До: Сходимост при натегнати торсиони
Днес ако ми остане време ще направя по-подробно резюме за да има какво да коментираме.
Спомняте ли си жигулските шарнири каква ламаринка имат под маншона? Тя позволява да се върти по оста си и да се накланя на вътре и на вън, но не му позволява да се накланя на пред и на зад спрямо самата кола. Мисля, че колегата за такова нещо говори и това се е износило. Да ама и ново да е, след като има по-голям ъгъл от оригиналния ще се скапват за нула време. От друга страна пък, тия във Фероза като са го конструирали това са знаели, че торсионите ще се донатягат от малоумниците кат нас
Днес ако ми остане време ще направя по-подробно резюме за да има какво да коментираме.
Спомняте ли си жигулските шарнири каква ламаринка имат под маншона? Тя позволява да се върти по оста си и да се накланя на вътре и на вън, но не му позволява да се накланя на пред и на зад спрямо самата кола. Мисля, че колегата за такова нещо говори и това се е износило. Да ама и ново да е, след като има по-голям ъгъл от оригиналния ще се скапват за нула време. От друга страна пък, тия във Фероза като са го конструирали това са знаели, че торсионите ще се донатягат от малоумниците кат нас
Коментар