Гена,гледам,че май аватара не ти е актуален вече,та ребром по въпроса-кога ще ходим да правим хем малко тестове и на бронята и на лебедката,а може и нов аватар да ти спретнем ?
Гена,гледам,че май аватара не ти е актуален вече,та ребром по въпроса-кога ще ходим да правим хем малко тестове и на бронята и на лебедката,а може и нов аватар да ти спретнем ?
ще-ще, само да приключа ремонтно-строителния сезон и откривам кално-разходкаджийския. И без това работа по същетво няма... Ама не знам дали Крум ще му се идва с нас...
ще-ще, само да приключа ремонтно-строителния сезон и откривам кално-разходкаджийския. И без това работа по същетво няма... Ама не знам дали Крум ще му се идва с нас...
Ако Крум не ще, вземете мен бе
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Здравей колега,
можеш ли да споделиш промяната на "Джипче Роки" след монтажа на интеркулера, разход, ускорение, турболаг? Имам намерение и аз да насаждам един на "Bertone 2,4TD", тъй като ми се струва малко муден този двигател. Ужким има въртяш момент в ниските, а във високите все едно няма турбо.
Четох в BMW-форума че са много доволни от интервенцията, но там ползват за донор "525TDS".
Здравей колега,
можеш ли да споделиш промяната на "Джипче Роки" след монтажа на интеркулера, разход, ускорение, турболаг? Имам намерение и аз да насаждам един на "Bertone 2,4TD", тъй като ми се струва малко муден този двигател. Ужким има въртяш момент в ниските, а във високите все едно няма турбо.
Четох в BMW-форума че са много доволни от интервенцията, но там ползват за донор "525TDS".
Благодаря предварително.
Привет, колега!
Ще ми се да мога да ти отговоря еднозначно, че с кулера нещата се промениха драстично, а това наистина се случи, но не мога да ти кажа с точност, до каква степен е виновен кулера. Джипче Роки беше скопено яко като го взех от към количество гориво, а гайките за регулиране бяха като запечатани. Правихме му тестове на турбото, но всички заключения водеха до липса на достатъчно гориво. Реших да му монтираме все пак кулера и пак да мислим, но по време на монтажа, един як мъж (известен тука като Regulator) напъна по-отчаяно "запеклата" гайка за горивото на помпата, тя издаде звук, при който аз вече тръгвах да си търся нова помпа, но за щастие нищо не се скъса, дори напротив, нещата си застанаха на правилното място. В този момент, обаче, беше късно да правим проби без кулер, щото тръболяците бяха разбутани, та за това го монтирахме и ефекта с вървенето (като разлика от преди) беше смайващ! Та за това не мога да ти кажа какъв е приноса на кулера, какъв на по-големия приток на гориво или пък съвместно от двете.
Важното е, че сега ми харесва как върви, но не знам колко ти помагам с това!
Поздрави!
П.П. Виждам, че си от София! Ако решиш, заповядай на кафе и тест-драйв!
...Ама много ясно че ще дойда, само трябва да кажеш къде. Кафето (или бирата) от мен, така или иначе аз ще взимам акъл от теб. А може и господин "Regulator" да поизмъчи и мойта помпа , а аз така или иначе вече търся кулер от Паджеро или Галопер.
...Ама много ясно че ще дойда, само трябва да кажеш къде. Кафето (или бирата) от мен, така или иначе аз ще взимам акъл от теб. А може и господин "Regulator" да поизмъчи и мойта помпа , а аз така или иначе вече търся кулер от Паджеро или Галопер.
Погледни в раздел "Продавам". Имаше преди време два Пахероса на части. А за кафето- О889 2219 48
Здравей колега,
можеш ли да споделиш промяната на "Джипче Роки" след монтажа на интеркулера, разход, ускорение, турболаг? Имам намерение и аз да насаждам един на "Bertone 2,4TD", тъй като ми се струва малко муден този двигател. Ужким има въртяш момент в ниските, а във високите все едно няма турбо.
Четох в BMW-форума че са много доволни от интервенцията, но там ползват за донор "525TDS".
Благодаря предварително.
Муден си е да, но като има път съм набирал с него 150 км/ч. По байрите да не си зад мен обаче.
Колеги, да ви се оплача от Крум! Преди три дни му закарах Джипче Роки, за да смени седалките (щот болестта на Иван Горчев е заразна), да направим кутия (някаква) в багажника и, ако тръгне времето да е снежно, да смени гумите с новоокомплектованите ми АТ-та с витарови жанти! Значи закарах му това (вече сте го виждали):
Отивам днес и виждам това:
Съсипа Убавата визия. Тия гуми са кат Хаспиринчета! Това,дето требеше последно да се направи, от него почна! Мани друго, ми и цял ден трябваше да търпя майтапите му! Сега не знам уширителите на обратно ли да ги монтирам...
Е поне почна и седалките... Всичко е изгребано с лопатата:
Тука си придава вид на прецизен майстор и позира със слънчеви очила, тип Боно Вокс:
Тука ме караше да сядам за проба! Умишлено не я беше вързал, ама това друга тема:
Коментар