От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча
Още повече че стегнато поведение съвсем не значи лошо поведение.
Аз, при положение че карам друго всеки ден, след първия половин час каране вече спирам да я усещам като стегната, но това е първоначалното впечатление например като слезеш от друго - нормален лек автомобил или по-голям джип. Някак е по-малко плавна, двигателя е пъргав, но поведението е малко, как да кажа, скокливо. Особено добре се усеща като слезеш от возило с голям бензинов или дизелов двигател. Ферозата започва да върви малко под 3-те хиляди оборота, а истинската и сила идва около 4000. И това ако центровката е нагласена правилно. Ако обичаш да върви повече на ниски обороти и е настроена така, на високи след определено положение на газта започва да се подочуват детонации. Много е тънък момента с настройката на аванса, и не става на стенд. Трябва да си я настроиш както на теб ти харесва.
Точно това беше хавата с ферозата на Жоро Танев като си я купи. Така му и обясних да си я настрои. При него според думите му се случи същото. Не съм я опитвал след това, но той си е доволен от резултата.
Колкото до другото - витарата има очеизвадно по-добра аеродинамика, макар и нейната да не е на висота. Това също дава свойта дан, и в разход и в поведение на високи скорости. Има разликата в усещането дори като смених стария ми тънък волан с новия по-дебел. А ферозата има поне 3 вида волани, 2 вида седалки и няколко варианта на вътрешна комплектация. Едно е да седнеш в оголена като мойта (фабрично вътре няма пластмаси, няма плат по вратите и прочие подробности), и съвсем друго в тая на Жоро. Мойта се чувства някак по-тенекиена, например. А това отново е субективно усещане за всеки.
Първоначално публикуван от Scrapheap
Преглед на мнение
Аз, при положение че карам друго всеки ден, след първия половин час каране вече спирам да я усещам като стегната, но това е първоначалното впечатление например като слезеш от друго - нормален лек автомобил или по-голям джип. Някак е по-малко плавна, двигателя е пъргав, но поведението е малко, как да кажа, скокливо. Особено добре се усеща като слезеш от возило с голям бензинов или дизелов двигател. Ферозата започва да върви малко под 3-те хиляди оборота, а истинската и сила идва около 4000. И това ако центровката е нагласена правилно. Ако обичаш да върви повече на ниски обороти и е настроена така, на високи след определено положение на газта започва да се подочуват детонации. Много е тънък момента с настройката на аванса, и не става на стенд. Трябва да си я настроиш както на теб ти харесва.
Точно това беше хавата с ферозата на Жоро Танев като си я купи. Така му и обясних да си я настрои. При него според думите му се случи същото. Не съм я опитвал след това, но той си е доволен от резултата.
Колкото до другото - витарата има очеизвадно по-добра аеродинамика, макар и нейната да не е на висота. Това също дава свойта дан, и в разход и в поведение на високи скорости. Има разликата в усещането дори като смених стария ми тънък волан с новия по-дебел. А ферозата има поне 3 вида волани, 2 вида седалки и няколко варианта на вътрешна комплектация. Едно е да седнеш в оголена като мойта (фабрично вътре няма пластмаси, няма плат по вратите и прочие подробности), и съвсем друго в тая на Жоро. Мойта се чувства някак по-тенекиена, например. А това отново е субективно усещане за всеки.
Коментар