Обява

Свий
Няма добавени обяви.

включване на ръчни хъбове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: включване на ръчни хъбове

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Ще ти намали малко колега. Може би половин до един литър , в зависимост от условията , но не очаквай чудеса.
    Нямам подобни мисли
    Евентуално може да го направя заради теста
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

    Коментар


    • #17
      До: включване на ръчни хъбове

      Направо си очаквайте чудеса. Аз си правих известни експерименти. Като само не мога да засека колко от времето ми е включен лоста вътре на раздатката, защото когато ми се наложи си го включвам(но рядко, само като се наложи наистина). Гори между един и три литра повече на сто километра в зависимост от температурата навън. При минус 15-20 градуса само като си махна крака от педала на газта все едно, че съм натиснал спирачката. Като се поразбие маслото в кутиите и диферинциалите нещата се пооправят, ама спиращия ефект пак се усеща. Освен това при включени хъбове и изключено 4х4 от лоста, джипката ускорява по бавно и и трябва повечко газ от педала. Като изключа хъбовете ,все едно сядам в друга кола. Няма как разхода да не се повиши.
      Поне при мен. Е моето е Роки и е с големи гуми, но при другите джипки няма да е по различно.
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • #18
        До: включване на ръчни хъбове

        Ами нормално колега, все пак при 4x2 и изключени хъбове не се въртят половината карантии от долу (преден диф, полуоски, кардан), което си е триене, триене и пак триене. Ей за това предпочитам парт-тайма, като не ти трябва 4x4 да може да се изключи.
        Оператор на италиански реактивен жребец

        Коментар


        • #19
          До: включване на ръчни хъбове

          Първоначално публикуван от atanas_93 Преглед на мнение
          Направо си очаквайте чудеса. Аз си правих известни експерименти. Като само не мога да засека колко от времето ми е включен лоста вътре на раздатката, защото когато ми се наложи си го включвам(но рядко, само като се наложи наистина). Гори между един и три литра повече на сто километра в зависимост от температурата навън. При минус 15-20 градуса само като си махна крака от педала на газта все едно, че съм натиснал спирачката. Като се поразбие маслото в кутиите и диферинциалите нещата се пооправят, ама спиращия ефект пак се усеща. Освен това при включени хъбове и изключено 4х4 от лоста, джипката ускорява по бавно и и трябва повечко газ от педала. Като изключа хъбовете ,все едно сядам в друга кола. Няма как разхода да не се повиши.
          Поне при мен. Е моето е Роки и е с големи гуми, но при другите джипки няма да е по различно.
          Сложи му синтетика по дифовете и раздатката, и ефекта ще е по-малък. При мен и на двете джипки почти не се усеща разлика, особено пък във вървежа.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X