Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сходимост при натегнати торсиони

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Сходимост при натегнати торсиони

    Днес ако ми остане време ще направя по-подробно резюме за да има какво да коментираме.
    Спомняте ли си жигулските шарнири каква ламаринка имат под маншона? Тя позволява да се върти по оста си и да се накланя на вътре и на вън, но не му позволява да се накланя на пред и на зад спрямо самата кола. Мисля, че колегата за такова нещо говори и това се е износило. Да ама и ново да е, след като има по-голям ъгъл от оригиналния ще се скапват за нула време. От друга страна пък, тия във Фероза като са го конструирали това са знаели, че торсионите ще се донатягат от малоумниците кат нас
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #17
      До: Сходимост при натегнати торсиони

      За да се постигне еднакво натягане на двата торсиона, не е ли удачно да се натягат с динамометричен ключ?
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #18
        До: Сходимост при натегнати торсиони

        Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
        За да се постигне еднакво натягане на двата торсиона, не е ли удачно да се натягат с динамометричен ключ?
        Не. Никак. Динамометричния ключ няма да свърши съвсем никаква работа тук.

        Ако са различнно натегнати, джипката ще стои на една страна. Това лесно се мери с проста рулетка, и се натягат до изравняване на джипката. Това се прави на равна, хоризонтална повърхност, като след натягане джипката се разтъпква малко и се връща на същото място, мери се отново, и се донаряга/отпуска ако е нужно.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Сходимост при натегнати торсиони

          Да, сега като помислих подробно наистина динамометричен ключ няма да помогне. Би помогнал само ако натоварването на двата торсиона е абсолютно еднакво, което мисля, че не е възможно.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #20
            До: Сходимост при натегнати торсиони

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            Да, сега като помислих подробно наистина динамометричен ключ няма да помогне. Би помогнал само ако натоварването на двата торсиона е абсолютно еднакво, което мисля, че не е възможно.
            И тогава няма да помогне. Просто е безсмислено. Геометрията на предницата се мери не в усилие, а в милиметри и ъгли. Просто тоя инструмент не е за тая работа.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Сходимост при натегнати торсиони

              Както бях казал в началото, мисля да обърна посоката на най-външните накрайници. Вместо да влизат от долу на горе в шенкелита да ги обърна от горе на долу. По този начин ще застанат всички щанги в една равнина и няма да има толкова драстична промяна в сходимостта. Ще приложа чертеж на това, което смятам да направя, но още събирам идеи и коментари. Основното около се двуомя в момента е, дали да правя клинче (цанга) за образувалата се празнина или натяга на гайката е достатъчен за да стабилизира в конуса?
              Някой знае ли ъгъла на конуса? Стандартен ли е за такъв тип сглобка или всеки си е индивидуален? Чух, че имало автомонтьорски инструмент (зенкер) за опресняване на отвора, което говори за еднаквост, но не е сигурно.

              Ще излезе от тук рационализация за Фероза ХАХА

              Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
              Най-добрите ми спомени са предстоящите!

              Коментар


              • #22
                До: Сходимост при натегнати торсиони

                Не съм оглеждал обстойно тази зона , но мисля че идеята може да се окаже валидна. Единственото притеснение е , дали болта няма да разбие лесно гнездото , поради по-малката контактна повърхност на вътрешния конус.
                ПП: Аз лично не бих пробвал само с гайката. Така ще лежи на още по-малка площ...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  До: Сходимост при натегнати торсиони

                  Преди да обръщаш погледни под какъв ъгъл ще застават щангите като вдигнеш предницата във въздуха. Тоест окачването да се разпъне докрай надолу. Може да охлабиш и торсионите за да видиш и какво ще стане, когато се прибере докрай нагоре.

                  Като е докрай надолу ще е добре предполагам, ама като е докрай прибрано може ъглите да не ти харесат, а на накртайниците - хич.

                  С колко си я вдигал междувпрочем? Сложи някоя снимка.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Сходимост при натегнати торсиони

                    Както се вижда от втората снимка, ако накрайника е от горе ще застанат всички щанги в една линия.
                    Бихте ли споделили до колко си ги вдигате?



                    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Сходимост при натегнати торсиони

                      От това на снимката виждам че окачването ти е почти в заводското си състояние, може би сантиметър-два над него. Като обърнеш болта, наклона му ще е гаден и ще се скапва бързо. Като купих мойта, окачването беше в горе-долу същото положение и не съм имал проблеми със сходимостта, нито ми е дърпала на някъде. Има и по-вдигнати. Толкова, че за да се осигури адекватен ход надолу, се подстригват ограничителните тампони. И никой не се е оплаквал от това, от което ти се оплакваш.

                      Проблема ти е другаде, ама като си се мераклядисал - пробвай. Няма лошо, освен евентуално загубеното време.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Сходимост при натегнати торсиони

                        Въпрос на 5 минути е да натегна още торсионите. Щях да съм го направил, ако не ми беше по-висока предницата от задницата. Сега мисля и по този въпрос. Май ще правя по-дълги обици. Искам да вкарам 31'' без боди лифт. Покажи с аналогична снимка колко е повдигната твойта
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Сходимост при натегнати торсиони

                          В момента е по-ниска. А и ресорите не съм сменил още. Докато не ги сменя, няма смисъл да я вдигам. Като я купих беше почти в твойто състояне, ама след 2 години вадене и влачене на пънове от гората, сега е клекнала.

                          За 31-ци ще трябва да режеш ламарини, при това сериозно. А и дългите обеци също са спорно подходящ вариант, но ти си знаеш.

                          Ако сложиш агресивни гуми 31-ци, предния диф става бушон, ако я настъпваш по-юнашки а и тя самата започва да набира като столичен 30 годишен тролей.

                          Просто имай в предвид тия неща.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Сходимост при натегнати торсиони

                            Ето две снимки на мойта , преди и след натягането на торсионите. Предницата я повдигнах с малко повече от 5 см , дори близо 6. Не съм имал проблеми , нито със сходимост , нито с дърпане на една страна , нито с неравномерно износване на гумите , а не съм регулирал предница. Носачите са ми по- наклонени от твоите , но не с много.

                            31-ци без боди лифт или рязане , а може да се наложи и двете, няма да вкараш. Особено ако са кален регенерат. Нормални може.
                            И аз имам голям мерак на кобри 31-ци , но съм си казал , че в никакъв случай няма да я режа. Иначе готвя лифт 3,5см.
                            Странното винаги ми е било , че Витарите масово ги карат с 31-ци и то кални , а пък не съм чул особени оплаквания откъм динамика. Та нима са по-мощни или по-здрави като дифове от Ферозите
                            Прикачени файлове
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Сходимост при натегнати торсиони

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              Странното винаги ми е било , че Витарите масово ги карат с 31-ци и то кални , а пък не съм чул особени оплаквания откъм динамика. Та нима са по-мощни или по-здрави като дифове от Ферозите
                              Къде ги тия витари масово с 31-ци??? Щото аз до сега съм видял само една, а тя с цели мостове.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Сходимост при натегнати торсиони

                                Има , има... Разрови се.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X