До: Ремонт на още една Фероза
Да, всичко е плоско. Но предвид превъртялото ангренажно колело и липсата на поражения по двигателя, изглежда горивната камера е оразмерена така че да не опират.
Не гарантирам 100% вярност, но пък и нямам основания да се съмнявам в човека, който прави въпросната джипка.
Клапаните са по 4, вертикално спрямо буталото. Това дава някаква свобода, в сравнение с клапаните на други двигатели. Отделно може да се отварят по-малко от други двигатели, предвид че са 4, вместо 2. Не съм мерил и не знам.
Единствения безболезнен начин да се разбере е при махнат ангренажен ремък и докарани 2 от буталата до ГМТ, да се завърти внимателно разпределителния вал, "ослушвайки се" за опиране.
Ако на някой с колегите, дето ще имат ремонти по двигателя, им се занимава - могат да проверят и да напишат тук каква е хавата.
Първоначално публикуван от filko
Преглед на мнение
Не гарантирам 100% вярност, но пък и нямам основания да се съмнявам в човека, който прави въпросната джипка.
Клапаните са по 4, вертикално спрямо буталото. Това дава някаква свобода, в сравнение с клапаните на други двигатели. Отделно може да се отварят по-малко от други двигатели, предвид че са 4, вместо 2. Не съм мерил и не знам.
Единствения безболезнен начин да се разбере е при махнат ангренажен ремък и докарани 2 от буталата до ГМТ, да се завърти внимателно разпределителния вал, "ослушвайки се" за опиране.
Ако на някой с колегите, дето ще имат ремонти по двигателя, им се занимава - могат да проверят и да напишат тук каква е хавата.
Коментар