До: Сходимост при натегнати торсиони
Аз очаквах че си я вирнал зловещо! Ако ще я оставяш така,няма смисъл да обръщаш накрайниците.Мойта е 28см от ръба на джантата,и се държи добре.Ако обаче ще я вдигаш още,тогава ги направи с цанга.
За ъгъла на конуса не мога да ти помогна,не съм го мерил.
Относно това усукване,за което говорихме,се оказва,че при Фероза нетрябва да го има,защото отворите на централната щанга са в една линия.Което означава че имаш разбити болтове(на хебелите или вътрешните накрайници). Моята,при вдигната на крик предница,няма мърдане,а тогава ъгъла между накрайниците и щангата е доволно голям.Оправи проблема с болтовете,и тогава реглаж.И варианта с размяната на гумите го имай предвид,ако продължи да бяга и след реглажа.
Първоначално публикуван от sobax
Преглед на мнение
За ъгъла на конуса не мога да ти помогна,не съм го мерил.
Относно това усукване,за което говорихме,се оказва,че при Фероза нетрябва да го има,защото отворите на централната щанга са в една линия.Което означава че имаш разбити болтове(на хебелите или вътрешните накрайници). Моята,при вдигната на крик предница,няма мърдане,а тогава ъгъла между накрайниците и щангата е доволно голям.Оправи проблема с болтовете,и тогава реглаж.И варианта с размяната на гумите го имай предвид,ако продължи да бяга и след реглажа.
Коментар