Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Класът наистина е само Фероза и Витара. Нива, ако и да е родоначалник и вдъхновител на породата дребни джипки (включвам и Самурай тук), самата тя не е джип, а паркетник - с всички произтичащи от това разлики.
    Нива родоначалник на Самурай? Хи-хи

    Прочети да се образоваш:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Jimny
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #62
      От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

      Ферозата не е толкова лоша, дори конкретната.
      Това, което не харесвам не е возията, защото е нормална за джип, особено с такива размери.
      Не харесвам това, че няма къде да си сложа кучето, че гори колкото доста по-голям 4х4, че няма силици и т.н.
      Витарата може да е в същия клас, но е на светлинни години по отношение на управляемост и комфорт.
      Уж са с приблизително еднаква мощност, но Витарката е доста по-динамична. Освен това при Ферозата 90км/ч са леко драматични, докато при Витарата не се усещат.
      В заводския си вид Витарата е по-близо до лека кола, но носи доста наджипване и по състезанията е убедителна.
      Фероза съм карал малко(няколко екземпляра), в сравнение с други марки и честно казано най-хубавото нещо в нея, ЗА МЕН е волтметъра на таблото. (търся си такъв за лодката)
      Иначе си е сериозна откъм проходимост джипка.

      А за Нивата, родоначалник на Самурая искрено ме развесели
      Приликата между тях е като между стол и електрически стол
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #63
        От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
        Жоре, общо взето, всеки си има право на мнение, така е. Яд ме е само, че в подфорума на Дайхатцу, изкараха Ферозата едва ли не най-голямата пръчка.
        Абе Саше .. що си го слагаш на сърце?!! Ти нали си на ясно, колко и какво може твойта Фероза? Аз съм. Ти нали си я харесваш? Аз много .. и си купих точно Фероза, защото ми харсва тази малка джипка, а не защото съм нямал пари за нещо по-голямо. Прави ли те щастлив? Щото мене много .. умирам от кеф като се кача в нея събота и хич не ми се слиза от нея в неделя. Отговорите на тези въпроси са важни за теб .. за мен .. пък и за всеки един, който кара Фероза или какъв и да е друг джип. Останалото са лични предпочитания на всеки един от нас.
        Ето Ники не му харесва, че няма място за кучето, а аз куче нямам и за мен това не е проблем, Возела твърдо .. ми хубаво ама аз обичам точно твърда возия. Уморявала от път .. ми за всеки е различно мен лично ама хич не ме уморява, а вече ходих до морето с нея. Не вдигала повече от 90 ... да да! Мойта дойде от Германия на собствен ход гонена с 120 по магистралите на Европа. Била фабрично недоизчислена?! Ами как тогава се тръкалят къде ли не на по 20 и кусур години? Мога да продължа с монолога си, но не мисля, че има смисъл от това. Нито ще убедя тези, които не харесват Ферозата нито пък очаквам да бъда разбран. Аз съм направил своя избор и съм хепи. Това е .....

        Ха със здраве!
        Последно редактирано от Жоро Танев; 10-03-11, 10:38. Причина: правопис
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #64
          От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Освен това при Ферозата 90км/ч са леко драматични...
          Искрено ме развесели. Явно си карал само кошници. Нямам друго обяснение. Моята си се кара съвсем нормално със 120. Даже с регенератите съм я пържил до толкова.

          И не всичките имат волтмер.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #65
            От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

            Точно така Жоре. Освен това за мошността много зависи от съответния екземпляр и от газовата. Аз нали имам на разположение две и разликата е огромна. Червенката съм я гонил със 120 и грижи не съм имал. Предишния собственик разправяше, че и 140 е вдигал и съм склонен да му вярвам.
            Оператор на италиански реактивен жребец

            Коментар


            • #66
              От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

              Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
              Точно така Жоре. Освен това за мошността много зависи от съответния екземпляр и от газовата. Аз нали имам на разположение две и разликата е огромна. Червенката съм я гонил със 120 и грижи не съм имал. Предишния собственик разправяше, че и 140 е вдигал и съм склонен да му вярвам.
              Поиграйте си с клапани, и особено центровка. Одъртяла фероза няма оптимално положение на центровката Отдавам го на уморени пружини по вакуумните или центробежния регулатор. Когато я нагласиш да върви оптимално на високи обороти и натоварване, спира да върви на ниски, и обратното. Съответно най-често се стига до компромисно средно положение, в което не върви оптимално нито на високи, нито на ниски обороти. Ако дадете едни пари да си купите чисто ново делко със все регулаторите, съм почти сигурен че ще тръгне както се полага. Поне при мен случая е такъв. На първия събор си я изрегулирах на поляната, и навръщане и подпалих спирачките от юркане.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #67
                От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                .. Моята си се кара съвсем нормално със 120...
                Ти си гледал температурата Майтап бе!
                Иначе сериозно - имам усещането, че ферозата "старее" по-бързо от аналозите си. Просто ми се струва доста напрегната машина.
                Не казвам че е лоша - напротив. Но ако трябва да избирам между Витара и Фероза - Витара.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #68
                  От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Иначе сериозно - имам усещането, че ферозата "старее" по-бързо от аналозите си. Просто ми се струва доста напрегната машина.
                  За напрегнатата - ако е субективното чувство за това - има нещо вярно, поне и според моите усещания. И това отново може за едни да е добре, за други - лошо. Има си своите проблеми, но те в никакъв случай не са повече, отколкото на други от класа, визирам витара например. Пълното щастие....

                  За стареенето не знам какво имаш в предвид. Моята е 89-ти набор. Нито е прекалено ръждясала, нито прекалено износена, нито с механични проблеми. Съединителя за сефте го смених аз. Другото е стандартното обслужване като я купиш. От тогава освен едни кюнци и ресори реално нищо друго не е пипано.

                  Просто ако ще ползваш возилото повече като кола - Витара, ако повече извън пътя и с повече товарене - Фероза. За състезателните сме си говорили и друг път - Витарата е в пъти по-масова джипка, и за на нея е много по-лесно да правиш модификации, дето да си ги купиш от магазина. Това и окачване, дифове, раздатка и т.н. Че и подходящи двигатели от други сузукита. Затова се и ползва в пъти по-масово. DAIHATSU по принцип от край време си се води по-скоро екзотика, еле пък сравнено с по-масова марка като Suzuki. Едно време масови бяха жигулите, после хлопелите, голфовете и прочие возила. Това не ги прави по-добри или лоши. Просто е много по-лесно да имаш кола, караща се масово. А и по-евтино впрочем, понякога доста.

                  ПП: По отношение на комфорт - да сравняваме торсиони + ресори с макферсон+пружини е някак неуместно. Отново всяко с предимствата и недостатъците си. И на мен ми е малко странно малка джипка с ресори (включая и самурая например), но това е била хавата като са ги правели. От друга страна няма да даяни така на експлоатацията, която и налага баща ми - товарене с дърва до козирката.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                    Пак казвам - опитът ми с Витара и Фероза е по-малък от този с други марки, но достатъчен за нЕкои впечатления. Не бих си взел нито едно от двете, но това е моето субективно мнение, с което не обвързвам никого. Просто жените казват, че размерът няма значение, стига да е голям
                    Струва ми се, обаче че убита Витара се реанимира по-лесно от убита Фероза, донякъде и заради това, че е доста по-разпространена.
                    Освен това Витарата е по-пригодна за ежедневна единствена кола, ходеща в гората уикенда.
                    Макферсоните при нея, като правило не създават проблеми. Торсионите при Ферозата (и при повечето SUVове) също са безавариен възел.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #70
                      От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                      Scrapheap, не знам на какво казваш "напрегната". Аз моята си я карам за всекидневна и си се държи като нормална кола. Сега ще видим с новите ресори как ще е. Повечето колеги, които си смениха ресорите сложиха усилени и там возията наистина стана доста твърда. На мен пък лично голяма джипка не ми върши никаква работа - в града паркирам по лесно с ферозката, в гората е доста маневрена , да се вреш между дървета и по тесни пътища.

                      По въпроса за динамиката, на синята сменихме мотора с 8 годишен от Аплаус, та е доста по-нов от на червената. Предполагам , че настройките на газовата и липсата на резонаторна кутия на входния колектор оказват влияние. Като се стопли ще се правят експерименти.
                      Оператор на италиански реактивен жребец

                      Коментар


                      • #71
                        От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                        Първоначално публикуван от Jr. Преглед на мнение
                        Scrapheap, не знам на какво казваш "напрегната". Аз моята си я карам за всекидневна и си се държи като нормална кола. Сега ще видим с новите ресори как ще е. Повечето колеги, които си смениха ресорите сложиха усилени и там возията наистина стана доста твърда. На мен пък лично голяма джипка не ми върши никаква работа - в града паркирам по лесно с ферозката, в гората е доста маневрена , да се вреш между дървета и по тесни пътища.

                        По въпроса за динамиката, на синята сменихме мотора с 8 годишен от Аплаус, та е доста по-нов от на червената. Предполагам , че настройките на газовата и липсата на резонаторна кутия на входния колектор оказват влияние. Като се стопли ще се правят експерименти.
                        Не е от резонаторната кутия. Тя се чувства леко едва около 3000 оборота, но разликата не е главовломна. Или е нещо от газовата, или е нещо от центровката.

                        Стегнатостта, поне според мен е друго. Не е свързано непременно с возията. По-скоро цялостно поведение. Един вид, за да върви, трябва да я сръчкаш и да не я жалиш. Бе не мога да го обясня. Вероятно си и свикнал и затова си мислиш за окачването. Просто си е специфично, неподлежащо на обяснение с думи прости.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Не е от резонаторната кутия. Тя се чувства леко едва около 3000 оборота, но разликата не е главовломна. Или е нещо от газовата, или е нещо от центровката.

                          Стегнатостта, поне според мен е друго. Не е свързано непременно с возията. По-скоро цялостно поведение. Един вид, за да върви, трябва да я сръчкаш и да не я жалиш. Бе не мога да го обясня. Вероятно си и свикнал и затова си мислиш за окачването. Просто си е специфично, неподлежащо на обяснение с думи прости.
                          Спарки ме е разбрал добре.
                          И моля - не се дръжте като ниваджии - не искам никой да се засяга
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #73
                            От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                            А за засягане и дума не може да става. Още повече, че винаги съм уважавал мнението ти.
                            Георги Танев (0+)
                            Land Rover Discovery 1 300 TDi
                            Land Rover Club Bulgaria
                            0887 930 238, 0878 797 768

                            Коментар


                            • #74
                              От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                              не се дръжте като ниваджии - не искам никой да се засяга
                              И аз това им разправям

                              Коментар


                              • #75
                                От: Аз съм вече сухопътна - продадох Мърляча

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                И аз това им разправям
                                Очаквам да разправяш на живо днес
                                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X