Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на още една Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ремонт на още една Фероза

    Първоначално публикуван от filko Преглед на мнение
    Спарки , много малко двг. са със защита т.е. клапаните не се удрят в буталото при авария на ремъка. От м.май 2009г. карам моята Ф-за и с радост научих за това което твърдиш. Мислех че , няма тази “екстра” , защото когато отварях мойта да и сменям гарнитурата видях че разстоянието е минимално , а и буталата са прави от към челото.
    Да, всичко е плоско. Но предвид превъртялото ангренажно колело и липсата на поражения по двигателя, изглежда горивната камера е оразмерена така че да не опират.

    Не гарантирам 100% вярност, но пък и нямам основания да се съмнявам в човека, който прави въпросната джипка.

    Клапаните са по 4, вертикално спрямо буталото. Това дава някаква свобода, в сравнение с клапаните на други двигатели. Отделно може да се отварят по-малко от други двигатели, предвид че са 4, вместо 2. Не съм мерил и не знам.

    Единствения безболезнен начин да се разбере е при махнат ангренажен ремък и докарани 2 от буталата до ГМТ, да се завърти внимателно разпределителния вал, "ослушвайки се" за опиране.

    Ако на някой с колегите, дето ще имат ремонти по двигателя, им се занимава - могат да проверят и да напишат тук каква е хавата.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Ремонт на още една Фероза

      Един приятел има свален двг , ще се опитам да го навия да го врътнем за да установиме окончателно. Има логика като казваш че заради четирите клапана камерата се пълни по лесно и заради това хода да е много малък. Като шлайфах главата /0,25/ видях че , клапаните са под линията на главата на около 5-6мм/мисля/ , но това сигурно е достатъчно , като имаме в предвид че и гарнитурата е около 2-3мм.
      Jeep grand cherokee 4.0

      Toyota 4rynner 2.4 td

      Коментар


      • #18
        До: Ремонт на още една Фероза

        Първоначално публикуван от filko Преглед на мнение
        Един приятел има свален двг , ще се опитам да го навия да го врътнем за да установиме окончателно. Има логика като казваш че заради четирите клапана камерата се пълни по лесно и заради това хода да е много малък. Като шлайфах главата /0,25/ видях че , клапаните са под линията на главата на около 5-6мм/мисля/ , но това сигурно е достатъчно , като имаме в предвид че и гарнитурата е около 2-3мм.
        Лично нищо не съм мерил, както казах. Изказвам предположения, предвид нащата, казани ми от въпросния приятел.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          До: Ремонт на още една Фероза

          Щосе отнася до разположението на клапаните спрямо буталото , то те стоят под някакъв ъгал .Като ги наредих след шлаифа и регулирането ми се стори че , смукателните излизат под нивото на главата , има вероятност от удар . При мен беше крив изпускателен , притях такава опастност няма . Клапана го изправих с чук и равна повърхност . Джипката вече е сглобена , днес и врътнах първите километри ,засега върви добре .

          Коментар


          • #20
            До: Ремонт на още една Фероза

            Пожелавам много безавариини километри , и нека “свещите да светят добре за да виждат буталата къде вървят , та да не се удрят в главата”.
            ПП.Извинявам се за шрифта ако има проблеми , но имам проблеми с писането на кирилица в интернет. В процес съм на премахване на проблема. Моята е дълга и широка и няма да разправям , само да ВИ кажа че пиша на Мwordи после го копвам в саита и затова не виждам какво правя.
            Jeep grand cherokee 4.0

            Toyota 4rynner 2.4 td

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X