Подозирам, че много ще се забавлявате с мен в този форум, но все пак ще продължа с разказа, поне да знаят хората какво да не правят.
Откачих акумулатора за 2 часа, обаче нещата не се оправят. Явно съм го прецакал много яко с въпросното "обучение". "Обучението" се прави или с уред за диагностика, или като окъсиш буксата TestEngine в диагностичния куплунг, който е под капака, към "земя" 5пъти в рамките на 5 секунди. Аз се пробвах да го направя поне 5 пъти и то не се получи, докато не сетих, че го правя при включен четец в obd конектора в купето. Или тогава се е прецакало или когато измъкнах четеца на работещ двигател.
Сега при махнат четец ако успеч да запаля колата, когато е изключена от скорост стрелката на оборотомера си танцува безотговорно и когато я подкарам, стрелката за температурата отива в най-горно положение. Спирам, изключвам колата, слагам четеца и като запаля - никакъв проблем.
Сигурно съм изгорил нещо. Сега ще я остава цяла нощ без батерия и утре-нов ден, нова простотия. Наздраве и благодаря на всички ви!
Откачих акумулатора за 2 часа, обаче нещата не се оправят. Явно съм го прецакал много яко с въпросното "обучение". "Обучението" се прави или с уред за диагностика, или като окъсиш буксата TestEngine в диагностичния куплунг, който е под капака, към "земя" 5пъти в рамките на 5 секунди. Аз се пробвах да го направя поне 5 пъти и то не се получи, докато не сетих, че го правя при включен четец в obd конектора в купето. Или тогава се е прецакало или когато измъкнах четеца на работещ двигател.
Сега при махнат четец ако успеч да запаля колата, когато е изключена от скорост стрелката на оборотомера си танцува безотговорно и когато я подкарам, стрелката за температурата отива в най-горно положение. Спирам, изключвам колата, слагам четеца и като запаля - никакъв проблем.
Сигурно съм изгорил нещо. Сега ще я остава цяла нощ без батерия и утре-нов ден, нова простотия. Наздраве и благодаря на всички ви!
Коментар