Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сходимост при натегнати торсиони

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Сходимост при натегнати торсиони

    Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
    Както се вижда от втората снимка, ако накрайника е от горе ще застанат всички щанги в една линия.
    Бихте ли споделили до колко си ги вдигате?



    Аз очаквах че си я вирнал зловещо! Ако ще я оставяш така,няма смисъл да обръщаш накрайниците.Мойта е 28см от ръба на джантата,и се държи добре.Ако обаче ще я вдигаш още,тогава ги направи с цанга.
    За ъгъла на конуса не мога да ти помогна,не съм го мерил.
    Относно това усукване,за което говорихме,се оказва,че при Фероза нетрябва да го има,защото отворите на централната щанга са в една линия.Което означава че имаш разбити болтове(на хебелите или вътрешните накрайници). Моята,при вдигната на крик предница,няма мърдане,а тогава ъгъла между накрайниците и щангата е доволно голям.Оправи проблема с болтовете,и тогава реглаж.И варианта с размяната на гумите го имай предвид,ако продължи да бяга и след реглажа.
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #32
      До: Сходимост при натегнати торсиони

      Всички болтове по кормилната уретба са без никакъв луфт! Просто не са стегнати като на жигула! Движат се много леко и от там се получава това. Не съм вдигнал повече предницата защото и сега е по-висока от задницата, но скоро това ще се промени и проблема ще се задълбочи. Оставам с впечатлението, че проблема е недогледан и пренебрегнат от повечето ферозисти. Предполагам, че и така си вървят Ферозите, но аз смятам да се заема с отстраняването му.
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • #33
        До: Сходимост при натегнати торсиони

        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        Всички болтове по кормилната уретба са без никакъв луфт! Просто не са стегнати като на жигула! Движат се много леко и от там се получава това. Не съм вдигнал повече предницата защото и сега е по-висока от задницата, но скоро това ще се промени и проблема ще се задълбочи. Оставам с впечатлението, че проблема е недогледан и пренебрегнат от повечето ферозисти. Предполагам, че и така си вървят Ферозите, но аз смятам да се заема с отстраняването му.
        При наличието на още 3 возила, които карам постоянно, все ми се струва че бих забелязал. Няма такова нещо. Хем мойта вече се е поразхлопала отпред, а от това би трябвало да се държи още по-зле.

        Не съм сигурен че факта че предницата ти е по-висока от задницата би могъл да влиае на това, ама знае ли човек? Карал съм още 2 ферози - също не съм забелязал да дърпат на някъде.

        Опита ли да размениш/смениш гумите? Сигурен ли си че отляво и отдясно всичко е наред? Сигурен ли си че двете гуми са с еднакво тегло? Глдам са регенерати, а там понакога се плучават разминавания. Сигурен ли си че двете джанти са с еднаква ширина, щото на мойта резервната беше по-широка от останалите 4. А на един колега регенератите 2 по 2 бяха с различно тегло. Понякога са и с различни размери дори.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #34
          До: Сходимост при натегнати торсиони

          Щом си решил ,че е проблем това , че щангите не лежат в една равнина...
          Аз лично споделям мнението на Спарки , че проблема ти със сходимостта и дърпането не са от там.
          Според мен би имало донякъде смисъл , ако си решил да я навирваш много яко отпред. В този случай резултата пак би бил много спорен , щото и убиваш и без това малкия ход надолу , дори и да орежеш ограничителните тампони. А пък и в тоя случай отиваш на близки до критичните ъгли на работа на полуоските и каретата...
          Вероятно е в такъв случай да се наложи и да преместиш по един-два зъба на шлиците на торсионите , щото иначе се втвърдява доста...
          Абе... Де да знам. Ти си знаеш.
          Просто помислих малко на глас , гледайки снимката.
          Да не се разсърдиш
          Поздрави!

          ПП: Спарки ме подсети. Мойте гуми тежат две по 17 и две по 19 кила. По-леките са ми отпред , но го знаех предварително. Добре ще е да си ги премериш , щото ако има разлика , то е нормално да ти дърпа на една страна...
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #35
            До: Сходимост при натегнати торсиони

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Вероятно е в такъв случай да се наложи и да преместиш по един-два зъба на шлиците на торсионите , щото иначе се втвърдява доста...
            Местенето на шлиците по никакъв начин няма да повлиае на твърдостта. Помисли и сам ще разбереш защо.

            За да е хем мека, хем вирната, трябват по-тънки торсиони, но усукани повече. А втеърдяването в случая може да компенсира като сложи една лебедка отпред, например.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              До: Сходимост при натегнати торсиони

              Имах впредвид местене на шлици в задния край на торсиона...

              PS:Прав си м...му! Засрамих се!
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #37
                До: Сходимост при натегнати торсиони

                Тя си е твърда кола. Не съм си взел сапунерка с очакване да вози комфортно. Имам и една идея за задницата, но незнам дали това е темата за нея.
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар


                • #38
                  До: Сходимост при натегнати торсиони

                  Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                  Тя си е твърда кола. Не съм си взел сапунерка с очакване да вози комфортно. Имам и една идея за задницата, но незнам дали това е темата за нея.
                  Пиши в някоя от темите за ресори. Иначе си прав, друса табуретката. Еле па мойта ...
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Сходимост при натегнати торсиони

                    Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                    Имам и една идея за задницата, но незнам дали това е темата за нея.
                    Казвай де. Това си е твойта тема. Ако стане нужда, ще преместя мненията в нарочна нова тема. Няма проблем за това.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Сходимост при натегнати торсиони

                      Значи:
                      Тва вероятно някой вече го е мислил, едва ли откривам топлата вода. Също и нямам претенции, че съм изчел целия форум.
                      Мисля си и съм коментирал тук-таме за повдигане на задницата. В общи линии за повдигане има два начина (шпрингването го изключвам).
                      Първия начин е най-елементарния и бърз - с по-големи обици. Този вариант не се препоръчва много защото обиците стават много стърчащи и са подложени на много удари.
                      Втория е с преместване на моста под ресьора. Този вариант също не се препоръчва по ред причини. Прекалено много се вдига, жила, маркучи, ъгли, кардан, център на тежестта и т.н.
                      Какво ще стане, ако се комбинират двата метода?! Ако се премести моста под ресьора, а предната обица се скъси максимално мисля, че ще се получи оптимален вариант. Ще легна под табуретката да измеря какво точно ще стане, но да се стпои снега.
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Сходимост при натегнати торсиони

                        ...Да се скъси предната обица...
                        Ами , то отпред няма обица , колега. Предното ухо на ресора е закрепено в държач заварен за рамата , като оста е прекалено близо до самата рама , за да може да се модифицира. Но дори и да се изместят отворите по-близо до рамата , то едва ли ще се спечели повече от сантиметър.
                        Обицата отзад , и тя едва ли може да се скъси толкова , че да компенсира повдигане от около минимум 7-8 см.
                        И най-накрая: А какво става , когато все пак решиш да сменяш ресори? С колко още повдига дъгата на неуморен ресор?

                        Според мен, най-добре е да се сменят ресорите отзад с нови.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Сходимост при натегнати торсиони

                          Ето ти една снимка: Погледни...
                          Прикачени файлове
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Сходимост при натегнати торсиони

                            Ъгъла на конуса - ninja_1/Соти беше писал някъде колко е точно.
                            Ако занесеш шенкела и болта на стругар той ще си го измери. Трябва да се помисли дали само "цанга", или разпробиване на шенкела и набиване на конусна фтулка.
                            Това с местенето на ресьорите отгоре и скъсяването на обиците почти сигурно няма да стане. Има някакво минимално растояние за да работи тази "люлка". И да скъсиш малко, пак ще получиш лифт над 12 см., което е много.
                            Има вариант както е схемата на УАЗ (отстрани на рамата), ама трябва да се помисли.

                            Коментар


                            • #44
                              До: Сходимост при натегнати торсиони

                              То предна обеца няма.

                              На задната не са и проблем толкова ударите, колкото страничните усилия, които понасят тампоните поради по-дължите обеци, както и някои други неприятни явления при странични усилия.

                              А и за да вдигнеш задницата с 5см, трябва да удължиш обецата с 10. Твърде неефективен вариант според мен.

                              Просто си смени ресорите, и не се занимавай с глупости. Така или иначе предницата не можеш да вдигнеш с повече от 5-6 сантиметра над заводското. А лифт отзад с толкова си се постига съвсем безпроблемно само с нужните ресори.

                              А ако искаш нещо истинско отзад, махай ресорите и я прави на пружини. Вече имаме 2 такива във форума (или поне аз знам за две). Тогава хем подобрена возия, хем увеличени ходове.

                              До колкото видях от снимките, щом смяташ че в това положение предницата ти е вдигната (а то е близко до заводското), значи джипката ти е била доволно клекнала. Разбирай - ресорите са изморени. Каквото и да ги правиш, след слягането следва чупене на някой и друг лист, и после така или иначе ще ги смениш. А като ги смениш и сложиш над моста, задницата така или иначе ще се вдигне толкова че няма да можеш да я вдигнеш и отпред така.

                              Тоест - просто ги смени, или мини на пружини, ако ти се разправя.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Сходимост при натегнати торсиони

                                Интересен е въпроса с пружините. Има ли някъде обяснено какво и как е правено и от какво са взаимствани частите.
                                Вижте ми Ферозата от страни. Мисля, че впечатлението, че не са натегнати порсионите и са уморени ресьорите не е съвсем вярно. Сега има разлика в това, че предницата е вдигната още 2 см и е едва доловимо по-висока от задницата.

                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X