ето тази планка на снимката, която носи някакъв датчик е само нанизана на болтовете, без да има сложени гайки и като се запали колата тя почва да се тресе и вибрира и се мести, като губи контакт с корпуса на двигателя. Горе, в левия ъгъл на снимката се вижда, че към тази планка има закачена една маса(там, където пише 9 на главата на болта). Най-вероятно компютъра, губейки това заземяване е ползвал това на четеца. Стегнах го за проба с една гайка и проблемът се реши.

            Коментар


            • #21
              Здравейте! Пускам малък ъпдейт на ситуацията. Проблемът с дебитомера се оказа не проблем с дебитомера, а с ЕГР-клапана. Интересното е, че го намерих сам и то случайно. Нали ви разправях как се чува едно свирене над 1800оборота, за което си мислих,ч е е от спукан маркуч. Един ден обаче дадох малко повече газ в една кал и свиренето се промени като звук от високо, към ниско. Вдигнах аз капака и усилено се чесох по главата двайсетина минути, докато по едно време усетих, че ужасно смърди на изгорели газове. Почнах да душа и забелязах, че ЕГР-клапана също не е стегнат с двете гайки към тръбата. Не само, че не е стегнат, ами гайките въобще ги няма (това е поредното нещо по колата, което не е закрепено и никой, включително и аз, не го е видял). Сложих му две гайки, стегнах ги и моментално свиренето изчезна,а извънградския ми разход на гориво падна от 11,6 на 10,5л/100км .
              Очевидно ще трябва да се мине много внимателно през всяка система, за да се провери дали е закрепена и работеща.
              От тук минавам на следващия проблем - някой знае ли къде са датчиците за външна и вътрешна температура на този модел автомобил? За външния пише на предната решетка, но там има един, който е прикачен към тръбата на климатика. За вътрешния нищо не намерих. Проблемът тук е, че след като загрее, в колата става много топло. Дори и да пусна вентилатор на студено, пак вкарва вътре леко затоплен въздух. Само климатика оправя работата. Имате ли някакви идеи по този въпрос?

              Коментар


              • #22
                Моля, ако някой има идея къде се намира датчикът за температурата на въздуха в купето, да ми даде насоки! На тази схема е показан някъде на стената към кабината, но не го намирам никъде. Този за външната температура, също.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X